Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #21 Skrevet 14. mars 2006 Jeg har hatt en sånn en, og jeg syns den var verre enn i øreflippen, men bedre enn Industrialhullene jeg har øverst i øret. ← Hva er industrialhull for noe?
-Fisken- Skrevet 14. mars 2006 #22 Skrevet 14. mars 2006 Sikker bedre med kanyle ja. Rettere også. Men her jeg er var det ikke så mange valg Her skal man også kunne bytte øredobben/ringen etter en uke, hjemme er det vel minimum en måned? ← Såpass ja. Tror faktisk det er to måneder her
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2006 #23 Skrevet 14. mars 2006 Tok hull i tragus for snart 10 år siden, synes ikke det var vondt å ta det, men det "dunka" ganske hardt der etterpå Syntes det var værre å ha hull i navlen.
Hilde Skrevet 14. mars 2006 #24 Skrevet 14. mars 2006 (endret) Dette er en industrialpiercing, stangen øverst altså. Jeg har utvidet litt/fått tykkere stang, men selve hullene er gjort som på bildet. Endret 14. mars 2006 av Newt
G.A. Skrevet 15. mars 2006 #25 Skrevet 15. mars 2006 Kan ikke huske det var vondt å ta hull i tragus. Jeg var ikke gammel nok til at de ville gjøre det på piercing-sjappa, så jeg kjøpte en tykk sprøytespiss på apoteket og gjorde det selv. Dette er vel å merke maange år siden. Null problem
Gjest rag Skrevet 29. desember 2007 #26 Skrevet 29. desember 2007 Jeg har veldig lyst på piercing i tragus, men jeg vet ikke helt hvor jeg skal få gjort det.. er det i tattoo-sjappe eller frisørsalong?
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2008 #27 Skrevet 2. januar 2008 Det bør gjøres på et tattoo-sted. Tror ikke pistolene som benyttes i frisørsalongen er best på piercinger gjennom brusk, og det kan fort bli skjevt. Det koster litt ekstra, men er verdt pengene. Jeg satte mine for snart ti år siden, og det er de piercingene jeg har tatt som gjorde minst vondt. Kjente det bare når det gikk gjennom huden på for- og baksiden, kjente ingenting i brusken. Mine sitter veldig tett mot hodet. Lykke til :-)
Gjest bananae Skrevet 14. april 2009 #28 Skrevet 14. april 2009 Jeg har kjeeeeempe lyst på piercing i tragus, men har så liten "flipp".. de på studioet sa at jeg kan hovne opp i fjeset osv men at det går over etter kort stund, men at piercingen kan i verste fall "rives" av.. vet ikke hva jeg skal gjøre for jeg har såååå lyst til å pierce!
Gjest malin Skrevet 28. mars 2010 #30 Skrevet 28. mars 2010 Søkte på google, og det ser ut til at å ha piercing i targus betyr å ha piercing i mobiltelefonen eller laptopen. Sorry, men det var det beste jeg kunne finne. sikker på at det er targus det er snakk om?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå