AnonymBruker Skrevet lørdag kl 00:28 #21 Del Skrevet lørdag kl 00:28 AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 9.13): Vent noen år med å få barn, for guds skyld!! Anonymkode: 3d3af...7d7 22 er perfekt alder å få barn på! Ikke rart fødselstallene stuper med sånne holdninger som det der. Nei, ikke vent til du bikker 30 før du starter med barneprosessen😁👌 Anonymkode: b1d40...aea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 00:30 #22 Del Skrevet lørdag kl 00:30 AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 15.59): Vil bare si at jeg vet at jeg er ung, men vil også si at både meg å samboere er enige om at det er dette vi vil. Vi har begge fast jobb og trygg inntekt og bolig sammen. Hadde en SA i desember 2024 og etter det har ønsket om barn blitt sterkere for oss begge. Du vet ingenting om meg, mitt forhold osv så vet ikke helt hvor du vil med denne kommentaren eller om jeg bare tolker den feil😅 Anonymkode: 39cbc...5ad Jeg fikk barn som 22-åring selv, det var bare positivt. Fikk et nytt barn i 30-årene, da var alt mye tyngre. Høres ut som at alt ligger til rette for dere😊 Anonymkode: b1d40...aea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:39 #23 Del Skrevet søndag kl 21:39 Jeg hadde festeblødning 7 dpo, og ventet til jeg var to dager forsinket med mensen før jeg testa. To knallrøde streker. Så, vent noen dager til så har du enten mensen eller to streker Anonymkode: 67a7b...98b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå