Flua Skrevet 19. november 2002 #1 Del Skrevet 19. november 2002 Har en eller annen plass sett at det finnes toalettseter med "innstøpt" rare ting! Piggtråd, glassøyne, skjell osv. Er det noen som vet hvor en kan få ta i sånne? Noen som har et tips på nettet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 19. november 2002 #2 Del Skrevet 19. november 2002 Her er i alle fall en side med oversikt over slike seter. Du kan jo kontakte dem og høre om de leverer til Norge eller om de kan tipse deg om hvor du får tak i sånt: http://www.urbanjunkie.co.uk/toilet_seats.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 19. november 2002 #3 Del Skrevet 19. november 2002 Hei Jeg har sett slike på Til Bords på Galeriet i bergen, så du kan jo prøve andre Til Bords butikker som har baderomsavdeling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 19. november 2002 #4 Del Skrevet 19. november 2002 Hei Jeg har sett slike på Til Bords på Galeriet i bergen, så du kan jo prøve andre Til Bords butikker som har baderomsavdeling Hmm, skjedde noe rart slik at innlegget kom to ganger. Anyway, de toalettsetene er kule. Vurderte å kjøpe ett, men de var ganske dyre (ca.800 - 900kr) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wok Skrevet 19. november 2002 #5 Del Skrevet 19. november 2002 prøv Sitt in...på badet. Husker ikke adressen, men de har minst en butikk i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Astra unplugged Skrevet 20. november 2002 #6 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg har sett disse setene på Ski Bygg, som er en del av Byggmakker-kjeden. De var ganske dyre, rundt 800,- tror jeg, og det var flere varianter med piggtråd, hjerter, fisker osv. Astra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2002 #7 Del Skrevet 21. november 2002 AUUUU.......tenkte jeg da jeg så tråden først. Men etter å ha sett på linken til Vibeke så jeg at de var jo råstilige da! Har aldri sett slike før, og et sånt dosete vil jeg også ha! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 21. november 2002 #8 Del Skrevet 21. november 2002 JA! Jeg lo litt jeg også! "Ialladager, har hun hatt uvelkommene inne på toalettet sitt" ;D De toalettsetene var jo UTROLIG stilig da! Har faktisk aldri sett slike før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 21. november 2002 #9 Del Skrevet 21. november 2002 De har slike toalettseter i mange Jerniabutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 21. november 2002 #10 Del Skrevet 21. november 2002 Forhør deg ihvertfall om denne typen toalett-seter passer til ditt toalett - litt leit å komme hjem med toalett-seter som ikke passer toalettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 21. november 2002 #11 Del Skrevet 21. november 2002 Har sett at de har disse på noen Comfort butikker her i oslo. Kjempe stilige! -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 22. november 2002 #12 Del Skrevet 22. november 2002 Jeg har sett piggtrådsete og massa andre seter på MAXBO jeg! Burde ikke være vanskelig å få tak i. Mener det var på Alnabru jeg fikk øye på dem første gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline Skrevet 23. november 2002 #13 Del Skrevet 23. november 2002 Jeg kjøpte mitt, med tegnestifter i en male/vvs butikk i Strømstad. Tror de finnes mange steder - og i mange prisklasser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå