Gjest gjesta Skrevet 16. mars 2006 #141 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Gleder meg til å se deg oppi skyene snart iss! Da skal vi nyyyyte den herlige rosa himmelen sammen Hold meg oppdatert hvordan det går! minnimy Takk for råd og godt å høre du sier det vil gå bra. Det hjelper faktisk litt! Og det er som, etterhvert som dagene går og alt er ok, så blir jeg mer og mer sikker på at alt kommer til å gå bra. Jeg har SÅ lyst på denne spiren... !! :grine2: Så morsomt det med samboeren din! Jeg håper formen din er suuuper og du nyyyter svangerskapet! Nå nærmer det seg!! Cr@sh Jettes Nominella Imorgen er jeg 5 uker på vei!! Endret 16. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 16. mars 2006 #142 Del Skrevet 16. mars 2006 God morgen på en gravid dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 16. mars 2006 #143 Del Skrevet 16. mars 2006 Det er deilig Missbumblebee Vite at man er kvitt røyken & ikke er avhengig av den lenger. Bare pengene jeg har brukt og ville brukt på den kreftpinnen! Håper det blir bedre om 3 uker ja... ← Helt ærlig..... Jeg aner ikke hvor de "ekstra" pengene har blitt av.. De forsvinner like fort nå.. Kanskje det er en idè å lage en "ikkerøykersparegris" og legge på like mye penger der som man ville brukt på røyken... Idag skal jeg ha soyapølser med pommes frites & ketchup.. Men først skal jeg ta en ny test etter jobb! ← Hva slags soyapølser bruker du? Jeg syns det er så mange av dem som smaker så vondt... Har hittil kun funnet ett merke som er godt, og de heter "hot dogs" og selges på noen få menybutikker.. Prøvde et annet merke jeg kjøpte i sverige for ikke så lenge siden, og de var bare helt grusomme.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 16. mars 2006 #144 Del Skrevet 16. mars 2006 Og grattis med ny test forresten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. mars 2006 #145 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Mornings Jettes! Missbumblebee Er nok sant det.. Pengene forsvinner uansett Kanskje spare litt ja... Til en sparkedress og litt forskjellig. Er vertfall godt at pengene ikke blir brukt på røyk lenger! Jeg husker ikke hva soyapølsene heter.. Men skal sjekke det! Jeg kjøpte de på Meny, og har fått tak i de på helsekosten i byen. Jeg liker godt de to merkene jeg har prøvd. Liker godt karbonader i samme merket som Menypølsene. Har du sett i helsekostbutikker? Der har de mer utvalg! Det var godt å få tatt en ny test.... Endret 16. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 16. mars 2006 #146 Del Skrevet 16. mars 2006 Ønsker deg en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. mars 2006 #147 Del Skrevet 16. mars 2006 ha en fin dag *MissS* ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 16. mars 2006 #148 Del Skrevet 16. mars 2006 Du har altså lister her inne også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 16. mars 2006 #149 Del Skrevet 16. mars 2006 Mornings Jettes! Missbumblebee Er nok sant det.. Pengene forsvinner uansett Kanskje spare litt ja... Til en sparkedress og litt forskjellig. Er vertfall godt at pengene ikke blir brukt på røyk lenger! Jeg husker ikke hva soyapølsene heter.. Men skal sjekke det! Jeg kjøpte de på Meny, og har fått tak i de på helsekosten i byen. Jeg liker godt de to merkene jeg har prøvd. Liker godt karbonader i samme merket som Menypølsene. Har du sett i helsekostbutikker? Der har de mer utvalg! Det var godt å få tatt en ny test.... ← Sparkedress og masse annet dill som vi jenter bare MÅ ha til nurkene våre.. Hehe, gjett om pengene flyr da! Ja, jeg har pløyd meg igjennom de fleste produktene som finnes i norge, og det er ikke akkurat til å hoppe taket av syns jeg. De pølsene jeg liker er fra Anamma, det er et svensk flagg på utsiden av pakken. Syns "burgerne" de har fra samme sted er gode også. I sverige har de mye mere syns jeg, så der hamstrer jeg masse når jeg først er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. mars 2006 #150 Del Skrevet 16. mars 2006 Lege, jordmor osv.. Ta kontakt med gynekolog ang privat UL i uke 8. ca. 800,-. Få time hos lege for med. prøver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. mars 2006 #151 Del Skrevet 16. mars 2006 Jettes. Oh yes! Prøvde å ringe å booke UL, men hun var opptatt.. Prøver igjen senere. Skal booke i uke 8 (blir uke 15 på kalenderen). Ja da forsvinner masse Missbumblebee! Jeg kommer til å kjøpe så mye.. Skjemme h*n bort... Tror pølsene og burgerne er svenske ja! Ååå, da må jeg ta turen til Sverige en dag snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 16. mars 2006 #152 Del Skrevet 16. mars 2006 Ja da forsvinner masse Missbumblebee! Jeg kommer til å kjøpe så mye.. Skjemme h*n bort... Tror pølsene og burgerne er svenske ja! Ååå, da må jeg ta turen til Sverige en dag snart! ← Hehe, jeg også... Jeg får jo sånn engangsstønad også jeg, så da blir det hvertfall shoppings... Selv om jeg skal prøve å være fornuftig også da... Men det er nå en stund til jeg tørr å gå amokk ennå... Sverigemat er bare best! På Maximat har de en helt egen fryser-avdeling til oss.. Hihi, det liker jeg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. mars 2006 #153 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Maximat? Det har vi ikke her Missbumblebee. Men vi har Maxi, et stort senter, kanskje det samme? ÅÅå... jeg gleder meg til å kjøpe sånn dilldall som henger over vuggen Og masse søte små klær.. Vet ikke om det blir jente enda.. Men denne kjolen var så søt! Og denne sparkedressen.. Håper du har en fin dag! Du.. Nå husker jeg ikke hvor langt du er på vei... Når får du vite kjønnet? Endret 16. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 16. mars 2006 #154 Del Skrevet 16. mars 2006 Hvor bor du, Epica? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. mars 2006 #155 Del Skrevet 16. mars 2006 Heia gravidsnuppa!! Og grattis med 5 uker!! Og tusen takk for alt det fine du sa til meg! Liker deg også masse!! Er vel bare sånn med noen,at man får en connection selv om det ikke er irl! Jasså så streken ble enda sterkere ja?! Der ser du! Det er ikke bare tull! Du har et babyfrø i magen!!Deres helt egne lille baby er i ferd med å dannes nå! Tenk,for hve time som går så har det skjedd noe nytt med frøet...For hver dag vokser det seg større og større...Fantastisk?! Det er fremdeles litt uvirkelig å være gravid selv om jeg er 20+5 idag og magen vokser masse Men det begynner å synke inn! Tror morsfølelsen vokser seg større og sterkere for hver dag! Jeg hadde aldri trodd jeg skulle blir så inni hampen oppslukt av lillegull,men det blir bare mer og mer for hver dag! Følelsene blir sterkere og inntrykkene på det meste gjør mer inntrykk på en måte! Fatter ikke hvordan det skal bli i ukene som kommr og ikke minst når h*n kommer ut! Hjertet kommer til å hovne opp av kjærlighet! Så syns jeg forholdet til sambo blir bare bedre og bedre! Så just nu for tiden er vi inne i en lykkeboble! Får bare håpe den holder leeenge,hehehe! Det er så utrolig mye som skjer med både kroppen og sinnet.Merker jo det fysiske veldig godt på alle måter,men du verden hjernen har visst fått med seg graviditeten den også Jeg er like skrullete som alltid,men samtidig så tenker jeg på en litt annen måte når jeg er ordentlig og seriøs liksom! Nei du skal bare være glad nå! Og tenk postivt! Men jeg husker mange tårer og negative tanker fra starten av...Kunne krampegråte og skjelve av frykt noen ganger...Men så gikk det gradvis over.Og jeg har vel snakket med magen siden dag 1...Sånn for liksom å ha en dialog med kroppen min på en måte.....! Og om 5 uker til nå;Epica da er du dobbelt så glad og halvparten så bekymret! Og 5 uker etter det igjen er du inne i 2.trimester! Da begynner du å nyte ukene mer! Så kommer du dit jeg er nå og tenker at "JØSS....Det tok jo ikke så lang tid! Husker når Skytte sa det kom til å gå fort men..." Det er "bare" 15 uker til! Og da har jeg bare 5 uker igjen Så da må du besøke meg og roe ned fødselsnervene mine Har jeg bablet mye her nå?!-Ja det har jeg......!!Ups........ Ha en fiiin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. mars 2006 #156 Del Skrevet 16. mars 2006 You know by now *MissS* Det er helt fantastisk at spiren vokser seg større og større Skytte.. Du ANER ikke hvor mye jeg gleder meg til den BULER! Magen din var såååå fin, det må være den fineste magen jeg har sett! Det er uvirkelig enda ja? Kan jeg tenke meg!! Det er jo litt alien på en måte, at det skal være noe i magen! Så kooooselig at du og sambo har det så fint sammen.. Det er så deilig når romantikken blomstrer mer og mer.. Merker det varmer rundt hjertet når sambo stryker på magen min.. Jeg skal komme å roe ned fødselsnerver når det kommer, don't worry!! Det blir så spennende. Jeg gleder meg allerede til å se bilde av lillegull!! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 16. mars 2006 #157 Del Skrevet 16. mars 2006 Alt er helt topp hos oss, det er så moro å se hvordan utviklingen skjer fra dag til dag!! Og hvordan den lille skapning forstår mer og mer Jeg husker ikke helt hvilke symptomer jeg hadde så tidlig, men var litt småkvalm og trøtt tror jeg. Du har så enormt mye å glede deg til og innleggene dine stutter av gravidlykke Kos deg masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. mars 2006 #158 Del Skrevet 16. mars 2006 Ja, tiden går vel fort April? Så spennende å følge med etterhvert som hun bli eldre. Jeg så bilder av henne... Nyyydelig.. Har dere tenkt på flere etterhvert da? Ja jeg gleder meg mer & mer.. Er helt berusa av denne graviditeten Jeg VIL ha denne babyen! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. mars 2006 #159 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Ringte til klinikken istad, men de hadde stengt. En halv time før stengetid... Skal prøve å ringe igjen imorgen. Må få en UL i begynnelsen av neste mnd.. 10-14. april. Se og høre at det er en spire der.. Endret 16. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. mars 2006 #160 Del Skrevet 16. mars 2006 Du svever virkelig på skyer for tiden! :-D Det er jo ufattelig at det bor noen inni en... Kos deg videre med graviditeten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg