Gjest Dolphina Skrevet 19. november 2002 #1 Del Skrevet 19. november 2002 Nå har jeg vært å kjøpt min første flaske med Yerka, og har nå noen spørsmål. Det står jo at man ikke skal bruke såpe dagen etter, men skal jeg heller ikke bruke deodorant? Hvor lenge virker den uten at jeg skal bruke deodorant i tillegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 19. november 2002 #2 Del Skrevet 19. november 2002 Men er ikke yerka en deodorant da? eller antiperspirant? Man skal vel ikke bruke to deodoranter oppå hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 19. november 2002 #3 Del Skrevet 19. november 2002 Nei, man skal visst bare bruke Yerka. Hvor ofte skal man påføre det? Etter hver dusj eller..? Vet noen forresten hva forskjellen på Yerka og Aluminiumsklorid er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 19. november 2002 #4 Del Skrevet 19. november 2002 Nei, man skal visst bare bruke Yerka. Hvor ofte skal man påføre det? Etter hver dusj eller..? Vet noen forresten hva forskjellen på Yerka og Aluminiumsklorid er? Så vid jeg vet er det nesten det samme, det har iallfall akkurat samme effekt. Yerka pleier jeg å ha på på kvelden jeg, og dagen etterpå pleier jeg å bruke deodorant som vanlig. På meg hindrer ikke dette effekten av Yerka, men dette er vel kanskje individuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 19. november 2002 #5 Del Skrevet 19. november 2002 Det er ikke nødvendig å bruke deodorant når du går på en slik "behandling". Yerka kan du påføre 2- 3 ganger i uken, alt etter behov.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 19. november 2002 #6 Del Skrevet 19. november 2002 Det er ikke nødvendig å bruke deodorant når du går på en slik "behandling". Yerka kan du påføre 2- 3 ganger i uken, alt etter behov.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 19. november 2002 #7 Del Skrevet 19. november 2002 Det er ikke nødvendig å bruke deodorant når du går på en slik "behandling". Yerka kan du påføre 2- 3 ganger i uken, alt etter behov.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå