Gå til innhold

Hva holder han på med ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han ga meg typ ingenting på slutten, hverken ego boost eller noe: han virket direkte plaget av kontakten vår de siste 2 ukene. Og hadde INGEN flørting/seksuell tone de siste 3 ukene. Ikke møter han noen heller? Også når jeg tar hintet, trekker meg unna kommer han tilbake? Dette har skjedd før også MENS jeg holdt på med en annen, da hadde han ingen å være med. Jeg vet at han var veldig intr før jeg kuttet d, fordi han bestemte seg aldri…. Han er IKKE en player, alt for nervøs og stresset type til d. 

Anonymkode: 8aec0...928

Jeg snakker ikke om hva han gir deg, jeg snakker om hva du gir han, og det er jo tydelig at du fortsatt er ganske opphengt i han så han har deg jo varm. Han er ihvertfall ikke interessert i deg.

Anonymkode: 33230...3b0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg snakker ikke om hva han gir deg, jeg snakker om hva du gir han, og det er jo tydelig at du fortsatt er ganske opphengt i han så han har deg jo varm. Han er ihvertfall ikke interessert i deg.

Jeg har tatt insj 100 ganger på om han vil møtes etc. det vil han aldri etc? Altså han får ingenting ut av denne relasjonen her fordi vi bor milevis fra hverandre osv.. Når du kommer tilbake så mange ganger etter jeg har kuttet så er d en intr, men denne fyren er sykt feig og vag. Må dra ordene ut av han og hintet alltid, men sier eller gjør aldri noe direkte 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.4.2025 den 13.32):

kuttet jeg kontakten for 2 gang med en fyr

du bare vet at han er veldig fin

Anonymkode: b6831...566

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har tatt insj 100 ganger på om han vil møtes etc. det vil han aldri etc? Altså han får ingenting ut av denne relasjonen her fordi vi bor milevis fra hverandre osv.. Når du kommer tilbake så mange ganger etter jeg har kuttet så er d en intr, men denne fyren er sykt feig og vag. Må dra ordene ut av han og hintet alltid, men sier eller gjør aldri noe direkte 

Jo han får oppmerksomhet, og egoboost, du har jo tydelig vist at du er interessert, jeg synes det er litt merkelig at du ikke ser det. Men uansett det beste du kan gjøre for deg selv er å gå videre.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Han ga meg typ ingenting på slutten, hverken ego boost eller noe: han virket direkte plaget av kontakten vår de siste 2 ukene. Og hadde INGEN flørting/seksuell tone de siste 3 ukene. Ikke møter han noen heller? Også når jeg tar hintet, trekker meg unna kommer han tilbake? Dette har skjedd før også MENS jeg holdt på med en annen, da hadde han ingen å være med. Jeg vet at han var veldig intr før jeg kuttet d, fordi han bestemte seg aldri…. Han er IKKE en player, alt for nervøs og stresset type til d. 

Han er ikke interessert. Kanskje i kontakt og litt flørt, men ikke noe utover det. Du må bare slutte å bry deg med hva han tenker, det han tenker er det kun han som vet. Men uavhengig av hva, så er det ikke noe følelser involvert. 

Anonymkode: a485e...ba1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Update: Han kontaktet meg igjen i går. Sendte et bilde som en snap i dm??? Jeg forstår virkelig ikke greien. Han klarte ikke å gå 1 uke uten å snakke. Men igjen, ikke virker han keen på å møtes? Ha en seksuell relasjon? Eller vennskapelig…. Altså wtf, rett før jeg blir galen. 

Han holder kontakt i håp om å få fitte på et senere tidspunkt! Kanskje han holder på med noen andre akkurat nå, så det passer dårlig å møtes? 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
petterm skrev (1 time siden):

Han holder kontakt i håp om å få fitte på et senere tidspunkt! Kanskje han holder på med noen andre akkurat nå, så det passer dårlig å møtes? 

Nei; jeg har spurt han om det. Og han sier nei, at han ikke er typen som ligger rundt. Var jo ingen problem for han å si det, fordi mens jeg spurte lå jo jeg med en annen? Han har vært sånn gjennom hele relasjonen vår på 7 mnd. Derfor jeg kuttet det, fordi jeg orket ikke å bare snakke. Vi ringtes ukentlig, han snakket om familien sin, fortalte om meg til venner, drømte oss oss etc. Jeg vet at følelser fra hans side har d vært. I noe grad.. Men når jeg kuttet d og datet andre.. så trakk han seg unna… Men har liksom ikke klart å gi slipp på relasjonen vår virker det som. Han gjør veldig mye rart som ikke tilsvarer det han sier… Har vært borti mye såkalte fuckboys og det vil jeg absolutt ikke si han her er. Når det lengste han kan gå uten å gi lyd fra seg er 12 dager. Hadde det vært 3-4 mnd hadde d vært noe annet tenker jeg.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei; jeg har spurt han om det. Og han sier nei, at han ikke er typen som ligger rundt. Var jo ingen problem for han å si det, fordi mens jeg spurte lå jo jeg med en annen? Han har vært sånn gjennom hele relasjonen vår på 7 mnd. Derfor jeg kuttet det, fordi jeg orket ikke å bare snakke. Vi ringtes ukentlig, han snakket om familien sin, fortalte om meg til venner, drømte oss oss etc. Jeg vet at følelser fra hans side har d vært. I noe grad.. Men når jeg kuttet d og datet andre.. så trakk han seg unna… Men har liksom ikke klart å gi slipp på relasjonen vår virker det som. Han gjør veldig mye rart som ikke tilsvarer det han sier… Har vært borti mye såkalte fuckboys og det vil jeg absolutt ikke si han her er. Når det lengste han kan gå uten å gi lyd fra seg er 12 dager. Hadde det vært 3-4 mnd hadde d vært noe annet tenker jeg.

Slutt å projisere dine egne følelser over på han.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Dette!

Tror ikke du helt ser saken utenifra her TS, er nok veldig rose colored glasses på gang her. Du sier veldig mye irrelevant pjatt som bare er spekulasjoner. Hans oppførsel reflekteres ikke i det du sier - det du sier reflekterer derimot det du håper er realiteten, uten at du har bevis på det. Du klamrer deg til ustabile halmstrå her...

Anonymkode: 1ce06...3f5

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Absolutt ikke! Bare forteller historien på alle de mnd. Handlingene han har gjort tilsier at d har vært mer følelser der. At det er der fremdeles sier jeg absolutt ikke. Men et behov for kontakt er jo åpenbart der, noe som jeg syntes er spesielt når du ikke hverken er intr i og møtes eller snakke generelt??? Jeg må få lov til å drøfte rundt det uten at jeg projiserer mine egne følelser ? Det er vesentlig forskjell 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hvorfor skulle han svare ærlig på det når han åpenbart ikke er interessert? Det er få som hadde sagt «Joda, jeg ligger rundt jeg altså, har en høy bodycount og et harem som venter»? Og tenker du oppriktig at man skal høre på hva noen sier og gi det mer vekt enn hva personen gjør? 

Det er du som griper etter halmstrå her, det er du som ikke kan gi slipp og tillegger han en masse følelser som passer deg. Ingen sitter og skriver lange (og mange, hvor mange snakker vi nå egentlig?) tråder der andre skal spekulere i noens følelser om man har gitt slipp.

Anonymkode: 89639...1b3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette!

Tror ikke du helt ser saken utenifra her TS, er nok veldig rose colored glasses på gang her. Du sier veldig mye irrelevant pjatt som bare er spekulasjoner. Hans oppførsel reflekteres ikke i det du sier - det du sier reflekterer derimot det du håper er realiteten, uten at du har bevis på det. Du klamrer deg til ustabile halmstrå her...

Ikke meningen å kopiere deg altså, vi postet samtidig og er tydelig enige😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Absolutt ikke! Bare forteller historien på alle de mnd. Handlingene han har gjort tilsier at d har vært mer følelser der. At det er der fremdeles sier jeg absolutt ikke. Men et behov for kontakt er jo åpenbart der, noe som jeg syntes er spesielt når du ikke hverken er intr i og møtes eller snakke generelt??? Jeg må få lov til å drøfte rundt det uten at jeg projiserer mine egne følelser ? Det er vesentlig forskjell 

Du snakker om ulike ting nå. Du forteller ja, men projikteringen er jo i den biten hvor du, helt uten bevis, skaper historier rundt hvorfor han gjør som han gjør. Du tolker hans ord og handlinger utifra DIN logikk. Det går ikke.

Vi er flere her som forteller deg akkurat det samme. Vi sier det ikke for å være kjipe, vi sier det for å hjelpe deg ut av denne fånyttes hekten du er stående bom fast i. Du selvskader deg selv ved å gnage videre på dette. Gå videre for godt!

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ja! Jeg er enig. Men jeg er et nysgjerrig menneske og ønsker jo å vite hva han egt vil?

Han vil holde deg varm.... kjekt å ha tilgang på "noe"... hvisomatte.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du snakker om ulike ting nå. Du forteller ja, men projikteringen er jo i den biten hvor du, helt uten bevis, skaper historier rundt hvorfor han gjør som han gjør. Du tolker hans ord og handlinger utifra DIN logikk. Det går ikke.

Vi er flere her som forteller deg akkurat det samme. Vi sier det ikke for å være kjipe, vi sier det for å hjelpe deg ut av denne fånyttes hekten du er stående bom fast i. Du selvskader deg selv ved å gnage videre på dette. Gå videre for godt!

Her er fasiten, om alle som er enige bare siterer og poster den kanskje det endelig går opp et lys om det blir side på side med samme tekst✌️

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Her er fasiten, om alle som er enige bare siterer og poster den kanskje det endelig går opp et lys om det blir side på side med samme tekst✌️

Jeg går videre jeg. Derfor jeg slettet han! Drar på dates og har det veldig bra. Men det er lov å ha 2 tanker i hodet samtidig er det ikke? Fordi jeg har aldri opplevd en lignende situasjon der det bare går uker mellom hver gang han tar kontakt. Og når jeg hinter til å faktisk treffes, så vil han ikke? Jeg har og sagt det ikke kan bli noe mer pgr avstand og noe alders forskjell,, da skjønner jeg atter igjen ikke hvorfor han bruker noe som helst energi her? Jeg vet han er ute etter noe seriøst også…

Der han bor er det lite utvalg ! Han flyr virkelig ikke rundt, såpass vet jeg! Bodd hjemme hos foreldre og driver med hobbyene sine 24/7. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg går videre jeg. Derfor jeg slettet han! Drar på dates og har det veldig bra. Men det er lov å ha 2 tanker i hodet samtidig er det ikke? Fordi jeg har aldri opplevd en lignende situasjon der det bare går uker mellom hver gang han tar kontakt. Og når jeg hinter til å faktisk treffes, så vil han ikke? Jeg har og sagt det ikke kan bli noe mer pgr avstand og noe alders forskjell,, da skjønner jeg atter igjen ikke hvorfor han bruker noe som helst energi her? Jeg vet han er ute etter noe seriøst også…

Der han bor er det lite utvalg ! Han flyr virkelig ikke rundt, såpass vet jeg! Bodd hjemme hos foreldre og driver med hobbyene sine 24/7. 

Tror faktisk ikke alle klarer det, og noen i LANGT mindre grad enn andre.
Forklar hvorfor du legger energi på å forstå det da?

Om det er lite utvalg der kanskje han føler seg mindre ensom om dere kommuniserer i blant, det er ikke uvanlig å ha noen på gress i venting på det man vil ha.

Du skriver at han ikke vil treffe deg, at du ikke vil ha han og han leter etter noe seriøst. Om han hadde vært seriøs hadde han truffet deg, hvorfor «sletter»(merkelig å bruke om et menneske) du han ikke om det åpenbart er dødfødt? 
Kan du svare ærlig på hvor gammel du er? (Det påvirker jo litt hva slags forventninger man har til erfaring og kognitive ferdigheter i en diskusjon)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Du svarer jo på det du spør om selv!

Der han bor er det lite utvalg = forklaringen på hva han får ut av å kommunisere halvhjertig med deg siden han ikke har stort annet utvalg. Det gir han en viss grad av selskap, validering og dekker noe slags behov. Han ser at han har muligheten til å dra deg tilbake gang på gang, og du trygler han 100 ganger om å møtes. Ego boost for han, selvsagt.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du svarer jo på det du spør om selv!

Der han bor er det lite utvalg = forklaringen på hva han får ut av å kommunisere halvhjertig med deg siden han ikke har stort annet utvalg. Det gir han en viss grad av selskap, validering og dekker noe slags behov. Han ser at han har muligheten til å dra deg tilbake gang på gang, og du trygler han 100 ganger om å møtes. Ego boost for han, selvsagt.

2,5 timer unna er en storby og han har masse venner og hobbyer. (Jeg bor på andre siden av landet og er «utilgjengelig»), derfor d også er litt spesielt).. Han er en kjekk gutt som har muligheter visst han absolutt vil. Men flyr som nevnt ikke rundt: Trygle - er vel litt hardt å ta i. Han hintet flere ganger når vi gjenopptok kontakten om jeg ville møte han. Men når jeg spør han direkte så er han ikke avvisende, men mer vag.. Som f.eks., ja det kan vi. Men kommer aldri med noe konkret. Men ut i fra hvordan han er som person er han også av den «vage» typen. Han hinter, men det er alltid jeg som må ta steget…  Selv når vi møttes tok han knapt insj til å være fysisk, det var det jeg som gjorde. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...