Gå til innhold

navler!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

en liten test.. har du innover eller utover navle, og hva har dine foreldre?:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har innovernavle - så dyp at den går helt inn til ryggsøylen virker det som. Foreldrene mine? Aner ikke. Det har jo ikke noen sammenheng det da - men mer hvordan navlestrengen klippes.

Hvorfor er du opptatt av dette?

Skrevet

Jeg har navlen akkurat som den skal være; innover!! :ler:

Det styggeste jeg noen gang har sett var nemlig ei jente som gikk med kort-korte topper og piercing i navlen; i UTOVER-navlen sin! Ugh!! :ler:

(Ja, jeg har mye rare angster og fobier, men det ga meg skikkelig angst å se den utovernavlen med piercing... :oops: )

Forresten har jeg aldri studert mine foreldres navler.... :ler:

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Innovernavle her også. Foreldrene mine? Aner da virkelig ikke!

Innovernavle er penest, men det har lett for å samle seg søl inni der.. Heldigvis er den ikke SÅ dyp da :ler:

Gjest sexysadie
Skrevet

Hvilken navle har du????

Hva slags spørsmål er d da???

De viktigste er vel at den ikke samler så mye lo......?

Skrevet

:ler: Mye rart man kan lure på.

Jeg har også innover navle, men må innrømme at jeg ikke har peiling på hvilken navle foreldrene mine, eller andre rundt meg for den saks skyld, har.

Det er rett og slett noe jeg ikke legger merke til.

Skrevet

Innovernavle her :hoho::hoho:

Jammen meg mye rart folk lurer på..... :kul:

Gjest Anonymous
Skrevet

Syns utovernavle er kjempe ekkelt.. Desverre, føler meg litt ekkel som syns det, er ellers ganske fordomsfri... Min egen er innover, men uansett er navler generelt ekle ting syns så jeg.. :oops:

Skrevet

Og innovernavle med arr etter piercing her... :cry:

*sukk*

Skrevet

Hehehe.....det er sjelden jeg ser foreldra mine såpass lettkledde at jeg har fått anledning til å studere hvilken vei navlene deres peker altså..... :hoho:

Men min egen er faktisk veldig fin, og den er innover.

Skrevet

Ja, ikke sant Linnie..... Jeg savner piercingen min jeg... Måtte ta den ut fordi den vokste ut.....

For øvrig ang mine foreldres navler. . . . aner ikke ! Minns svakt at de har innovernavler de og, men skal ikke si noe sikkert :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Navern min er innover og ganske hårete på utsiden. Stnes forøverig magen og navlen er det mest sexy på kvinnen. "sukk"

Skrevet

Hehe, morsom tråd :blunke:

Har innovernavle jeg også, det samme har samboer'n min.

Mamma har jeg sett i bikini - innovernavle der også, men pappa? har ingen anelse...

Skrevet

oj, dette hadde jeg ikke fått med meg :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

He he...... for et spørsmål!! :ler:

Men jeg har nå innovernavle da.

To ganger har jeg hadd skikkelig utovernavle, og da var jeg høygravid.... :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...