Gå til innhold

Hvor viktig er bilen til mannen for damer

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vet at det er et dumt spørsmål, men hvis jeg skulle investert i en bil for å få draget på pene damer, er dette viktig for damer? Jeg kan enten kjøpe en brukbar elbil for 100-130k som er godt brukt, eller investere 900 tusen i en ny BMW iX60. Er dette noe som gjør forskjell hos damer i slutten av 20-årene? Får jeg automatisk mer tilbud ved å kjøre en dyr bil eller er det hipp som happ?

Med andre ord, er det verdt det eller ikke, å bruke alle penger på en dyr og god bil for å øke mulighetene for å bli kjent med damer?

Frustrert mann på 30.

Anonymkode: 6d052...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Absolutt ikke. Bryr meg katta hvilken bil mannen har. 

om damene dømmer deg etter hvilken bil du har så er ikke dama verdt å spare på altså😅

Anonymkode: e3005...845

• Liker 24
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nok flere tilbud i en dyr bil, gikk selv fra en 15 år gammel golf til en ny svart Mercedes amg i 2014 når jeg var 28…. Fikk nok litt mer draget på de damene jeg ikke ville ha draget på, som bare var ute etter en «gratis lunch» 

damer det er verdt å ta vare på driter i hvordan bil du kjører, de bryr seg nok mer om at den er noenlunde ren og pen…. 

og en bil til 900k taper seg med minst en sånn 100k elbil i året, så har du 100k til overs i året, invester de heller i fond, så har du råd til å skjemme bort dama når du finner rett dame! 

• Liker 9
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bryr meg 0% om bilen hans.

Anonymkode: ee40b...cc3

• Liker 5
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må endel over 900K før det drar damer, tipper du må over 2 mil, "alle" har jo biler til 900k i dag.

da jeg traff hun jeg giftet meg med hadde jeg en bedriten varebil til 15 K (1990 kr) hun har draget på meg fremdeles!

Endret av Handerrefyren
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 26.3.2025 den 18.24):

BMW iX60

Ekspander  

For meg er alle BMWer kebabbiler. Aner ikke hvordan denne ser ut engang. 

Så lenge du ikke kjøper tesla, kommer du langt i dag. 

Anonymkode: 31dc1...cac

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Svært lite interessant altså. Du må nok finne på noe annet er jeg redd..

Anonymkode: ab0b2...c02

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke viktig i det hele tatt. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i slutten av 20årene.

Bryr meg absolutt ikke om bil i det heletatt. Verken når det kommer til romantiske følelser for en mann eller noe annet. Det eneste jeg bryr meg om er at hvis du har bil bør den være lovlig og trygg å kjøre på veien.

Endret av Nonstop1
  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  Trygdefrue skrev (På 26.3.2025 den 18.31):

Du får nok flere tilbud i en dyr bil, gikk selv fra en 15 år gammel golf til en ny svart Mercedes amg i 2014 når jeg var 28…. Fikk nok litt mer draget på de damene jeg ikke ville ha draget på, som bare var ute etter en «gratis lunch» 

damer det er verdt å ta vare på driter i hvordan bil du kjører, de bryr seg nok mer om at den er noenlunde ren og pen…. 

og en bil til 900k taper seg med minst en sånn 100k elbil i året, så har du 100k til overs i året, invester de heller i fond, så har du råd til å skjemme bort dama når du finner rett dame! 

Ekspander  

Jeg vet at en ny bil til nesten 1 million sjeldent er en god forretning mtp avkastning. Men hvis det er prisen for kjærligheten, betaler jeg den gjerne...

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ekspander  

Jeg er aldri redd for å skjemme bort en dame når jeg har vært i forhold tidligere. Problemet er bare at jeg ikke har noen å skjemme bort akkurat nå.:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ekspander  

Dette. Er du så dust at du kaster bort så mye penger på dyr bil har du mindre sjans enn før på meg, iallfall. 

Anonymkode: 85a6c...fd9

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De damene som tiltrekkes av hvilken bil du kjører er de damene du ikke vil ha. 

Solide skikkelig damer driter i hvilken bil du kjører. 

Anonymkode: 863be...e72

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er i hvertfall ikke rett bil min datter på 18 hadde sett etter.

Her er bil jenta interessert i pickup er det store helst store amerikanske, ellers veteran biler helst cadillac   mustang  osv , og av alt saab og Lada. 

Elbil er dtrii  BMW er dritt bare motor problemer som ho sier.er med i bilmiljø, har vært med i mekkeklubb siden ho var 13 år

Anonymkode: ad9b3...507

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Solgte bilen for noen år siden. Var bare et pengesluk likevel. Har definitivt hatt mer hell med damene etter at jeg byttet til T-bane og sykkel 😁

Anonymkode: 946ed...dad

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bryr mer mer og huset/leiligheten enn bilen. Ikke at størrelse eller pris er avgjørende, men det er et stort pluss med en mann som viser at han har det trivelig hjemme. Vasker og tar vare på det han har. At han evner å lage et hjem. Jeg er ikke interessert i å komme inn som en ny mamma for en potensiell kjæreste og må være den som lager et hjem til oss. 

Hvilken bil han kjører er uviktig. Men fint om også den er ren og godt tatt vare på. Ikke oppfylt av flakser og søppel slik at man må dytte unna dritt for å få sette seg. 

Anonymkode: f7a44...3d4

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Da jeg var 16-18 år var jeg litt hekta på  gutta med kule biler. 

Men du ser etter damer i slutten av tjueårene. Vil tro 99,7% bryr seg ikke om hvilken bil du har. 

Anonymkode: 61780...904

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Damer driter virkelig i hva slags bil du kjører. Med mindre det er en Tesla, det er turn off.

Invester heller de pengene på en dyktig frisør og en fin garderobe - de rette klærne drar damer i langt større grad enn noen bil. 

Anonymkode: a5408...a55

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle damer sier selvfølgelig at bil og penger ikke betyr noe. Det er ikke hva jeg opplevde etter jeg fikk god råd og kunne ha fin bil. Jeg merket stor forskjell i hvor ivrige damene var når jeg hadde nyere ålreit bil. 

Det vil nok veldig skjelden holde med fet bil alene, men en flott bil vil absolutt hjelpe med å få damene mer interessert. 

Anonymkode: 9dce3...e13

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 26.3.2025 den 18.56):

Dette. Er du så dust at du kaster bort så mye penger på dyr bil har du mindre sjans enn før på meg, iallfall. 

Anonymkode: 85a6c...fd9

Ekspander  

Enig i denne. Hvis en fyr har en skikkelig dyr luksusbil blir jeg umiddelbart skeptisk til ham, og tenker han er et sløsehue som bare vil kaste bort penger på dyre leker med dyre lån. Ikke noe å satse på for fremtiden siden man må slepe på gigantiske billån og kaste bort penger på stadig nye, kule biler. Så jo dyrere bil, jo mindre sjans. 

Anonymkode: cff04...a56

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...