AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Skrevet 22. mars Begynner å stresse fordi tiden for å finne en partner begynner å renne ut. Jeg er en 26 år gammel mann som aldri har vært i et forhold. De fleste av kompisene mine har allerede hatt partner i årevis og venter nå barn. Kjenner at jeg snart er ferdig med mine 'beste' år for å tiltrekke meg en partner. Angrer litt på at jeg ikke var mer sosial i studietiden, da mulighetene sannsynligvis var bedre. Men jeg er ganske introvert og sliter litt med sosial angst. Anonymkode: c258c...d10 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Skrevet 22. mars Det er jo ikke for sent enda, men skal du finne en partner bør du utfordre introverten i deg og møte mennesker. Lykke til. Anonymkode: 38480...7ce 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars #3 Skrevet 22. mars Som mann er du ikke på topp før langt opp i 30 årene. Fokuser på å bygge deg opp. Jobb med dine langsiktige mål. Karriere, økonomi, trening, kropp og kommunikasjon. Da kommer de til deg. Anonymkode: 002aa...35c 3 2
norw Skrevet 22. mars #4 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som mann er du ikke på topp før langt opp i 30 årene. Fokuser på å bygge deg opp. Jobb med dine langsiktige mål. Karriere, økonomi, trening, kropp og kommunikasjon. Da kommer de til deg. Anonymkode: 002aa...35c Bare det ikke tar for lang tid og man ikke er så ivrig på fast forhold lenger
AnonymBruker Skrevet 23. mars #5 Skrevet 23. mars 26 er ikke i nærheten for sent. Jeg er 44, og da brenner det på dass 😔 Anonymkode: f50d3...188 3 5
Helene1982 Skrevet 23. mars #6 Skrevet 23. mars Ikke stress, du har rikelig med tid, men du burde bruke tiden du har nå til å finne ut av hva du ser etter i en partner. Ikke fokuser på at "alle andre", men tenk på dine ambisjoner og verdier, og vær sosial med masse ulike folk for å finne ut hva du ser etter i en person du skal leve resten av livet sammen med. 2 1 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars #7 Skrevet 23. mars Det blir mange tilgjengelige damer som kjenner enda mer på tidspresset enn deg etterhvert. De er trolig ikke dee beste eksemplarene av kvinner, men de senker kravene i takt med at verpesyka blir sterkere. Anonymkode: 073f3...d23 1
Helene1982 Skrevet 23. mars #8 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det blir mange tilgjengelige damer som kjenner enda mer på tidspresset enn deg etterhvert. De er trolig ikke dee beste eksemplarene av kvinner, men de senker kravene i takt med at verpesyka blir sterkere. Anonymkode: 073f3...d23 Verken menn eller kvinner blir mindre attraktive om de bedrer seg selv og ser etter en partner som man passer sammen med. De fleste kvinner og menn spisser kravene ettersom de blir voksne og finner ut at en partner som passer hverandres verdier og preferanser er viktigere enn å "ta til takke med hverandre" Om du ikke kan bidra med noe til partneren din sitt liv, og de kan bidra med noe til ditt - vær singel. 6 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars #9 Skrevet 23. mars Helene1982 skrev (14 minutter siden): Verken menn eller kvinner blir mindre attraktive om de bedrer seg selv og ser etter en partner som man passer sammen med. De fleste kvinner og menn spisser kravene ettersom de blir voksne og finner ut at en partner som passer hverandres verdier og preferanser er viktigere enn å "ta til takke med hverandre" Om du ikke kan bidra med noe til partneren din sitt liv, og de kan bidra med noe til ditt - vær singel. Hvorfor siterer du meg egentlig? Anonymkode: 073f3...d23 1
Helene1982 Skrevet 23. mars #10 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor siterer du meg egentlig? Anonymkode: 073f3...d23 fordi jeg er uenig i din påstand? 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars #11 Skrevet 23. mars Helene1982 skrev (1 time siden): fordi jeg er uenig i din påstand? Ok, slik jeg ser det hadde ikke mitt og ditt innlegg noen sammenheng. Anonymkode: 073f3...d23
AnonymBruker Skrevet 23. mars #12 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Begynner å stresse fordi tiden for å finne en partner begynner å renne ut. Jeg er en 26 år gammel mann som aldri har vært i et forhold. De fleste av kompisene mine har allerede hatt partner i årevis og venter nå barn. Kjenner at jeg snart er ferdig med mine 'beste' år for å tiltrekke meg en partner. Angrer litt på at jeg ikke var mer sosial i studietiden, da mulighetene sannsynligvis var bedre. Men jeg er ganske introvert og sliter litt med sosial angst. Anonymkode: c258c...d10 Stress, for all del. Ikke vær introvert og slit med sosial angst. Sorry å si det. Kjipt og alt det der, men det gir dem regelrett f i med den nokså sanne dog hatefulle "Det er ikke mitt problem." Men du er godt på vei, siden "de fleste andre" er godt på vei i en alder av 26. FIn alder forresten. Anonymkode: 8c42f...86e
AnonymBruker Skrevet 23. mars #13 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok, slik jeg ser det hadde ikke mitt og ditt innlegg noen sammenheng. Anonymkode: 073f3...d23 Fordi den som siterer deg prøver å fortelle deg at kjønnene er like, som de selvsagt ikke er. Som du sa, så er en kvinne på en biologisk klokke som går ut når hun runder 40. Derfor vil menn alltid ha bedre tid. Anonymkode: 002aa...35c
AnonymBruker Skrevet 23. mars #14 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Fordi den som siterer deg prøver å fortelle deg at kjønnene er like, som de selvsagt ikke er. Som du sa, så er en kvinne på en biologisk klokke som går ut når hun runder 40. Derfor vil menn alltid ha bedre tid. Anonymkode: 002aa...35c Menn bør ikke få barn etter 40 de heller, selv om de KAN. Anonymkode: 79757...9aa 7 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars #15 Skrevet 23. mars Jeg møtte mannen da han var 34😊 Anonymkode: 73086...634
AnonymBruker Skrevet 23. mars #16 Skrevet 23. mars De som tror han plutselig skal bade i damer når han blir opp i 30 årene, er dere sikker på at han plutselig enten : 1 . blir skam rik 2. blir skam kjekk Nei, mest sannsynlig blir han tynnere i håret og mister formen på kroppen og ser ferdig ut, pluss lite erfaring som vil trekke max ned 👇 Ikke bare det, så blir utvalget dårligere , mer bagasje på folk, mer sære folk. Folk med barn fra før osv. Det er for både kvinner og MENN og finne noen i 20 årene om det skal være sjans for et stabilt langvarig forhold med en likeverdig partner. Anonymkode: 4ffce...cb4 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars #17 Skrevet 23. mars Jeg møtte mannen min da han var 28. Han hadde ikke vært i noe forhold før meg. Du har fremdeles tid, men bra å fokusere på å skaffe seg erfaring og kanskje en fast partner nå. Da har man også tid til å bomme og høste erfaringer. Anonymkode: 37258...7ee
knooters Skrevet 23. mars #18 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Fordi den som siterer deg prøver å fortelle deg at kjønnene er like, som de selvsagt ikke er. Som du sa, så er en kvinne på en biologisk klokke som går ut når hun runder 40. Derfor vil menn alltid ha bedre tid. Anonymkode: 002aa...35c I praksis er det ikke slik, siden de fleste kvinner finner menn ca på sin egen alder (give or take et par år). Så en mann på 50 kan være i stand til å befrukte, samtidig som de fleste fruktbare kvinner vil synes han er i eldste laget når "konkurrentene" er 35-40. Det dummeste menn kan gjøre hvis de vil ha barn, er å bare tenke at fordi i TEORIEN kan bli fedre når de er 50+, så har de råd til å vente så lenge. 1 1
Helene1982 Skrevet 24. mars #19 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 7.36): Fordi den som siterer deg prøver å fortelle deg at kjønnene er like, som de selvsagt ikke er. Som du sa, så er en kvinne på en biologisk klokke som går ut når hun runder 40. Derfor vil menn alltid ha bedre tid. Anonymkode: 002aa...35c Det er forskjell på å kunne lage et barn og å være en forelder. Selv voksne barn trenger foreldrene sine, og selv om en mann på 50-70 kan lage et barn, vil han statistisk sett ikke oppleve at barnet blir en voksen før han dør av alderdom. Jeg mener at det er egoistisk å klappe seg selv på skulderen i det barnet er født. 1
knooters Skrevet 24. mars #20 Skrevet 24. mars Helene1982 skrev (28 minutter siden): Det er forskjell på å kunne lage et barn og å være en forelder. Selv voksne barn trenger foreldrene sine, og selv om en mann på 50-70 kan lage et barn, vil han statistisk sett ikke oppleve at barnet blir en voksen før han dør av alderdom. Jeg mener at det er egoistisk å klappe seg selv på skulderen i det barnet er født. Ja, det blir jo interessant når han som ble far som 60-åring skal ta sin halvdel av oppdragelsen, og deale med ungdom når han er nærmere 80...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå