Gå til innhold

Kunne du dumpet en du dater pga

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Men om man har feks.små bryster så har ikke det noe å si for selve følelsen, Det er jo det som er «problemet» når mannen har for liten, man kjenner ofte mindre, det er ikke det utseendemessige som er problemet 

Anonymkode: 28508...055

Jo... det har absolutt mye å si for selve følelsen

Anonymkode: eb387...ab2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: bdd47...a14

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei. 

Ok? Tror det er noe du ikke helt forstår

AnonymBruker
Skrevet

Helt klart mange som ville dumpet, og det var det jeg trodde også. Jeg ser noen svarer at han må kompensere, men hva mener dere med det? Og jeg ser en skrive 10-11 cm er for liten, er det grensa for de fleste av dere? Under 12 cm er no go?

Anonymkode: 17eb5...3ed

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er så mye annet som er viktigere, både i et forhold og i senga. Om nødvendig finnes det mye fint i plast... Det som kunne gjort det til et problem, var om han var veldig opptatt av det - folk som er preget og påvirket av komplekser, usikkerhet og dårlig selvtillit kan være vanskelig å forholde seg til. Men da ville det jo ikke være størrelsen som var dumpegrunn...

Anonymkode: 49a0d...e82

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

At hans manndom er liten? Er det dumpegrunn for deg?

Ikke så lenge han hadde vært villig til å tilfredsstille meg på andre måter. For meg handler sex om nærhet, intimitet og kos. Så jeg hadde ikke dumpet en mann på bakgrunn av det. 

Anonymkode: 66db5...3ce

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Absolutt, har gjort det og. Han fortalte meg tidlig at han hadde blitt dumpet flere ganger pga størrelsen. Vi var sammen i tre år, og det var en helt annen grunn til at det ble slutt.

Når det er sagt: han var rå på å kompensere på andre måter. Hadde han ikke vært flink til det, kunne det nok ha blitt en dealbreaker. Sexlivet er viktig for meg.

Anonymkode: c43ab...77b

Først sier du at du har dumpet pga størrelsen og så sier du at det ikke var derfor det ble slitt? Enten er det selvmotsigende eller så snakker du om to forskjellige menn. 

Anonymkode: 11601...a1c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvis jeg bare datet uten følelser er nok muligens svaret ja. Om jeg allerede hadde følelser for han, nei. 

Anonymkode: bbdf1...ef3

Enig med denne. 

Anonymkode: d2d11...072

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså jentene som svarer deg, på lik linje som guttene som skriver at de hadde dumpet en dame fordi hun hadde små pupper, store lepper, løs mus etc etc, er jo ikke folk du har lyst å være i nærhet av engang. Finnes mange overfladiske mennesker som ikke aner at sex og tilfredsstillelse kan skapes på mange måter. Fantasi, munn, hender, ord osv. Det finnes ikke en oppegående dame som hadde dumpet deg pga penisen din. Kan du ikke tilfredsstille henne derimot så vil nok en liten penis fort få skylden. 

Problemet med personer som har veldig liten penis er at de kan få store komplekser for dette. Det bygges opp fra de er unge gutter som ikke føler seg tilstrekkelig og utvikler seg til ulike personlighetstrekk mange kvinner ser på som turn off..

Anonymkode: 9a943...83e

• Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ja, vi hadde ikke blitt kjærester heller. Synd å si det men jeg tenner ikke da. 

Anonymkode: 302b8...7a0

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Må si jeg ble skuffa da jeg oppdaget at min utkåredes manndom var liten. Ble ikke dumpa av den grunn, fyren var jo hel ved. Oppdaget etterhvert at den «sto som en påla» uten dill dall, og klar til bruk - uansett. Og der står den til jobben er gjort - alltid. Heller en pålitelig manndom som blir brukt riktig enn en som varer for kort, blir slapp, må suges i gang etc. (Gift i tretti år)

For å svare på spørsmålet: Et rungende nei.

Anonymkode: b311c...5db

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Nope. Men har faktisk gjort det «motsatte». Avsluttet en date-relasjon fordi han hadde for stor penis for meg. Det var umulig fir meg å nyte samleie med han og all spontan sex var nyttesløst.

Liten penis spiller ingen rolle for min del. Jeg er ikke avhengig av penis for å best mulig nyte sex☺️💁🏼‍♀️

Anonymkode: 49d42...b96

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ok? Tror det er noe du ikke helt forstår

Forstår jeg ikke at jeg fint kan date en mann med liten penis? Hva mener du? 

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg føler meg litt avhengig av en en stor, rettere sagt tykk en. Jeg klarer å få spruteorgasme av en tykk, men ikke ellers. Hører mange ikke får noe særlig ut av squirt. Det gjør nemlig jeg.

Anonymkode: 64d8e...a72

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, så lenge han var en fin fyr på andre måter skulle jeg klart å leve fint med det 😊

Anonymkode: 844ce...5db

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en kjæreste med Micro penis, 5 cm og tynn. Men han var fantastisk i senga, var jo en gud på å tilfredsstille meg. Så var aldri i tankene mine at jeg skulle dumpe han grunnet penis størrelsen. 

Men jeg datet en annen mann med like liten penis, men han var jo elendig i senga, han ante ikke hvor klitoris var, samme hvor mye jeg viste han det. Da avsluttet jeg det. 

Anonymkode: a4ac8...198

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Først sier du at du har dumpet pga størrelsen og så sier du at det ikke var derfor det ble slitt? Enten er det selvmotsigende eller så snakker du om to forskjellige menn. 

Anonymkode: 11601...a1c

Du har helt rett! Jeg leste spørsmålet som «kunne du ha datet».. 🫣 Beklager, en og samme fyr – som jeg ikke ville dumpet pga størrelsen. Takk for at du lot meg få sjansen til å rette det opp! 🤗

Anonymkode: c43ab...77b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg hadde lett dumpa ei dame om puppene var for små i alle fall. Eller om kjønnsleppene var for store, eller om hun ble litt tjukkere - eller om rumpa var for flat.  Helt klart ! 

Anonymkode: 0c339...294

Det står du selvsagt fritt til å gjøre, men denne tråden handler om peniser. 

Anonymkode: 88100...c1f

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

I utgangspunktet ja, men hvis han er en submissiv crossdresser hadde jeg latt det passere. 
Jeg får ikke romantiske følelser for menn, så jeg er kanskje ikke publikum her?

Skrevet

Må nok innrømme at jeg har hatt en ons en gang der jeg likte fyren godt og vi snakket godt sammen på forhånd, men så viste det seg at han både hadde svært liten penis dessverre OG var helt talentløs i senga. Med den komboen takket jeg pent nei til videre kontakt. Det som imidlertid var utslagsgivende var at han selv ga inntrykk av at han var guds gave til kvinner, noe han definitivt ikke var. Ikke nødvendigvis størrelsen i seg selv. Ville blitt storarbeid å korrigere selvbildet til den fyren, noe jeg ikke var villig til å prioritere😊

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...