Gå til innhold

Finne en elsker..


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg blir sett på som (ikke ment som skryt nei) pen og smart. Det som er problemet mitt er alle menn som ofte slenger meg blikk, men det kan jo virke som om de ikke tørr å ta kontakt! :forvirret:

Som om de går ut i fra at de ikke kommer noen vei uansett. Jeg derimot er så veldig klar for at en skal tørre å si noe, ta kontakt og at det kan skje noe.

Hva skjer med dette? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lurven
Jeg blir sett på som (ikke ment som skryt nei) pen og smart. Det som er problemet mitt er alle menn som ofte slenger meg blikk, men det kan jo virke som om de ikke tørr å ta kontakt! :forvirret:

Som om de går ut i fra at de ikke kommer noen vei uansett. Jeg derimot er så veldig klar for at en skal tørre å si noe, ta kontakt og at det kan skje noe.

Hva skjer med dette? :sjarmor:

hva med å ta kontakt selv.

trenger ikke alltid å være byttet vet du, noen ganger er det fint å være jeger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg blir sett på som (ikke ment som skryt nei) pen og smart. Det som er problemet mitt er alle menn som ofte slenger meg blikk, men det kan jo virke som om de ikke tørr å ta kontakt! :forvirret:

Som om de går ut i fra at de ikke kommer noen vei uansett. Jeg derimot er så veldig klar for at en skal tørre å si noe, ta kontakt og at det kan skje noe.

Hva skjer med dette? :sjarmor:

Kanskje du blir sett på fordi det lyser "jeg vet jeg er så pen" av deg. Sånne gidder jeg ikke prøve meg på, fordi de ofte er rett og slett dårlige i senga. Jeg vil ha noen som ikke begynner å sippe bare de får litt møkk under neglene, og som liker å bli tatt litt hardt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha noen som ikke begynner å sippe bare de får litt møkk under neglene, og som liker å bli tatt litt hardt.

Hva har noen av disse tingene med å være pen å gjøre? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hva har noen av disse tingene med å være pen å gjøre? :klø:

Kanskje han mener at han vil ha en som ser ut til å ha så dårlig selvtillit at hun finner seg i hva som helst? Men dersom han baserer det på utseendet er han på villspor. Jeg har truffet virkelig stygge mennesker av begge kjønn med en misunnelsesverdig selvtillit. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
hva med å ta kontakt selv.

trenger ikke alltid å være byttet vet du, noen ganger er det fint å være jeger

Hm, ja ikke sant.. Det er sikkert ikke en dum ide, men når de slenger blikk og deretter ikke gjør noe mer, da antar jeg at jeg heller ikke ville kommet noen vei om jeg tok initiativet :forvirret:

Snakk om en dårlig sirkel, jeg ser det :ler:

Det er ikke så mye selvtilliten som stopper meg fra å være den som tar kontakt, men rett og slett at jeg bikke har gjort det så mye, så jeg vet ikke helt hvordan :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*
Hva har noen av disse tingene med å være pen å gjøre? :klø:

:ler:

Eh, nei jeg trodde heller ikke det ;)

Og til deg gjest; jeg er faktisk IKKE en jente som sprader rundt omkring og lyser "jeg vet jeg er pen". Jeg er bare meg. Og det innebærer at jeg blant annet har føttene godt plantet på jorda, er blid og hyggelig.

Så jeg er ikke en overfladisk dum nikkedukke som ikke vil "få neglene sine møkkete". Bare så det er oppklart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*
Call me!  så fikser vi det der vet du  ;)

;) tenk hadde det vært så enkelt ja.

Uansett, det føles så "bortkastet" å drive rundt og ønske seg det, så klarer man tydligvis ikke helt å formidle dette :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_trådstarter_*
Jeg er den siste gjesten... Du svarte på aldri på sånn ca hvor du bor/kommer fra......?

og det skal jeg skrive her nå?

Hm :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vel du ser hvor fort du får respons har, så det bør ikke være noe problem å finne seg en elsker. Hva med en kontaktannonse? Jeg falt for den som endlig fredags redaksjonen hos Dagbladet hadde på sine sider.

Sökes:Äldre Man. jag 20. älskar snabba promenader i hård terräng och fettrika middager. Du, svärt hjärtsjuk man i stort hus på Djusholm och smärre förmögenhet, barn stort hinder. :twisted:

Den stod faktisk i en svensk avis under kontaktannonser. Likevel så er det et poeng her. Dama vet hva hun vil ha. Vet du det? En elsker? - hva legger du i det? :bryllup: En som skal komme på besøk å tilfredstille deg i sengen når det passer deg eller er du ut etter noe mer? :humpe:

Hvis du ønsker en elsker som skal oppfylle noen krav som du stiller, så er det en forutsetning at du er tilstede der du kan treffe en slik mann. Søker du en bonde som elsker, med moro på låven og ut i naturen, så finner du neppe han i bygryta. Er du på jakt etter en byløve :kjempesinna: , så må du oppsøke de hote utstedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...