Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2006 #61 Del Skrevet 19. mars 2006 Har lest om begravelsen og barna nå - var så sterkt det med barna. Husker jeg selv satt ved siden av en liten gutt som hadde mistet faren sin av det samme - han var tapper han også. De er heldige de to småtassene - for de har mange mennesker rundt dem som er glade i dem og vil følge og støtte dem videre på veien mot voksenlivet, og ikke minst hjelpe dem med å holde minnet om livredderen nært. Nå er det fremover som gjelder Magnhild. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
riza Skrevet 19. mars 2006 #62 Del Skrevet 19. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #63 Del Skrevet 20. mars 2006 Varme tanker til familien og vennene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #64 Del Skrevet 20. mars 2006 Kjempesterkt å lese om begravelsen, flott å høre at det ble fint og minnerikt. Minner har vel alle utrolig mange av CD, både alle dere som er nær henne og alle vi på KG som har fått vært så heldig å få se en liten flik av denne fantastiske damen. Jeg gråter en siste gang, så skal jeg bare huske alt det positive og ta tak i livet - i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joje Skrevet 26. mars 2006 #65 Del Skrevet 26. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vela Skrevet 6. april 2006 #66 Del Skrevet 6. april 2006 En fantastisk og flott person.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fam Skrevet 20. april 2006 #67 Del Skrevet 20. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. mai 2006 #68 Del Skrevet 16. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. mai 2006 #69 Del Skrevet 16. mai 2006 Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 19. juli 2006 #70 Del Skrevet 19. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2006 #71 Del Skrevet 20. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 3. august 2006 #72 Del Skrevet 3. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #73 Del Skrevet 3. august 2006 Hvor kan jeg lese dagboka hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 3. august 2006 #74 Del Skrevet 3. august 2006 Carpe Diems dagbok Håper denne dagboken får stå åpen, sånn at den ikke forsvinner i det store intet. Allerede nå er det ei som har henvendt seg til Carpe Diems søster og sagt hun reddet livet pga at hun hadde lest om Carpe Diem, og var rask med å ta kontakt med lege da hun oppdaget en kul i brystet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 3. august 2006 #75 Del Skrevet 3. august 2006 Dagboken til CD blir stående... I alle fall så lenge noen fortsatt leser og legger igjen en lyd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 3. august 2006 #76 Del Skrevet 3. august 2006 Dagboken til CD blir stående... I alle fall så lenge noen fortsatt leser og legger igjen en lyd... ← Så fint. Men husk at mange av dem som leser antageligvis er gjester, og vi kan ikke være med på å holde dagboken i synlig aktivitet siden vi ikke kan skrive i den - men den lærdommen dagboken hennes gir er like viktig uansett. Det er rart med det, det er så fælt når noen så unge går bort, men så blir man på en måte så glad når det viser seg at vedkommende har vært med på å redde liv. Det er jo bare helt utrolig - til å få gåsehud av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 8. august 2006 #77 Del Skrevet 8. august 2006 Hvor kan jeg lese dagboka hennes? ← det lurer jeg også på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 8. august 2006 #78 Del Skrevet 8. august 2006 Dagboken til CD blir stående... I alle fall så lenge noen fortsatt leser og legger igjen en lyd... ← Det synes jeg er kjempeflott! Hyggelig å se deg her inne forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 8. august 2006 #79 Del Skrevet 8. august 2006 CD sin dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå