Gå til innhold

piercing

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Mille_*
Skrevet

Hva vil det si å ta piercing i targus?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Søkte på google, og det ser ut til at å ha piercing i targus betyr å ha piercing i mobiltelefonen eller laptopen.

:ler:

Sorry, men det var det beste jeg kunne finne. sikker på at det er targus det er snakk om?

Gjest Gjest_Mille_*
Skrevet

sorry jeg mente tragus! :)

Gjest Bellatrix
Skrevet
Søkte på google, og det ser ut til at å ha piercing i targus betyr å ha piercing i mobiltelefonen eller laptopen.

Sorry, men det var det beste jeg kunne finne. sikker på at det er targus det er snakk om?

:ler: Den nye fremtidsmoten?

Skrevet

Tragus, eller "den lille knotten over øreinngangen" sto det på en nettside... Håper du fikk svar da.....

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Det var bra det var tragus og ikke targus, for jeg tror at det kan være dumt med en stålring eller stang tvers gjennom all elektronikken i en mobil eller en laptop....

Skrevet
Det var bra det var tragus og ikke targus, for jeg tror at det kan være dumt med en stålring eller stang tvers gjennom all elektronikken i en mobil eller en laptop....

Skrevet

Er det det den lille tappen heter! Så greit å endelig få høre et navn på det :) Har akkurat tatt hull der sjøl, men aner ikke hva jeg skal kalle den når jeg skal forklare folk hvor jeg har tatt hull (befinner meg i utlandet, så ingen hjemme som har sett det ennå :))

Skrevet

Gjør det veldig vondt å ta piercing der? Sammenlignet med øreflipp, nese, navlen? Er noen år siden jeg pierca meg sist, men siden jeg har glemt ut om det var vondt eller ei, så vet jeg ikke om jeg tør... Men jeg syns det er så fint med piercing i tragus!

Gjest Pusekatt i.i.
Skrevet

Det skal visstnok være ganske vondt å pierce tragus, ifølge de jeg har snakket med. Verre enn øreflipp (nå blir jo øreflipp vondere jo høyere opp på øret man kommer, særlig når det går over fra flipp til brusk).

Mine egne erfaringer;

navle - kjente knapt noen ting (men hysterisk vondt å strekke hullet til 3,2mm)

brystvorte - vondeste stedet på kroppen å pierce

klitoris forhud - bemerkelsesverdig lite vondt

Gjest gjest1
Skrevet

Vondest å ta i brystvota? :sjokkert:

Jeg syns den var den nest beste å ta jo.. nesa var verst!

Skrevet

Jeg har også hørt at tragus skal være det vondeste stedet. Jeg kjente det, men det var ikke sånn at jeg syntes det var skikkelig vondt, hadde ikke noe behov for å skrike eller noe :ler: Men det er en god del vondere enn navel og øreflipp. (forøvrig syntes jeg øreflipp var verre enn navel.)

Tok piercing i ørebrusken sånn litt langt opp på lørdag, tragus var nok hakket verre igjen.

Skrevet

Jeg har hatt en sånn en, og jeg syns den var verre enn i øreflippen, men bedre enn Industrialhullene jeg har øverst i øret.

Skrevet

Jeg syntes ikke det gjorde saerlig vondt egentlig....vondere enn i oereflippen, men ikke ille. Synes ikke nesa heller var ille jeg da.

Tar de forresten hull der med med vanlig "pistol" i norge?

Skrevet
Jeg syntes ikke det gjorde saerlig vondt egentlig....vondere enn i oereflippen, men ikke ille. Synes ikke nesa heller var ille jeg da.

Tar de forresten hull der med med vanlig "pistol" i norge?

Tviler. Det er uansett bedre med kanyle.

Enig, der er ikke særlig vondt, det er ett stikk og ferdig med det. Over på sekunder.

Gjest -Lykke-
Skrevet

Skrevet

Altså: jeg syns det er kjempekjedelig å skulle ha ringer og huller over alt. Før i tiden var det vel ment som en protest, og denslags hadde jeg sansen for, men nå har alle det. Inkludert Tante Olga på Toten, liksom. Kjedelig. Stortsett ukledelig. Upraktisk. Ikke opphissende i det hele tatt. Bare som et anti-innlegg, i en sverm av hyldest til den gjennomhullede kropp. ;)

Skrevet
Tviler. Det er uansett bedre med kanyle.

Enig, der er ikke særlig vondt, det er ett stikk og ferdig med det. Over på sekunder.

Sikker bedre med kanyle ja. Rettere også. Men her jeg er var det ikke så mange valg :) Her skal man også kunne bytte øredobben/ringen etter en uke, hjemme er det vel minimum en måned? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...