Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enig med Jens. Vivian og Ørjan er oppskrytt etter min mening, syns Wisnu, Jonas og Marita er best selv om de kanskje ikke gjorde sitt beste i går kveld.

Oda og Iselin må ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Uff, Vivian er tråkig!! Kvifor er ho så oppskrytt? Aleksander er myyykje betre. Syns den beste er Iselin (syng falskt til tider, men ho har ei kul stemme, som er spesiell). Verste eg veit er sånne "skuleflinke" og superkjedelege stemmer som det Vivian har. Ellers likar eg Marita, ho har ei veldig behageleg stemme.

Stine og Oda er kjedelege også...Bra Audun gjekk ut igår.

Når det gjeld programledarane så likar eg veldig godt Kåre Magnus, han har ganske kul humor. Berte var heilt ok, men det er grenser kor godt inntrykk ein kan gi av kun eitt program. Solveig har som sagt "det lille ekstra" :)

Endret av Årolilja
Skrevet
Samme tenkte jeg :ler:

Det verste er vel at enkelte stemmer vel så mye pga utseende, så her kan stylistene faktisk "hjelpe" en deltaker ut eller videre. Husker hun Maria fra en tidligere sesong f.eks. Hun gikk jo ut i et program hvor hun sang fantastisk men så ut som et kråkereir.. :forvirret:

Tja, tror det er mer en oppkonstruert myte jeg! Maria sang fantastisk, ja.... Men hun var da så utrolig "skoleflink" og fikk nesten alt til å høres ut som en musical. Det er ikke det du vinner stemmer på i idol. Idol krever personlighet og fjortistekke!

(Maria henvendte seg nok til et litt eldre publikum, og de ser kanskje på, men de stemmer ikke.)

Hadde folk stemt ut ifra sangprestasjon, så hadde da aldri Sandra gått videre etter at hun sang grusomt i det ene programmet, og Audun hadde røket sist!

Gjest gjest1
Skrevet
Helt sjokkert over det lave nivået jeg...

Enig, det er ingen som skiller seg så veldig ut i år, bare en gjeng med kjedelige deltagere....

Ja hun Stine, guuuuuud for en forferdelig kjole! Ikke særlig kledelig. Søt som faen, men hvorfor må de på død og liv følge denne oldemor-trenden.

Vivian best i kveld synes jeg.

Tante-kjole delux!!!

Stakkars jente.

Er det bare jeg som syns Vivian synger fint, men veldig kjedelig?Hva kan det bli av henne hvis hun vinner idol?Bare en av mange fine stemmer i mengden.

Syns heller noen med litt særpreg i stemmen burde vinne, som f.eks, Jonas.

Vivian har jo en kjempefin stemme og er egentlig min favoritt men det blir nok litt kjedelig i lengden ja. Men hun er veldig søt da. I en finale sammen med f.eks. Jonas tor jeg hun vil tape.

Gjest lilletroll
Skrevet

Vivian var jo helt fantastisk på fredag!!! Ingen av de andre deltakerene kunne gjort det etter henne!!

Iselin bør vel takke for seg snart....

Skrevet

Desverre klarer jeg ikke å forestille meg et IDOL med Jesus på overarmen, og så blir jeg litt lei av all denne kristenrocken. (les Vivian og Aleksander)

Men Vivian var best fredag sammen med Jonas. Nivået er bånn i bøtta.

Skrevet

Hmmm. Siri Helene kommer inn igjen, fordi Iselin har valgt å trekke seg. Hurra!

Bra at de tar inn den beste av de som har gått ut, og ikke bare den siste som gikk ut da!

Gjest Gjesta
Skrevet

Bra at de tar inn den beste av de som har gått ut, og ikke bare den siste som gikk ut da!

Utrolig kult!! nå har jeg troa på at siri helene får bli litt jeg :)

Skrevet

Hun kom inn fordi Audun takket nei til forespørselen... Jeg er også glad for det, men jeg er redd hun blir kasta ut igjen ganske fort. Håper hun får bli ei stund denne gangen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...