Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Det huset er det som er på forsiden av det nyeste Bonytt.

Snakk om gratisreklame da; knallstilig hus på forsiden av Bonytt akkurat når du skal selge. - Og det ble til og med kommentert i artikkelen også!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hehe - tviler på at jeg ville betalt ti millioner for et forvokst ferdighus i Tromsø UTEN det interiøret, selv om jeg heller ikke ville hatt det slik... Kult, men veldig lite personlig. Ser nesten ut som en ungkarsbolig hvor eieren plutselig ble mangemillionær. Mye skjermer og høyttalere og duppedingser.

Man blir jo veldig nysgjerrig på hvem eieren er da... Mitt råtips er at han har slått seg opp stort i en elektriker- eller lampebutikkjede - prøv å telle alle spotene!

Gjest gjest1
Skrevet

Artig tråd!

Likte sveitservillaen Kelsey har lagt ut link til jeg. :tommel:

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Her er nabohuset vårt...

tror ikke det blir solgt for de skal ha litt mye for det ift markedet her. Synes det er litt stilig inni.

Innlegget er endret.I henholdt til Kvinneguidens regler er det ikke lov til å identifisere deg selv eller andre gjennom fullt navn, adresse, eller telefonnummer.

Hannen -mod

Endret av Hannen
Gjest gjest 0
Skrevet

oi her var det mye lekkert!!

jeg får litt angst av de overfylte husene jeg da... Med mørke vekker og stæsj overalt... Liker best de stilrene og enkle. Jeg trenger lys!

Skrevet

Jeg får litt "angst" av overdådige kråkeslått/bløtakevillaer, og liker bedre hus som Dette

Skulle nesten tro du kjente meg :sjarmor: for dette kunne jeg ha flyttet rett inn i...deilig og luftig, lyst og trivelig

Gjest Gjesta
Skrevet

:ler: Så god smak du har da! ;) Syns det huset har masse særpreg og fine detaljer samtidig som det er nøkternt og litt robust. (Men tenk deg det skråtaket over spiseplassen med store takvinduer.... sukk..)

Gjest gjest 0
Skrevet

Det er ganske festlig å se at flere av disse flotte villaene har Ikea kjøkken!

Merkelig å spare inn på kjøkken i så dyre hus....

Gjest Gjesta
Skrevet
Det er ganske festlig å se at flere av disse flotte villaene har Ikea kjøkken!

Merkelig å spare inn på kjøkken i så dyre hus....

Hvorfor er det så merkelig? Hvis jeg skulle bygd meg hus ville jeg sikkert brukt deler fra IKEA kjøkken. Jeg liker ikke store prangende kjøkken med masse stukkatur og ornamenter, og selve kjøkkenskap-kassene og hengslene fra IKEA er det da ingenting i veien med i fht andre produsenter? Med mindre du skal ha heltre i selve skapskroget og. Ei heller IKEA lamineringen er mindre holdbar enn andre typer laminering. i allefall ikke hvis du hopper over den helt billigste varianten.. Det er kanskje mange som har skjønt at det ikke er noen vits å betale mer for det samme, også kan de heller putte pengene de har spart inn i noe annet.

Gjest gjest1
Skrevet

Enig med Kosemose, syns det er mange stilige Ikea-kjøkken jeg. Mye finere en mange i mørkt tre og masse stukkaturer. *grøss*

Gjest gjest 0
Skrevet
Hvorfor er det så merkelig? Hvis jeg skulle bygd meg hus ville jeg sikkert brukt deler fra IKEA kjøkken. Jeg liker ikke store prangende kjøkken med masse stukkatur og ornamenter, og selve kjøkkenskap-kassene og hengslene fra IKEA er det da ingenting i veien med i fht andre produsenter? Med mindre du skal ha heltre i selve skapskroget og. Ei heller IKEA lamineringen er mindre holdbar enn andre typer laminering. i allefall ikke hvis du hopper over den helt billigste varianten.. Det er kanskje mange som har skjønt at det ikke er noen vits å betale mer for det samme, også kan de heller putte pengene de har spart inn i noe annet.

Jeg synes ikke akkurat at ikea kjøkken er med på å skape en lukrativ stil! Ikke med tanke på hvor mye penger de har lagt i resten av boligene... Dessuten finnes det masse flotte enkle kjøkken fra andre kjøkkenleverandører. Jeg ville aldri spart inn på kjøkken hvis min leilighet/hus lå i 10 milionersklassen. Det ødelegger helhetsinntrykket.

Ikea har mange fine kjøkken de, men siden jeg kjenner ikea så godt og kan kjenne igjen mesteparten av varene deres synes jeg at det trekker ned helhetsinntrykk og kvaliteten på boliger som det tydelig er lagt store penger i ellers.

Man sparer ikke på kjøkken, bad og gulv når man skal lage en eksklusiv stil.

Gjest gjest 0
Skrevet
Enig med Kosemose, syns det er mange stilige Ikea-kjøkken jeg. Mye finere en mange i mørkt tre og masse stukkaturer. *grøss*

Man må ikke på IKEA for å finne stilrene og flotte kjøkken ;)

Jeg hater overdårdige ting med stukkaturer osv. Nesten alle kjøkkenlevereandører har enkle flotte kjøkken i tillegg nemlig ;)

Gjest Donna
Skrevet
Jeg synes ikke akkurat at ikea kjøkken er med på å skape en lukrativ stil! Ikke med tanke på hvor mye penger de har lagt i resten av boligene... Dessuten finnes det masse flotte enkle kjøkken fra andre kjøkkenleverandører. Jeg ville aldri spart inn på kjøkken hvis min leilighet/hus lå i 10 milionersklassen. Det ødelegger helhetsinntrykket.

Ikea har mange fine kjøkken de, men siden jeg kjenner ikea så godt og kan kjenne igjen mesteparten av varene deres synes jeg at det trekker ned helhetsinntrykk og kvaliteten på boliger som det tydelig er lagt store penger i ellers.

Man sparer ikke på kjøkken, bad og gulv når man skal lage en eksklusiv stil.

Vil heller si at det viser at de har litt peiling. Ikea kjøkken er glimrende - dette er mitt andre hus med Ikea-kjøkken. Til tross for at huset mitt er en dyr og eksklusiv villa så var jeg aldri på tanken om å velge noe annet enn Ikea .. hvorfor skulle jeg det når faktisk flere og flere andre kjøkkenprodusenter tar etter Ikea sine detaljer, nettopp fordi de er så holdbare. Jeg betaler ikke 250.000 kroner for et merke-kjøkken når jeg klarer meg veldig fint med mitt Ikea-kjøkken til 40.000 kroner.

Gjest Gjesta
Skrevet

Vel, jeg ser ofte i ganske så stilige, forseggjorte leiligheter og hus (som det tydeligvis bor mennesker med både kreativiteten, smaken og økonomien i behold i) som har IKEA elementer på kjøkkenet. Gjerne kombinert med eksklusive hvitevarer, benkeplater, vasker og kraner og håndtak. Skrogene er som nevnt de samme (med mindre du skal ha heltre) og de har ikke ringere kvalitet enn langt dyrere, så hvorfor i himmelens navn kaste bort masse penger selv om man har mer enn nok? Om det da ikke er for å kunne skryte av at man har et kjøkken fra "den og den produsenten"?

Og; et enkelt IKEA kjøkken med Gaggenau komfyr, Smeg kjøleskap, benkeplate i stein og en stilig vask/kran, med ditto håndtak på skapdørene får da ikke ødelagt noe helhetsinntrykk? Jeg tenker da heller "Ah, kreativ, selektiv, eksklusiv, god smak".

Skrevet
Dette var drømmehuset... :sukk:

Var ikke dette huset til eks kona til John Arne Riise?

Hun er visst interiørarkitekt. Har sett dette huset i et blad.....

Gjest Gjesta
Skrevet
Var ikke dette huset til eks kona til John Arne Riise?

Hun er visst interiørarkitekt. Har sett dette huset i et blad.....

Er dette huset innredet av en interiørarkitekt? Jaja.

Skrevet

Leste ikke hele tråden før jeg kom med mitt innlegg..ogdet var i Bonytt jeg så det huset...

merkelig nok kommer slike hus ofte for salg når de blir vist i interiørblader.....

Gjest Gjesta
Skrevet
merkelig nok kommer slike hus ofte for salg når de blir vist i interiørblader.....

Hm... sikkert heeeelt tilfeldig.......

NOT! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...