Gjest badlih Skrevet 11. mars 2006 #1 Del Skrevet 11. mars 2006 En bønn om hjelp... Jeg skal installere en skriver, hp deskjet 3425. Satte i ledningene, og boblen "ny maskinvare funnet hp deskjet 3420" poppet opp. Deretter "velkommmen til veiviseren for funnet maskinvare. Velger "installere denne programvaren auromatisk (anbefales)" Får deretter beskjed om at "Kan ikke installere denne maskonvaren. Veiviseren finner ikke den nødvendige programvaren". Mine spørsmål: 1) Hvorfor? 2) Har det noen betydning av funnet maskinvare (hp 3420) ikke har samme nummer som det som står på skriveren (3420)? 3) Er det en cd jeg mangler? I så fall, kan dette løses uten cd, f.eks ved å finne driver/programvare(?) på nettet? PS! Er driver og programvaredet samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #2 Del Skrevet 11. mars 2006 Driver er programvar som gjør at operativsystemet (ditt tilfellet Windows), kan "kommunisere" med maskinvaren. Du finner drivere på http://www.hp.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badlih Skrevet 12. mars 2006 #3 Del Skrevet 12. mars 2006 takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 12. mars 2006 #4 Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg hadde samme problemet da jeg skulle innsallere min Hp skriver. Måtte inn på nettsiden deres for å laste ned driveren. Men det var ikke gjort i en bråvending da heller. Måtte ha hjelp fra et mer datakyndig menneske (jeg kan ikke stort innen data). Håper det går lettere for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badlih Skrevet 12. mars 2006 #5 Del Skrevet 12. mars 2006 Har fått det til nå.. puh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå