AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Etter MYE om og men kuttet jeg kontakten for 2 gang med en fyr. Blokkerte han på snap og avfulgte han på insta, men fyren følger meg på ig fremdeles. Følger med på story og alt.. Hva er greien? Hvorfor gjør gutter sånt, er det ikke spesielt når noen blokkerer deg at velger å følge med ? Sant skal være sagt, han har slidet inn i dm min før.. etter vi kuttet første gang… Men denne gangen ble jeg så lei at jeg endelig fikk nok! Anonymkode: 8aec0...928 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Hvorfor fjerner du han ikke som følger hvis det er så plagsomt? Det kan være så enkelt at han bare ser på alle sin story, det må ikke ligge noe dypere bak det. Anonymkode: 33230...3b0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor fjerner du han ikke som følger hvis det er så plagsomt? Det kan være så enkelt at han bare ser på alle sin story, det må ikke ligge noe dypere bak det. Anonymkode: 33230...3b0 Tenkte jo han ville gjøre det automatisk selv? Legger ikke noe i at han ser storyen, men heller behovet for å følge meg der etter jeg fjernet han! Anonymkode: 8aec0...928 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tenkte jo han ville gjøre det automatisk selv? Legger ikke noe i at han ser storyen, men heller behovet for å følge meg der etter jeg fjernet han! Anonymkode: 8aec0...928 Kanskje han ikke engang har lagt merke til at du ikke følger han lenger. Anonymkode: 33230...3b0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Etter MYE om og men kuttet jeg kontakten for 2 gang med en fyr. Blokkerte han på snap og avfulgte han på insta, men fyren følger meg på ig fremdeles. Følger med på story og alt.. Hva er greien? Hvorfor gjør gutter sånt, er det ikke spesielt når noen blokkerer deg at velger å følge med ? Sant skal være sagt, han har slidet inn i dm min før.. etter vi kuttet første gang… Men denne gangen ble jeg så lei at jeg endelig fikk nok! Anonymkode: 8aec0...928 Av samme grunn som jenter og kvinner gjør det. Spør en venninne, få samtidig svar på hvorfor de følger eksens nye kjæreste. Anonymkode: 76044...de6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Av samme grunn som jenter og kvinner gjør det. Spør en venninne, få samtidig svar på hvorfor de følger eksens nye kjæreste. Anonymkode: 76044...de6 For å følge med på meg mao? Anonymkode: 8aec0...928 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden Folk er nysgjerrige på andre mennesker. Trenger ikke å bety så mye.... Anonymkode: 2aeb3...0ff 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenkte jo han ville gjøre det automatisk selv? Legger ikke noe i at han ser storyen, men heller behovet for å følge meg der etter jeg fjernet han! Anonymkode: 8aec0...928 Ikke legg så mye i det. Behovet er kanskje ikke så stort Anonymkode: 84457...cc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenkte jo han ville gjøre det automatisk selv? Legger ikke noe i at han ser storyen, men heller behovet for å følge meg der etter jeg fjernet han! Anonymkode: 8aec0...928 Dagens lekse - ekle menn fjerner ikke seg selv fra dine soMe, du må fjerne dem selv!(aller helst blokkere - ikke gi dem noe!) Og hvorfor tok du ikke med insta når du først var i slettemodus?? Anonymkode: 53c77...60f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Del Skrevet 9 timer siden Her har han mest sannsynlig ikke fått med seg at du har sletta han? Eller han bryr seg ikke og ser igjennom alle stories Anonymkode: d9b17...028 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå