Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ikke med meg begynnelsen.Er det noen som kan fortelle meg hvilke tilbakemeldinger Jonas,Wisnu,Iselin og Marita fikk?

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står sammendag av hva dommerene mente her.

Syns Wisnu var best i dag! :)

Skrevet

I korte trekk:

Jonas: ikke så bra som vanlig, kanskje han valgte feil sang. Synger bra, men traff ikke helt.

Iselin: alle dommerne mente hun sang surt (og gjett om de hadde rett i det) Hun var bedre enn sist, men Tor sa at hun umulig kunne gjøre det dårligere enn hun gjorde forrige gang, så det var kanskje ikke et kompliment...

Wishnu: veldig bra tilbakemeldinger jevnt over

Marita: fin stemme, klang og sånt, men hun traff ikke helt. Amund mente det var en bragd å stille opp med brennkopper.

Iselin var helt grusom å høre på, jeg håper virkelig hun ryker i kveld. Alle dommerne var enige om at det ikke var noe særlig å høre på. Men det er bare min mening ;)

Skrevet

Wisnu er flink men han er kjeeeeeeeeeeedelig og velger kjeeeeeeeedelige sanger.

Heier på Jonas!!! Og ellers var jo Vivian veldig flink.....selvom jeg vel er en av få som ikke syns hun virker særlig sympatisk.....

Gjest Gjesta
Skrevet

Helt sjokkert over det lave nivået jeg...

Skrevet
Det står sammendag av hva dommerene mente her.

Syns Wisnu var best i dag! :)

Det stemmer ikke helt det som står der. Tor sa IKKE at det var mye bra i det Iselin sang. Han sa hun var bedre enn sist, men at hun umulig kunne være verre enn sist, så det var ikke et kompliment... Han sammenlignet det med at krompen var bedre likt enn Ari Behn eller noe i den duren. Eller er det jeg som er ute og kjører her nå??

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener, Fjompe. Det er mange som bommer en del... men noen solstråler er det. Vivian har aldri vært min favoritt, men i kveld var hun helt fantastisk!!

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt at han Alexander blir så slaktet jeg....syns han var kjempe flink jeg.....

Gjest BagLady
Skrevet

Enig :Nikke:

Skrevet
Jeg skjønner ikke helt at han Alexander blir så slaktet jeg....syns han var kjempe flink jeg.....

m-m, han, jonas og vivian var flink ikveld.

Gjest Gjesta
Skrevet

I forrige uke så jeg den amerikanske utgaven av Idol på TV2 Sebra rett etter den norske sendingen ,og det var nesten sjokkerende å se hvor mye høyere nivået der var enn på den norske varianten :overrasket:

For øvrig synes jeg Vivian var knallbra i kveld, Iselin må uuuuuut, og stylisten bør få en oppstrammer for det tantete antrekket til Stine.

Skrevet
m-m, han, jonas og vivian var flink ikveld.

Enig. Og Wishnu. Eller hva han nå heter. ;)

Skrevet (endret)
I forrige uke så jeg den amerikanske utgaven av Idol på TV2 Sebra rett etter den norske sendingen ,og det var nesten sjokkerende å se hvor mye høyere nivået der var enn på den norske varianten  :overrasket:

Tenk så mange millioner mennesker det er i USA i forhold til Norge da!

Kan liksom ikke sammenlignes.

Synes Wisnu var best jeg. Sang en av mine favorittsanger også.

:)

Endret av Latee
Skrevet
og stylisten bør få en oppstrammer for det tantete antrekket til Stine.

Samme tenkte jeg :ler:

Det verste er vel at enkelte stemmer vel så mye pga utseende, så her kan stylistene faktisk "hjelpe" en deltaker ut eller videre. Husker hun Maria fra en tidligere sesong f.eks. Hun gikk jo ut i et program hvor hun sang fantastisk men så ut som et kråkereir.. :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet

Ja hun Stine, guuuuuud for en forferdelig kjole! Ikke særlig kledelig. Søt som faen, men hvorfor må de på død og liv følge denne oldemor-trenden.

Vivian best i kveld synes jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

hva er det med han der alexander? han ser ut som en overlegen surpotte mens dommerene snakker om opptredenen hans, som om all ros er en selvfølge. jeg synes ikke han var spes flink i dag.

wisnu (?) er flink, men k j e d e l i g, marita synger pent og det er det, og wivian er... tja... ikke min type.

og resten er bare dårlige etter min mening, spes iselin og oda.

Skrevet

Sangen passet ikke til Aleksander. Han skulle jo imponere tre av dommerne så voldsomt, derfor hadde jeg høye forventninger til han. Han greide ikke å slippe seg løs i det hele tatt og det ble bare kjedelig å se på.

Wisnu var best syns jeg.

Skrevet (endret)

Lurte på hvem som gikk ut, men nå fant jeg det i en annen tråd...

Endret av Mummitrollet
Skrevet

Er det bare jeg som syns Vivian synger fint, men veldig kjedelig?Hva kan det bli av henne hvis hun vinner idol?Bare en av mange fine stemmer i mengden.

Syns heller noen med litt særpreg i stemmen burde vinne, som f.eks, Jonas.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...