AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #21 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I dag har vi jo Only Fans jenter som filmer at de ligger med 100 gutter på under 12 timer. Så ja, det er et tema. Vil du si at det er greit? En opphoping av spesielle jenter. Anonymkode: fa579...1d3 Da er det ikke sex lenger, men sport. Anonymkode: 4af87...2ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #22 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da er det ikke sex lenger, men sport. Anonymkode: 4af87...2ca LOL du kan ikke bare gi det et nytt navn. Kukken skal ut og inn et noen ganger X 100. Der har du det feministiske forbildet, skikkelig kvinnefrigjøring. Feminist avisene liker å skrive om dårlige mannlige forbilder, men ikke et ord om dette. Anonymkode: fa579...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #23 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): I dag har vi jo Only Fans jenter som filmer at de ligger med 100 gutter på under 12 timer. Så ja, det er et tema. Vil du si at det er greit? En opphoping av spesielle jenter. Anonymkode: fa579...1d3 Det er jo et godt eksempel på «opphopning av spesielle jenter» ja. Du tror vel ikke det er vanlig? At det er noe den gjengs kvinne gjør? Du forstår vel at selv om du har sett det, så er det ikke normalt eller vanlig Anonymkode: 24280...fc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #24 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): LOL du kan ikke bare gi det et nytt navn. Kukken skal ut og inn et noen ganger X 100. Der har du det feministiske forbildet, skikkelig kvinnefrigjøring. Feminist avisene liker å skrive om dårlige mannlige forbilder, men ikke et ord om dette. Anonymkode: fa579...1d3 Må være en egen gren dette her da 😂 Anonymkode: 4af87...2ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #25 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): LOL du kan ikke bare gi det et nytt navn. Kukken skal ut og inn et noen ganger X 100. Der har du det feministiske forbildet, skikkelig kvinnefrigjøring. Feminist avisene liker å skrive om dårlige mannlige forbilder, men ikke et ord om dette. Anonymkode: fa579...1d3 Men i alle dager?? Tror du at det er et feministisk forbilde?? Tror du at det er vanlig å drive med Onlyfans? Anonymkode: 24280...fc4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #26 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er ikke vanskelig å forstå at noen (i alle fall menn på KG) mener at det er "no go", lukke døra og avblåse date, om damen har hatt for mange tidligere sexpartnere. Utsagt "det er bare i Pretty Woman at millionæren velger den prostituerte".. Men hvor mange er for mange? Er det kun tallet i seg selv som betyr noe, eller ser dere i sammenheng med antall år hun har datet/vært singel? Betyr hennes alder noe? Og betyr det noe om tallet har blitt til av seriøse forsøk på forhold, ikke one night stands? Eller er det whatever, tall er tall? Anonymkode: 24280...fc4 Hvorfor spør du 3-4 stykker på kg som liker å blande seg i kvinners sexliv? Anonymkode: 82815...5b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #27 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han venter selvfølgelig med å spørre til etter han har blitt nummer 5 Anonymkode: b8cd8...031 Da er han uansett en nasty, sleip tøs og kan dumpes. Folk som driver med taktikk i relasjoner er ekkelt. Anonymkode: 82815...5b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #28 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk for fine ord men dette handler ikke om meg på den måten. Jeg er rett og slett nysgjerrig på hva for mange er. Jeg var ikke engang klar over at det var et tema i dette århundret, før begynte å bruke KG. Men godt mulig det er er opphoping av spesielle menn her, som ikke er representative for menn generelt i Norge. Så mtp hvor ofte jeg har sett diskusjoner her hvor hvor kvinner dømmes over dette, burde noen menn her klare å gi et svar også på hva «for mange» er. Anonymkode: 24280...fc4 Det er en opphopning av spesielle menn her, og det er de som skriver mest i disse trådene. Det er alltid de samme. De tar over trådene ofte på side 4-5 og har ulike anonyme brukere og flere kontoer. Kjent sak. Anonymkode: 82815...5b8 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #29 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er ikke vanskelig å forstå at noen (i alle fall menn på KG) mener at det er "no go", lukke døra og avblåse date, om damen har hatt for mange tidligere sexpartnere. Utsagt "det er bare i Pretty Woman at millionæren velger den prostituerte".. Men hvor mange er for mange? Er det kun tallet i seg selv som betyr noe, eller ser dere i sammenheng med antall år hun har datet/vært singel? Betyr hennes alder noe? Og betyr det noe om tallet har blitt til av seriøse forsøk på forhold, ikke one night stands? Eller er det whatever, tall er tall? Anonymkode: 24280...fc4 Jeg synes det er veldig rart at antall sexpartnere skal være tema når man møter nye mennesker, men så gal er kanskje verden blitt? Er det faktisk slik nå, at det er like naturlig å spørre hverandre om antall sexpartnere, som det er å spørre om favorittfargen når man er på date? Selv er jeg veldig takknemlig for at jeg var min kones første sexpartner, og hun var også den første for meg. Og går alt som vi håper, blir det ikke fler, heller. Anonymkode: 68d72...47c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #30 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor spør du 3-4 stykker på kg som liker å blande seg i kvinners sexliv? Anonymkode: 82815...5b8 Håpte jo egentlig at flere skulle svare da. Ser slike kommentarer så ofte i andre tråder her og der Anonymkode: 24280...fc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 2 timer siden #31 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har ikke problem med at hun har hatt det litt gøy sånn sett, men det finnes grenser, og de som sier de ikke har noe som helst grenser vil jeg si lyver, eller vil du ikke stusse litt over en mann som har ligget med 500 menn. Selv ville jeg stusset litt over hennes dømmekraft og evne til risikovurdering om det nærmer seg 50, men det er da veldig mange, og få ligger med så mange. Hvor lang tidsperiode det er snakk om har så klart også en del å si Anonymkode: 8907d...e46 En mann som har ligget med 500 menn? Er det innafor hvis det er damer og ikke menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 2 timer siden #32 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg vet det men skulle også ønsket at noen fikk ut fingeren og kunne si et tall Anonymkode: 24280...fc4 Mulig du ikke får noe tall siden mange menn (de fleste?) ikke har en magisk grense med et konkret tall. Ingen jeg kjenner oppfører seg så teit. Så dette er nok en veldig vokal minoritet online tror jeg. Altså folk som får verdensbildet sitt fra nett siden de i svært liten grad omgås andre mennesker og da særlig damer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 2 timer siden #33 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): LOL du kan ikke bare gi det et nytt navn. Kukken skal ut og inn et noen ganger X 100. Der har du det feministiske forbildet, skikkelig kvinnefrigjøring. Feminist avisene liker å skrive om dårlige mannlige forbilder, men ikke et ord om dette. Anonymkode: fa579...1d3 Hvem er feministene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #34 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg personlig elsker om damen har erfaring, levd liv, utforskende og vet hva hun liker. Hun må sette sex høyt i forholdet og være leken, gjerne bli med på nye aktiviteter... Antall?? Bryr meg ikke, men gjerne over 30!! Anonymkode: 91020...387 Hun må gjerne ha pult over 30? Fordi du selv har pult alt som kan krype og gå? Jeg undrer litt på hva som skjer med dømmekraften til enkelte. Jeg opplever at noen har en bodycount på +/- 10 stk. Det kan være mye om man er ung, men om man er i 40- årene og singel er det et langt lavere antall. Jeg er selv i midten av 40-årene og giftet meg med min andre kjæreste (og andre sexpartner). 15 år senere ble vi skilt og jeg syntes nesten det var flaut å oppdage hvor unormalt det var å ha opplevd så lite på sexfronten. Likevel har jeg jo vært seksuelt aktiv hele tiden mens jeg var gift, men det var med samme person og regnes nok som kjedelig. Spesielt er det kjedelig for de som ligger med absolutt alt de har mulighet til å erobre. Nesten 10 år etter skilsmissen har jeg møtt ulike varianter av menn. Noen er det mer enn nok å ta en kaffe med mens andre har jeg møtt flere ganger og også datet over tid eller innledet forhold med av ulik varighet. På disse 10 årene har jeg hatt sex med 5 menn når jeg teller etter. Antallet jeg har avvist har jeg ingen oversikt over hvis jeg skal telle med alt av ravende fulle desperate mannfolk på byen til helt ok menn jeg har møtt, men som jeg dessverre ikke har følt noen kjemi med på rette måten. Det som slår meg gang på gang er at det er så få som tar dømmekraft med i betraktningen når man vurderer fremtidige (sex-)partnere. For meg er det en enormt stor forskjell på en person som har hatt sex med 20 stk etter mange år som singel, men som til gjengjeld har avslått tilbudet fra kanskje ti ganger så mange håpefulle. Det som derimot er et stort turn off for meg er å forstå at motparten begrunner det å være seriøs med å ha liten erfaring fordi man kun har hatt et svært lavt antall sexpartnere, men det viser seg at det lave tallet kun er fordi det aldri var mulig å komme i mål med flere. Mangel på dømmekraft kan gi seg utslag i både et svært høyt tall ift bodycount, men også et svært lavt antall avvisninger ift mangel på dømmekraft. Om det er det samme om jeg er Bonnie Blue, Trine Skei Grande, Sylvi Listhaug eller meg tenker jeg det like gjerne kan være det samme. For meg må det bety noe mer enn et ligg og jeg ønsker ikke å bli valgt (eller valgt bort) pga mangel på dømmekraft og mye erfaring (eller det motsatte av dette) av en mann som lar seg styre av feil hode i tide og utide og heller ikke evner å skille mellom bra og dårlige damer når det kommer til viktige ting i livet. En mann som tar til takke med hva enn det måtte være, uavhengig av antallet på pulelista, synes vel primitiv i mine øyne. For ordens skyld gjelder dette de damene det måtte gjelde også. Anonymkode: 6489e...c55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #35 Del Skrevet 1 time siden 15-24 gir meg bismak. 25+ er no-go Anonymkode: b6e8d...151 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafin Skrevet 1 time siden #36 Del Skrevet 1 time siden (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er ikke vanskelig å forstå at noen (i alle fall menn på KG) mener at det er "no go", lukke døra og avblåse date, om damen har hatt for mange tidligere sexpartnere. Utsagt "det er bare i Pretty Woman at millionæren velger den prostituerte".. Men hvor mange er for mange? Er det kun tallet i seg selv som betyr noe, eller ser dere i sammenheng med antall år hun har datet/vært singel? Betyr hennes alder noe? Og betyr det noe om tallet har blitt til av seriøse forsøk på forhold, ikke one night stands? Eller er det whatever, tall er tall? Anonymkode: 24280...fc4 Når du nærmer deg antallet menn Bonnie Blue har hatt seg med. Så er det for mye. Endret 1 time siden av Serafin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #37 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): 15-24 gir meg bismak. 25+ er no-go Anonymkode: b6e8d...151 15+ er no go for meg. Damer som har ligget rundt uten å ha vært i forhold er igrunn no go når jeg tenker meg om - og da mener jeg ikke sånne fuckfriend forhold og en ny hver måned forhold. Anonymkode: e3750...d18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #38 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): 15-24 gir meg bismak. 25+ er no-go Anonymkode: b6e8d...151 Hvor gammel er du? Lurer litt på alderskategorien her da det kan skje mye fra man er 16 til man er 60 😉 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): 15+ er no go for meg. Damer som har ligget rundt uten å ha vært i forhold er igrunn no go når jeg tenker meg om - og da mener jeg ikke sånne fuckfriend forhold og en ny hver måned forhold. Anonymkode: e3750...d18 Lurer på alderen din også? Og hva mener du med at det er no go å ha ligget rundt uten å ha vært i forhold? Er det bedre å ligge rundt hvis man er i forhold? Anonymkode: 6489e...c55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #39 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg synes det er veldig rart at antall sexpartnere skal være tema når man møter nye mennesker, men så gal er kanskje verden blitt? Er det faktisk slik nå, at det er like naturlig å spørre hverandre om antall sexpartnere, som det er å spørre om favorittfargen når man er på date? Selv er jeg veldig takknemlig for at jeg var min kones første sexpartner, og hun var også den første for meg. Og går alt som vi håper, blir det ikke fler, heller. Anonymkode: 68d72...47c Problemet er jo når ikke alt går som man håper. Tror det er mange restriktive mennesker der ute som gjerne skulle ønske at alt bare kunne gå som de håper. Jeg er en av dem, men for min del varte ekteskapet bare 15 år. Man kan ikke alltid vite, dessverre. Anonymkode: 6489e...c55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 1 time siden #40 Del Skrevet 1 time siden Jeg har ikke en sånn grense, en person kan ha en fortid, men alle kan endre seg. Har du en ekstrem bodycount så er du vel enten hyper seksuell eller så har du hatt det som jobb. Tror ikke du finner mange normale mennesker som har hatt hundrevis av partnere, så det går litt hånd i hånd med personligheten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå