Gå til innhold

Rar prioritering

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke fått barn med en som tror at man skal slappe av på lørdager når man har barn! Barn må aktiviseres i helgene og kl 10 er på ingen måte tidlig. Men enig i at barnet har litt vel mange treninger. Jeg hadde heller ikke giddet å forplikte oss til fotball hver lørdag. Hva om man vil reise bort eller gjøre noe annent? 

Anonymkode: 6fafd...9c5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 21.55):

Barnet står opp tidligere enn han ja, og ser tv eller spiller nitendo frem til han står opp. Begynner å innse at han kanskje er litt lat i forhold til hvordan jeg ønsker at ting skal vær når jeg får barn. Er redd for at han tenker han gjør en bra jobb så lenge barna får mat og tak over hodet, mens jeg har litt større ambisjoner når det kommer til barneoppdragelse og familieliv. Er redd for at det kanskje blir slik at dersom jeg mener at nå er det på tide å komme seg ut en tur og finne på noe som ikke er skjerm, så blir det min oppgave alene å sørge for at det skjer. At han blir sann «ok, hvis du mener det så får du ta de med ut en tur da, tar et game i mens dere er ute jeg»…

ts

Anonymkode: ab5de...b62

Ja, tenk hvordan det blir med baby: Du er oppe masse om natten pga amming og baby/1-åringen vil starte dagen 5-6 tiden. Mens mannen din ligger å drar seg til kl 10. Så da sitter du der med bonusbarn som ser på tv og en baby du må underholde mens du selv er stup trøtt

Anonymkode: 09364...d96

AnonymBruker
Skrevet

Hadde far her droppet lørdagstreningen fordi han tenkte det var for mye for gutten, og at det var til det beste, så hadde det vært helt ok. 
Men at han vil at gutten skal droppe det fordi han selv ikke gidder - det er bare trist. 
Og jeg tenker mitt om foreldre som får barn, og som bruker helgen til å sove bort dagen. Kl 10 er ikke tidlig, og om han trenger søvnen så bør han legge seg tidligere. 

Du kan jo tenke deg selv hvordan det blir om dere får små barn, som krever at man står opp 6-7-8 selv i helgene. 

Anonymkode: 4d659...c90

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...