Thomasine Skrevet 10. mars 2006 #1 Skrevet 10. mars 2006 Dagen i morgen er full av fotballkamper - og for å gjøre dagen mindre stressende... klarte jeg å invitere en familie til middag senere på dagen... Ja, ja, det går, men tenkte at det ville lette arbeidsmengden i morgen om jeg kunne skrelle potetene i dag og legge dem i vann til i morgen? Skulle vel gå greit det, eller? Skrelte poteter i seg selv mister jo mye av det som ligger i skallet, så det behøver jeg i allefall ikke tenke på...;
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 10. mars 2006 #2 Skrevet 10. mars 2006 Dagen i morgen er full av fotballkamper - og for å gjøre dagen mindre stressende... klarte jeg å invitere en familie til middag senere på dagen... Ja, ja, det går, men tenkte at det ville lette arbeidsmengden i morgen om jeg kunne skrelle potetene i dag og legge dem i vann til i morgen? Skulle vel gå greit det, eller? Skrelte poteter i seg selv mister jo mye av det som ligger i skallet, så det behøver jeg i allefall ikke tenke på...; ← Går fint det, bare pass på at potetene er dekket av vann så de ikke blir svarte
Thomasine Skrevet 10. mars 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2006 Bør kjelen stå i kjøleskap eller like gjerne på komfyren?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 10. mars 2006 #4 Skrevet 10. mars 2006 Bør kjelen stå i kjøleskap eller like gjerne på komfyren? ← Tror begge deler går helt fint, men sånn av bakterielle hensyn (selv om det skal kokes ganske grundig i morgen) ville jeg ha satt det i kjøleskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå