Gå til innhold

Tiden begynner å renne ut.

Fremhevede innlegg

Skrevet
knooters skrev (7 minutter siden):

Ja, det blir jo interessant når han som ble far som 60-åring skal ta sin halvdel av oppdragelsen, og deale med ungdom når han er nærmere 80...

Jeg hadde en klassevenninne som hadde en far som døde av alderdom på ungdomskolen.  Jeg husker jeg tenkte at det var rart at han var så gammel og alltid var sliten, men jeg forstod ikke hva hun gikk gjennom. Jeg husker at noen sa: min bestefar er også død, da faren hennes døde. Det er ikke det samme. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Javel, men hva lurte du på? Så ingen spørsmål. Eller ville du bare at noen skulle "trøste" med å skrive at du bare må slappe av og at du har goood tid.

Det får du ikke fra meg.

Men du har jo innsett problemet og det er ofte halve løsningen:

"...men jeg er ganske introvert og sliter litt med sosial angst."

Dette går det an å gjøre noe med. For meg, som var litt i samme situasjon på din alder, hjalp det å lære meg å tørre å dumme meg ut. Å innse at alle dummer seg ut hele tiden, ofte daglig og oftest helt uten at noen husker det neste dag. Finn på ting du ikke mestrer sånn at du lærer deg å dumme deg ut. Poenget er at da blir dating mye mindre skummelt eller bare det å prate med jenter som er på din radar.

Anonymkode: cb894...ba1

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvor lenge menn er tiltrekkende på markedet. Det finnes pene eldre single damer også. 

Anonymkode: 484f0...45f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...