Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Snok1 skrev (3 timer siden):

Jeg vet om flere par som var fra hverandre i mange år med partnere på hver sin side, men som ble sammen igjen og nå har vært stabile gjennom mange år og skiftende livssituasjoner ellers.

For noen går det bra, men ofte er det en grunn til det er ekser, og sånn situasjonen hun forteller ser det dårlig utvikling. 

Anonymkode: 19e57...6a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

For noen går det bra, men ofte er det en grunn til det er ekser, og sånn situasjonen hun forteller ser det dårlig utvikling. 

I tilfellet jeg kjenner til fikk den som gikk en anledning til å reflektere da det nye forholdet tok slutt etter ganske mange år. H*n kom da tilbake med en god rekke dypfølte innrømmelser, og da ble de fort sammen igjen og er det fremdeles mange år senere. De er et flott par med mye til felles.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 18.07):

👋🏼 Hei. 
Lurer egentlig på om noen har erfaring med min case. 

Jeg og eksen var sammen i 9 år, møttes veldig unge og begge er i slutten av 20-årene nå. Vi har hatt et helt fantastisk forhold (med noen nedturer, så klart), men det skjedde noen ting, så vi valgte å gå fra hverandre. Vi har vært fra hverandre i 1,5 år, men har hatt sporadisk kontakt, alt fra å ringe, til å møtes og spise middag, ha sex etc. Det har også vært noen mnd uten kontakt, og vi begge har levd som single individer i denne perioden. Nye vennskap har blitt dannet og vi har hatt sex med andre personer osv. Det er vi forsonet med begge to, og vi klarer å la være å se tilbake på fortid men heller fokusere på nåtid. 

De siste månedene har vi vært litt sammen igjen, spist middager, sovet over, hytteturer osv. Det har vært veldig koselig og vi er veldig glade i hverandre. Familiene våre håper bare at ting kan ordne seg mellom oss, både hans og min. Generelt er det veldig fint og vi forstår ikke selv hvorfor det gikk som det gikk den gangen. 

Når jeg er alene i min bolig savner jeg bare å være med han, og det er vanskelig å se at han har fått tette vennskap han ikke hadde før, fordi de ofte opptar hans tid: kommer hjem til han og er der hele dagen, er med på alt av festligheter osv. Dette er ikke så veldig rart, jeg vet, men det eneste jeg klarer å tenke på er at jeg vil ha det trygt og stabilt igjen, med denne personen. 

Hvor lang tid skal ting ta før man kan bli sammen igjen, flytte sammen igjen osv. Erfaringer her??

Anonymkode: 2d909...fd6

Hvor ofte henger dere sammen? Hver helg, annen hver helg? 

AnonymBruker
Skrevet

De helgene det passer utenom arbeid, og de dagene i uka det passer. Ringes flere ganger daglig og sender snapper.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

De helgene det passer utenom arbeid, og de dagene i uka det passer. Ringes flere ganger daglig og sender snapper.

Prøv dere da ☺️ har har arbeidshelger? Hva jobber han med? Ikke vanlig å jobbe helg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Altså mannedominert yrke jobber man ikke helg. Jo mindre han er politimann eller noe da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...