AnonymBruker Skrevet 22. april 2025 #41 Skrevet 22. april 2025 Blir skremt ove kynismen til enkelte kvinner i tråden her. Det klages hele tiden på menn, men dere er jaggu ikke bedre selv. Anonymkode: 28d92...d17 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2025 #42 Skrevet 22. april 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Blir skremt ove kynismen til enkelte kvinner i tråden her. Det klages hele tiden på menn, men dere er jaggu ikke bedre selv. Anonymkode: 28d92...d17 Det er som en annen sa ikke dumhet, men dyp realisme. Menn eldes og dør før kvinner, og da er det idiotisk å involvere seg seriøst med eldre mann. Anonymkode: 8c69c...c5f 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2025 #43 Skrevet 22. april 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er som en annen sa ikke dumhet, men dyp realisme. Menn eldes og dør før kvinner, og da er det idiotisk å involvere seg seriøst med eldre mann. Anonymkode: 8c69c...c5f ...ikke kynisme, men realisme og ren fornuft... Anonymkode: 8c69c...c5f 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2025 #44 Skrevet 22. april 2025 AnonymBruker skrev (På 17.4.2025 den 18.23): Jeg er 45 og er gift med en 60-åring. Vi har vært sammen i over 20 år. Da vi var yngre var aldersforskjellen ikke merkbar i det hele tatt. Det er den nå. Nå kommer helseutfordringene rekende på ei fjøl. Feks har han fått problemer med prostata, noe som betyr at han etterhvert vil måtte opereres eller medisineres, noe som kan påvirke og gi erektil dysfunksjon. Anonymkode: 0ccbd...50c Jeg er midt i 40-årene og det er dama også. Hun bryr seg midt i ryggen om hvordan den erektile funksjonen min er, all den tid hun ikke har noe ønske om sex. Man vet aldri hva man ender opp med. Prøv å finne noen du liker som liker deg. Det er i det minste en start. Anonymkode: 79481...53b 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå