Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2006 #21 Skrevet 24. mars 2006 P.S. Han må gjerne ta et standpunkt og alt det der, men dette er en gyllen anledning til å lære at sånt trøkker man ikke ned over huet på andre. En konfirmasjon er ikke stedet for politiske statements. ← Koldtbord er safe, da kan alle spise noe de liker. Jeg er veggis selv jeg, men jeg ville da aldri funnet på å tvinge alle bryllusgjestene mine om å spise soyeburger f.eks., i mitt bryllup serveres det stek, også får jeg og evt andre gjester som ikke spiser det få noe annet. Det er vel ikke mindretallet man tar hensyn til?
LilleBille Skrevet 24. mars 2006 #22 Skrevet 24. mars 2006 Synes konfirmanten skal ha veldig mye å si, men om foreldrene ikke ønsker bare vegetarmat er jo koldtbord en yppelig løsning - hvor alle vil kunne få det de har lyst på. Riktignok er det vi voksne som betaler - men jeg synes det er riktig at konfirmantens ønsker veier tyngst. Begge mine har selv fått bestemme hva de ville ha (jeg ville lage koldtbord - men begge ville ha treretters middag .. så da fikk de det.)
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #23 Skrevet 27. mars 2006 Si fra på forhånd at de kan ha det hos dere (mannen i huset er jo far..) men at du som høygravid melder deg ut av forberedelsene. Foreldrene får ta ansvaret for alt. Husvask, pynting, mat osv, og rydde opp etterpå. ← Men ungen har jo en mor også....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå