Gå til innhold

navler!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Herlighet..????

Jeg har innovernavle og er glad for det men datteren min har fått

utovernavle fordi de ikke klippet navlestrengen tett nok inn da hun ble født. Er det ikke nettopp det som det kommer ann på? hvordan navlestrengen ble klippet?

Hun er en kjempesøt jente og jeg tenker ikke over at navlen hennes står litt ut, men når jeg hører alle her si hvor ekkelt det er blir jeg bekymret for henne når hun vokser opp. Hva om folk går rundt og synes det er ekkelt??

Er det mulig å operere det senere da i såfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes utovernavle er søtt jeg :ler:

Kan ikke helt forstå hva som er så ekkelt og vemmelig med navler...?!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har utovernavle, og skulle selvfølgelig ønske den gikk innover. Går med bikini på stranda, og håpet og trodde at folk egentlig ikke la så mye merke til det. Tusen takk til dere fordomsfulle mennesker! Kommer nok til å være mer bevisst på det neste gang.

Datteren min har også utovernavle, men det er nok bare tilfeldig.

PS. Det kommer ikke av feil klipping, men av brokk i det myke området rundt navlen når man er nyfødt.

Nell

Skrevet

..og brokk i det myke vevet rundt navlen kan skyldes at navlestrengen har blitt dradd i før den ble klippet..

Eller en medfødt større glipe i bukveggen hos den som har utovernavle i forhold til den som har innovernavle; og det blir et ørlite "brokk"; eller utovernavle (som altså ikke er som et ekte brokk å regne).

Forøvrig viser jo enkelte innlegg her en aldri så liten navlebeskuelse uten tanke for hvordan det kan påvirke andre menneskers selvfølelse...

Vibeke

(innovernavle)

Skrevet

Jeg har innover uten piercing, passer godt på å holde den ren :wink: , var vel i 11-års alderen jeg oppdaget at jeg ikke hadde tenkt noe særlig over å vaske akkurat der, så jeg fant ut at jeg skulle ta en titt inn.... akkurat ja, der lå fastgrodd (omtrent) møkk inni krinkelkrokene... blæh! Etter det har jeg vasket flittig. :ler:

Foreldrene mine er jeg rimelig sikre at har innover begge to.....

Om folk jeg skulle se stranda tenker jeg ikke så mye på om navla deres peker utover eller innover, har andre ting å bry hodet mitt med.....

Skrevet

Jeg har også innovernavle. Men den er nesten unormalt dyp, og det gjør at jeg må være veldig påpasselig med å tørke inni den etter hver dusj. Da jeg var yngre gjorde jeg ikke alltid det, og da luktet den skikkelig ekkelt etterpå! Blæææh! Urk! :-?

Men nå, når jeg bruker Q.tips, er navlen min så fin, ren og pen som bare det! :D

Og til dere med utovernavle: Jeg synes ikke at utovernavler er stygge og ekle, jeg! Vær stolte av den navlen dere har! :D

Klemmer fra

Skrevet

jeg har en piercet innover navle som faktisk er på str. som en navle til en baby... :oops:

tror mamma og tvillingsøstra mi har innover navle, resten av familien vet jeg ikke...

Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet

Har innovernavel med piercing i jeg også :ler:

Typen har midt i mellom. Freaky :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet
Herlighet..????

Jeg har innovernavle og er glad for det men datteren min har fått

utovernavle fordi de ikke klippet navlestrengen tett nok inn da hun ble født. Er det ikke nettopp det som det kommer ann på? hvordan navlestrengen ble klippet?

Nei. Navleform har overhode ikke noe å gjøre med hvor "tett" inn navlestrengen er blitt klippet.

• 9 år senere...
Skrevet

Jeg har navlen akkurat som den skal være; innover!! :ler:

Det styggeste jeg noen gang har sett var nemlig ei jente som gikk med kort-korte topper og piercing i navlen; i UTOVER-navlen sin! Ugh!! :ler:

(Ja, jeg har mye rare angster og fobier, men det ga meg skikkelig angst å se den utovernavlen med piercing... :oops: )

Forresten har jeg aldri studert mine foreldres navler.... :ler:

dårlig gjort å skriv sånn.. har utovernavle æ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...