Væren Skrevet 15. mars 2002 #21 Del Skrevet 15. mars 2002 Fiskepudding og hvitvin i kveld. _________________ Væren1212[ Dette Innlegg er endret av: Væren den 2002-03-15 22:29 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. mars 2002 #22 Del Skrevet 15. mars 2002 Har du overbelastet deg, Nicolas? Hva med tennene, da? Slitasjeskader så tidlig i samboerskapet med Madammen lover ikke bra.... eller kanskje det er det det gjør? Anyway! Det går sikkert over etter hvert 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. mars 2002 #23 Del Skrevet 15. mars 2002 Repeterer du deg selv, Væren? Repeterer du deg selv, Væren? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. mars 2002 #24 Del Skrevet 15. mars 2002 *lurer på om jeg har fått for mye ekno...* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 15. mars 2002 #25 Del Skrevet 15. mars 2002 Herregud! Jeg tror jeg har et par eplemost i kjøleskapet og så går den et redigert opptak av en treningskamp i fotball mellom Bolivia og Færøyene fra 1978! Ha en fin kveld, og god bedring alle sammen! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 15. mars 2002 #26 Del Skrevet 15. mars 2002 Hehe, ble oppdaget....*sukk* Så ikke at svaret mitt hadde havnet på side 2, derfor sendte jeg det på nytt. Treskalle som jeg ser. Typisk sau! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicolas Skrevet 15. mars 2002 #27 Del Skrevet 15. mars 2002 Hej och hå!! Nå er jeg registrert!!! Jiiiipiii Ingen som har kalt seg Nicolas ennå! Og nei, har ingen belastningsskader....bare litt forviring ute å går, var plutselig på side to...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. mars 2002 #28 Del Skrevet 15. mars 2002 Typisk vær å være god! Kris, stikker du allerede??? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 15. mars 2002 #29 Del Skrevet 15. mars 2002 Har du tatt tempen i det siste, Kris? Jeg synes pinadø du er skikkelig varm i toppen, jeg? *synes de andre han virker noe fjern, mon tro? Tror jeg ringer til de små hvite, og så blir jeg her og jatter med ham til de kommer*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicolas Skrevet 15. mars 2002 #30 Del Skrevet 15. mars 2002 Koselig å se dere alle igjen! Hmmmm Er jeg fortsatt member tro?? *finner meg litt ekno og pærebrus, og slapper litt av..* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. mars 2002 #31 Del Skrevet 15. mars 2002 Jeg synes Kris ser ut som Egil Monn Iversen... Sånn der sa jeg det før han rakk å si det!!! Men, huff... Han ser ikke helt frisk ut, stakkar... Er nok best du jatter med, ja... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 15. mars 2002 #32 Del Skrevet 15. mars 2002 Væren du finner meg foran TV´en om du absolutt må ha tak i meg! Jeg tror faktisk at Eurosport sender 15 km på ski fra NM i 1974 etter fotballkampen! Du klarer deg sikkert bra! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicolas Skrevet 15. mars 2002 #33 Del Skrevet 15. mars 2002 Tror nok det "svimler" litt for de fleste jeg.... Det er tross alt fredag og heeeelg! Deilig! Håper dere har det bra alle sammen! "Har du tatt for myye Ekno...Væren, Kris, @lfa...???" Hmmmmm.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 15. mars 2002 #34 Del Skrevet 15. mars 2002 Du synes han virker litt rar, du også, @lfa? Enten er vi to skikkelige sauer, eller så har han fått i seg noe han ikke har tålt! *lukter på fiskepuddingen og eplemosten* Jeg forstår meg ikke på den fyren, alltid. Bare stikker av på den måten! Kanskje han fikk akutt matforgiftning? *bekymret værdame*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicolas Skrevet 15. mars 2002 #35 Del Skrevet 15. mars 2002 og se på GAMLE idrettsbegivenheter, er det noe da Kris på en FREDAG!! *dere er da tross alt ikke såå gamle* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. mars 2002 #36 Del Skrevet 15. mars 2002 Jeg tar aldri for my ekno... Full kontroll hele veien.... Hender jeg begynner å sveve, men det kommer nok av andre ting... Er meget måteholden med ekno... *gjemmer febrilsk unna det hemmelige lageret under himmelsenga* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicolas Skrevet 15. mars 2002 #37 Del Skrevet 15. mars 2002 skal du ikke bli Pappa, snart og Kris!?? Hmmmm bekymringsverdig.....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. mars 2002 #38 Del Skrevet 15. mars 2002 Jeg tror det må være eplemosten, Væren... Hvordan går det? Er han tilsnakkende ennå? Skjønner han hva du sier? HVOR MANGE FINGRE ER DETTE, KRIS??? *roper i vei* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicolas Skrevet 15. mars 2002 #39 Del Skrevet 15. mars 2002 Er egentlig litt lei meg....pga dårli samvittighet pga...@lfa og vårt kommende bryllup....@lfa er på utkikk etter ny hyrde..ser jeg...ZUKK...føler meg glemt jeg.... Men jeg vil gjærne fortsatt være en szlagz hyrde før dej, @lfa! Ficka lite nu! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. mars 2002 #40 Del Skrevet 15. mars 2002 Du kan godt få være en zlagz hyrde for meg, Nicolas! Kler du uniform, forezzten? Jeg trodde du var tapt for evig og alltid... derfor den nye etterlysningen... Man kan ikke leve uten hyrde så lenge.... Men nå er du tilbake, så da trekker jeg tilbake alle utlysninger! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå