Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2002 #21 Del Skrevet 20. november 2002 Hei, hev deg over henne - kanskje hun er misunnelig - tenker tilbake på sitt eget liv og savner det å være ung igjen. Og du minner henne bare alt for mye om seg selv da hun var ung. Bortsett fra at du kanskje tør å gjøre alt hun ikke torde. Jeg hadde også en skikkelig heks til farmor. Hun er gudskjelov død nå og jeg tror ikke det var mange som synes det var trist. Du vet - man MÅ ikke elske alle bare fordi de er i familie.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2002 #22 Del Skrevet 20. november 2002 Hei, hev deg over henne - kanskje hun er misunnelig - tenker tilbake på sitt eget liv og savner det å være ung igjen. Og du minner henne bare alt for mye om seg selv da hun var ung. Bortsett fra at du kanskje tør å gjøre alt hun ikke torde. Jeg hadde også en skikkelig heks til farmor. Hun er gudskjelov død nå og jeg tror ikke det var mange som synes det var trist. Du vet - man MÅ ikke elske alle bare fordi de er i familie.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2002 #23 Del Skrevet 20. november 2002 Milla, jeg kjenner meg sånn igjen i det du skriver om bestemoren din! Jeg har en bestemor som er minst like ille, og nå har jeg begynt å grue meg til jula. I min familie er det stadig krangler, og alle krangler skyldes min 82 år gamle bestemor som alltid sier alt hun mener selv om hun skjønner at det kan være sårende. Et av de verste eksemplene på det er at hun gjentatte ganger har sagt til døtre, barnebarn og oldebarn at hun skulle ønske vi hadde opplevd krig og elendighet, slik at vi kunne skjønt hvor ille hun hadde det under krigen. Sist jeg hadde bursdag var besteforeldrene mine på besøk. Det endte med at både jeg og samboeren min satt gråtende igjen fordi hun hadde hakket og skjelt og smelt noe voldsomt. Hun bare fortsatte og fortsatte selv lenge etter at hun burde skjønt at hun burde ha sluttet. Tro meg, jeg vet akkurat hvordan du har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2002 #24 Del Skrevet 20. november 2002 Har ikke ond bestemor nei, men kjenner til sorten. Bestemødre skal jo være snille og koselige og glade i oss barnebarna, men det er det visst ikke alle som forstår. Hev deg over bestemora di du Milla, du er ei veldig spennende og spesiell jente som hun burde vært stolt av! Stakkar, bestemora di vet jo ikke bedre. Klem fra Atilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 20. november 2002 #25 Del Skrevet 20. november 2002 Det høres ut som om du har en "tante Pose" av en bestemor. Og det er ikke enkelt å hansked med slike gamle, skarpe damer som mener de har rett til å si det de vil, til hvem de vil og når de vil. Det beste er å vende et halvdøvt øre til, ellers blir det mye ergrelse. Du skal ikke se bort fra at dette er en misforstått måte å si ifra at hun egentlig liker deg. Noe i retning av at den man elsker, tukter man Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 20. november 2002 #26 Del Skrevet 20. november 2002 Nei Milla, jeg har ikke en slik ond bestemor. Min bestemor en nesten 90 år og er selve skjønnheten selv. Hun sier aldri et vondt ord til noen. Hun smiler og er fornøyd og klar i toppen. :blunke: Men du, kan det være din onde bestemor du har arvet den spisse tungen din etter, mon tro?? Ikke kast stein i glasshus!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 21. november 2002 #27 Del Skrevet 21. november 2002 Prøver å rykke opp innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 21. november 2002 #28 Del Skrevet 21. november 2002 Prøver igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg