Gå til innhold

piercing


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har hatt en sånn en, og jeg syns den var verre enn i øreflippen, men bedre enn Industrialhullene jeg har øverst i øret.

Hva er industrialhull for noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sikker bedre med kanyle ja. Rettere også. Men her jeg er var det ikke så mange valg :) Her skal man også kunne bytte øredobben/ringen etter en uke, hjemme er det vel minimum en måned? ;)

Såpass ja.

Tror faktisk det er to måneder her :)

Gjest gjest1
Skrevet

Tok hull i tragus for snart 10 år siden, synes ikke det var vondt å ta det, men det "dunka" ganske hardt der etterpå :) Syntes det var værre å ha hull i navlen.

Skrevet (endret)
Dette er en industrialpiercing, stangen øverst altså. Jeg har utvidet litt/fått tykkere stang, men selve hullene er gjort som på bildet. Endret av Newt
Skrevet

Kan ikke huske det var vondt å ta hull i tragus.

Jeg var ikke gammel nok til at de ville gjøre det på piercing-sjappa, så jeg kjøpte en tykk sprøytespiss på apoteket og gjorde det selv. Dette er vel å merke maange år siden.

Null problem ;)

  • 1 år senere...
Skrevet

Jeg har veldig lyst på piercing i tragus, men jeg vet ikke helt hvor jeg skal få gjort det.. er det i tattoo-sjappe eller frisørsalong?

Skrevet

Det bør gjøres på et tattoo-sted. Tror ikke pistolene som benyttes i frisørsalongen er best på piercinger gjennom brusk, og det kan fort bli skjevt. Det koster litt ekstra, men er verdt pengene.

Jeg satte mine for snart ti år siden, og det er de piercingene jeg har tatt som gjorde minst vondt. Kjente det bare når det gikk gjennom huden på for- og baksiden, kjente ingenting i brusken. Mine sitter veldig tett mot hodet.

Lykke til :-)

  • 1 år senere...
Gjest bananae
Skrevet

Jeg har kjeeeeempe lyst på piercing i tragus, men har så liten "flipp".. de på studioet sa at jeg kan hovne opp i fjeset osv men at det går over etter kort stund, men at piercingen kan i verste fall "rives" av.. vet ikke hva jeg skal gjøre for jeg har såååå lyst til å pierce!

  • 11 måneder senere...
Gjest malin
Skrevet

Søkte på google, og det ser ut til at å ha piercing i targus betyr å ha piercing i mobiltelefonen eller laptopen.

:ler:

Sorry, men det var det beste jeg kunne finne. sikker på at det er targus det er snakk om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...