AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #41 Skrevet 14. april 2025 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): 2,5 timer unna er en storby og han har masse venner og hobbyer. (Jeg bor på andre siden av landet og er «utilgjengelig»), derfor d også er litt spesielt).. Han er en kjekk gutt som har muligheter visst han absolutt vil. Men flyr som nevnt ikke rundt: Trygle - er vel litt hardt å ta i. Han hintet flere ganger når vi gjenopptok kontakten om jeg ville møte han. Men når jeg spør han direkte så er han ikke avvisende, men mer vag.. Som f.eks., ja det kan vi. Men kommer aldri med noe konkret. Men ut i fra hvordan han er som person er han også av den «vage» typen. Han hinter, men det er alltid jeg som må ta steget… Selv når vi møttes tok han knapt insj til å være fysisk, det var det jeg som gjorde. Anonymkode: 8aec0...928 Absolutt alt du skriver underbygger bare alt det vi allerede antar - at dette er en fyr som ikke har noen genuin og oppriktig interesse i deg, og at du er hekta på et håp om kjærlighet. Les boken til Sissel Gran for hjelp til å bryte deg ut av dette tankekjøret. Jeg sier det igjen: Det du driver på med her, er selvskading. Hvorfor føler du at du ikke fortjener en som virkelig vil ha deg? Er du redd for å være alene? Tror du at dette er det beste du kan få? Flytte fokuset ditt bort fra han, og over på deg. Bli hekta på selvutvikling! Still deg selv de harde spørsmålene. Du vil se at du kommer til å finne langt bedre partnere da. Anonymkode: 1ce06...3f5 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #42 Skrevet 14. april 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror faktisk ikke alle klarer det, og noen i LANGT mindre grad enn andre. Forklar hvorfor du legger energi på å forstå det da? Om det er lite utvalg der kanskje han føler seg mindre ensom om dere kommuniserer i blant, det er ikke uvanlig å ha noen på gress i venting på det man vil ha. Du skriver at han ikke vil treffe deg, at du ikke vil ha han og han leter etter noe seriøst. Om han hadde vært seriøs hadde han truffet deg, hvorfor «sletter»(merkelig å bruke om et menneske) du han ikke om det åpenbart er dødfødt? Kan du svare ærlig på hvor gammel du er? (Det påvirker jo litt hva slags forventninger man har til erfaring og kognitive ferdigheter i en diskusjon) Anonymkode: 89639...1b3 Skjønte ikke det første du refererte til. Jeg er en nysgjerrig sjel og jeg har jo ikke noe vondt i mot han, likte han absolutt når vi hadde en "greie". Jeg er i slutten av 20 årene og han er i starten. For å skrive ordrett hva han sa til meg når jeg konfronterte han om hva han ville siden det var så mye frem og tilbake - han hadde ikke bestemt seg enda på hva han ville. Derfor var han ikke på, og han ville ikke gi beskjed før han faktisk hadde bestemt seg på om det kunne bli noe mer. Men det orket ikke jeg å vente på, derfor gikk jeg videre.. Mens jeg gikk videre hadde vi en fin tone, men å ha han på alle some ble litt intens, så minimerte det til kun ig. Derfra kontaktet han meg flere ganger, spurte og gravde om relasjonene min. Hvem jeg møtte, hvor mange ganger jeg møtte de etc.. Jeg er også nysgjerrig fordi jeg aldri har opplevd en fyr på den måten. Jeg hadde en greie med en fyr før han her også, tidenes player... Han ville ha meg på gress og har kommet tilbake flere ganger, men det var ikke før etter nesten 4 mnd. Det er vesentlig forskjell på en sånn type (som dere beskriver at han her er), fremfor å nærmest komme innom ukentlig for å bare ja, holde kontakten?? Anonymkode: 8aec0...928
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #43 Skrevet 14. april 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Absolutt alt du skriver underbygger bare alt det vi allerede antar - at dette er en fyr som ikke har noen genuin og oppriktig interesse i deg, og at du er hekta på et håp om kjærlighet. Les boken til Sissel Gran for hjelp til å bryte deg ut av dette tankekjøret. Jeg sier det igjen: Det du driver på med her, er selvskading. Hvorfor føler du at du ikke fortjener en som virkelig vil ha deg? Er du redd for å være alene? Tror du at dette er det beste du kan få? Flytte fokuset ditt bort fra han, og over på deg. Bli hekta på selvutvikling! Still deg selv de harde spørsmålene. Du vil se at du kommer til å finne langt bedre partnere da. Anonymkode: 1ce06...3f5 Nei, jeg er ikke hektet på noen ting. Jeg er bare nysgjerrig og har - om du har lest - gått videre og datet masse. Jeg har lagt denne relasjonen her på hyllen fordi han må 1) bli mer moden 2) etablere seg 3) bli mer trygg i seg selv om det skulle faktisk blitt en relasjon. Men som de fleste mennesker, så er vi alle nygjerrig på hva som kunne blitt uavhengig om det aldri blir noe. Det er derfor mange følger eksene sine på some osv, fordi de ikke helt klarer å gi slipp og er nysgjerrig. Alt er ikke A eller B. Mange tenker mye uten å faktisk handle, og jeg syntes det er en uting med at alle på KG har en fasit på absolutt alt. Det skal ikke kunne drøftes uten at det skal legges to streker under svaret. Min erfaring er at folk flest er forskjellig, og fra å date en fyr som kjørte 9 timer flere ganger for å se meg i flere mnd, spanderte, fortalte om meg til alle venner, ringte meg, ville se meg bla bla bla. Det som alle her på KG sier er svaret på om en fyr er intr (innsats= interesse). Nei, det var det virkelig ikke her. Selv etter flere mnd med masse innsats hadde ikke fyren utviklet noe følelser for meg, men ville prøve å se om de kom. Så nei, det er ikke alltid rett frem. Se til dere selv, det er masse dere har lyst til å gjøre... men gjør dere det alltid? Nei! Fordi det kan være ulike faktorer som holder dere igjen, enten frykt, skam eller ressurser? Hvorfor skal alt være så enkelt her også. Og nei, jeg sier ikke at han er forelsket og vi skal gifte oss i morgen. Men igjen, det må kunne diskutere hvorfor folk gjør som de gjør uten at det skal bety så himla mye hver gang - eller lede til en videre relasjon. Jeg er singel og trives med det. Treffer som sagt flere, og har ingen hastverk med å slå meg til ro. Men de du liker/har hatt en relasjon til betyr selvsagt noe mer enn hvilken som helst. Anonymkode: 8aec0...928 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #44 Skrevet 14. april 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei; jeg har spurt han om det. Og han sier nei, at han ikke er typen som ligger rundt. Var jo ingen problem for han å si det, fordi mens jeg spurte lå jo jeg med en annen? Øhhh… du lå med en annen? Og lurer på hvorfor han ikke tar deg seriøst? Du verden… 😄 Anonymkode: 974c4...e44 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #45 Skrevet 14. april 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Øhhh… du lå med en annen? Og lurer på hvorfor han ikke tar deg seriøst? Du verden… 😄 Anonymkode: 974c4...e44 Leser dere ikke hva jeg skriver? Herregud…. Jeg KUTTET det FORDI han aldri bestemte seg når jeg konfronterte på hva han ville. Fikk ikke svaret jeg ville ha… GIKK VIDERE, traff en annen fyr. MENS JEG TREFFER EN ANNEN! Så spør og graver han om livet mitt og da spesielt sexlivet… Anonymkode: 8aec0...928
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #46 Skrevet 14. april 2025 Du har skrevet så mange tråder om denne fyren, den eneste du klarer å overbevise om at du ikke er hekta er kun deg selv. Anonymkode: 33230...3b0 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #47 Skrevet 14. april 2025 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du har skrevet så mange tråder om denne fyren, den eneste du klarer å overbevise om at du ikke er hekta er kun deg selv. Anonymkode: 33230...3b0 Hvor tar du det ifra ? Anonymkode: 8aec0...928
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #48 Skrevet 14. april 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Leser dere ikke hva jeg skriver? Herregud…. Jeg KUTTET det FORDI han aldri bestemte seg når jeg konfronterte på hva han ville. Fikk ikke svaret jeg ville ha… GIKK VIDERE, traff en annen fyr. MENS JEG TREFFER EN ANNEN! Så spør og graver han om livet mitt og da spesielt sexlivet… Anonymkode: 8aec0...928 Absolutt alt du skriver underbygger bare enda tydeligere at denne "relasjonen" er FULLSTENDIG dødfødt, og at du er obsessed med en fyr som har klart å lure deg til å tro på stakkars han som er så komplisert og intrikat og som ikke er som de andre useriøse mennene. Han er fullstendig emosjonelt utilgjengelig, hvorfor faen skal du være "nysgjerrig" videre da? Det viser bare at du selv er skikkelig tilknytningsskadet og at du selvskader ved å fortsette denne "nysgjerrigheten". Du lyver til dfg selv noe så innmari. Anonymkode: 1ce06...3f5 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #49 Skrevet 14. april 2025 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvor tar du det ifra ? Anonymkode: 8aec0...928 Fra alle de andre trådene om denne fyren....... Anonymkode: 1ce06...3f5 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #50 Skrevet 14. april 2025 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hvor tar du det ifra ? Anonymkode: 8aec0...928 Fra alle liknende diskusjoner med noen som formulerer seg eksakt like needy, det er nesten utrolig at noen gidder å svare deg lenger. Anonymkode: 89639...1b3 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #51 Skrevet 14. april 2025 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Fra alle de andre trådene om denne fyren....... Anonymkode: 1ce06...3f5 ☝️ Anonymkode: 33230...3b0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå