Gå til innhold

Kunne du dumpet en du dater pga

Fremhevede innlegg

Skrevet
Snok1 skrev (1 time siden):

I utgangspunktet ja, men hvis han er en submissiv crossdresser hadde jeg latt det passere. 
Jeg får ikke romantiske følelser for menn, så jeg er kanskje ikke publikum her?

Vil tro det er riktig resonnert😉

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Men om man har feks.små bryster så har ikke det noe å si for selve følelsen, Det er jo det som er «problemet» når mannen har for liten, man kjenner ofte mindre, det er ikke det utseendemessige som er problemet 

Anonymkode: 28508...055

Da er det vel også helt greit å dumpe damer pga vid fitte?

Anonymkode: e4228...3a4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Helt klart mange som ville dumpet, og det var det jeg trodde også. Jeg ser noen svarer at han må kompensere, men hva mener dere med det? Og jeg ser en skrive 10-11 cm er for liten, er det grensa for de fleste av dere? Under 12 cm er no go?

Anonymkode: 17eb5...3ed

Hva tror du vi mener? Er sex bare penetrering?

Anonymkode: e4228...3a4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg allerede hadde falt for fyren hadde jeg ikke avsluttet det av denne grunnen nei. Men kanskje hvis det var snakk om micropenis og jeg ikke hadde fått følelser enda:)

Anonymkode: f69ba...88c

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Hvis den var virkelig liten. Har møtt en med hard penis på størrelse med min pekefinger i tykkelse og lengde, og uansett hvor mye vi begge jobbet og prøvde så ble den bare for altfor liten. 
For meg er penetrering viktig, så for meg er størrelse viktig. 
Jeg tror kanskje også at de damene som sier at størrelse ikke betyr noe, ikke har vært borti de minste penisene. 
Synes synd på menn som er så sparsommelig utstyrt, skjønner at det må være et kompleks. 

Anonymkode: 2cd95...9ac

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Ja. Hvis den var virkelig liten. Har møtt en med hard penis på størrelse med min pekefinger i tykkelse og lengde, og uansett hvor mye vi begge jobbet og prøvde så ble den bare for altfor liten. 
For meg er penetrering viktig, så for meg er størrelse viktig. 
Jeg tror kanskje også at de damene som sier at størrelse ikke betyr noe, ikke har vært borti de minste penisene. 
Synes synd på menn som er så sparsommelig utstyrt, skjønner at det må være et kompleks. 

Anonymkode: 2cd95...9ac

Flott du er ærlig. Hva mener du menn som har så liten at dem ikke er nyttig til sex (dvs ramler ut og damen ikke kjenner noe) bør gjøre? Holde seg unna damer?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har gjort det en gang. Jeg fikk ingenting utav å ha sex med ham, og sex er såpass viktig for meg i et forhold at det ikke er noen vits om det ikke fungerer. 

For meg er også PIV det beste med sex, så fingre og tunge kan liksom ikke gjøre opp for det for min del. 

Anonymkode: b37f9...2bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Flott du er ærlig. Hva mener du menn som har så liten at dem ikke er nyttig til sex (dvs ramler ut og damen ikke kjenner noe) bør gjøre? Holde seg unna damer?

Det finnes jo damer som ikke synes penis er det viktigste, men synes fingring og tunge er mye viktigere. Kanskje de kan finne ei dame som trives med det? 

Anonymkode: b37f9...2bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...