hilli Skrevet 9. mars 2006 #21 Skrevet 9. mars 2006 (endret) Her kunne jeg ha bodd... ikke alt interiør som er like bra, men det er det samme med alle hus så kresen som jeg er... ...i fjor var det et lekkert funkishus på Holmenkollen til salgs, finere enn det ovenfor, med 1,5 måls tomt og det krevde masse oppussing, med andre ord perfekt for meg... hadde jeg hatt 10-12 mill til overs så hadde jeg kjøpt det ← Kjempefint hus! Jeg er ikke så begeistret for slike "herregårdshus" for taksteinsfetisjister Endret 9. mars 2006 av hilli
Kajagoogoo Skrevet 9. mars 2006 #22 Skrevet 9. mars 2006 Morsom tråd, kjekt å drømme seg bort litt. Her er ett fint hus
Kelsey Skrevet 9. mars 2006 #24 Skrevet 9. mars 2006 Jeg synes også det er gøy å se på drømmehus. Her er ett jeg synes er sjarmerende, og prisen er jo ikke avskrekkende heller. Synes det er like gøy å se på rare, morsomme osv. boligannonser jeg da. Sjekk for eksempel bildene i denne annonsen.
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #25 Skrevet 9. mars 2006 Jeg synes også det er gøy å se på drømmehus. Her er ett jeg synes er sjarmerende, og prisen er jo ikke avskrekkende heller. Synes det er like gøy å se på rare, morsomme osv. boligannonser jeg da. Sjekk for eksempel bildene i denne annonsen. ← Det huset på Stathelle var kjempekoselig:-) Liker sånne gamle sveitserhus (i sterk motsetning til Tyrolerhus..). Men ville ikke kjøpt det med de bildene på veggen, særlig ikke stirremannen i stua... Huset i Trondheim var også fint. Kanskje? Fatter ikke hvorfor de tar SÅ lite illustrerende bilder
lillesky Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #26 Skrevet 9. mars 2006 Her har du ett ← Utrolig flott!! Og det fine kjøkkenet...åååå...
lillesky Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #28 Skrevet 9. mars 2006 Her er i allefall byens dyreste hus. ← Synes det var et stilig hus! Også så flink pusen er som modell!
Gjest Gjest_Sun Mei_* Skrevet 9. mars 2006 #29 Skrevet 9. mars 2006 Dette var drømmehuset... ← Stilig
Gjest gjesta Skrevet 9. mars 2006 #30 Skrevet 9. mars 2006 Dette var drømmehuset... ← Det huset er det som er på forsiden av det nyeste Bonytt.
Lealaus Skrevet 9. mars 2006 #31 Skrevet 9. mars 2006 Dette var ganske OK. Eller hva med dette? Men dette er nok den aller største drømmen..
Gjest -eline- Skrevet 9. mars 2006 #32 Skrevet 9. mars 2006 Her er i allefall byens dyreste hus. ← Synes det så mer ut som et show room enn et hjem... men man kjøper jo ikke interiøret i så måte, men litt for mye skinnede materialer for min smak uansett
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #33 Skrevet 9. mars 2006 Men dette er nok den aller største drømmen.. ← Skulle hatt noe sånt, ja. Jeg liker både det og sveitservillaen Kelsey fant. Selv klarer jeg bare å lage sånne håpløst lange lenker :-/ Men en ting skjønner jeg ikke helt - hvorfor MÅ alle "fine" hus være hvitmalte? Jeg synes det blir så pregløst på sånne store forseggjorte "klassiske" hus... Fint på gårder (våningshus og sånn), men drit kjedelig på sånne herskapshus av ymse slag (kombinert med glasert takstein blir man brått lik enda flere.... Fysj). Ellers ser jeg at det helt klart må være noen som har mer penger enn noen JEG kjenner; i hvert fall har jeg ingen bekjente med søyleverandaer... Men skulle gjerne hatt det....
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #34 Skrevet 9. mars 2006 Synes det så mer ut som et show room enn et hjem... men man kjøper jo ikke interiøret i så måte, men litt for mye skinnede materialer for min smak uansett ← Hehe - tviler på at jeg ville betalt ti millioner for et forvokst ferdighus i Tromsø UTEN det interiøret, selv om jeg heller ikke ville hatt det slik... Kult, men veldig lite personlig. Ser nesten ut som en ungkarsbolig hvor eieren plutselig ble mangemillionær. Mye skjermer og høyttalere og duppedingser.
nat26 Skrevet 9. mars 2006 #35 Skrevet 9. mars 2006 (endret) Hjelp meg Altså når dere har kopiert bildeadressen hvordan får dere til å skrive noe annet f.eks"her" eller "denne"? Endret 9. mars 2006 av nat26
Gjest -eline- Skrevet 9. mars 2006 #36 Skrevet 9. mars 2006 Hjelp meg Altså når dere har kopiert bildeadressen hvordan får dere til å skrive noe annet f.eks"her" eller "denne"? ← Gå til "Skriv svar" og deretter så trykker du på den knappen som heter "http://", skriv inn adressen til nettstedet der, trykk OK, skriv en tittel og så trykk OK igjen
Gjest KATTAstrofe Skrevet 10. mars 2006 #37 Skrevet 10. mars 2006 Synes det så mer ut som et show room enn et hjem... men man kjøper jo ikke interiøret i så måte, men litt for mye skinnede materialer for min smak uansett ← Jeg er enig med deg, hadde blitt gal av fingermerkene som vises så godt på skinnende materialer.
Gjest Donna Skrevet 10. mars 2006 #38 Skrevet 10. mars 2006 Fant masse flotte hus på Finn - her er mine favoritter: Villa nr. 1 Villa nr. 2 Villa nr. 3 Villa nr. 4 Men de måtte jo ligget her hvor jeg bor
Wembi Skrevet 11. mars 2006 #39 Skrevet 11. mars 2006 Jeg liker mer sjelfulle hus! Artig med gamle hus med masse kriker og kroker Denne er fristende. Leilighet Hvis jeg skulle hatt leilighet, så hadde denne her vært et glimrende alternativ... Villa
Gjest Gjesta Skrevet 11. mars 2006 #40 Skrevet 11. mars 2006 Her kunne jeg ha bodd... ikke alt interiør som er like bra, men det er det samme med alle hus så kresen som jeg er... ← Fader så fint hus, men interiøret er jo helt fullstendig feil i fht huset, et sånt hus krever litt av interiøret... (men det er jo ikke interiøret man kjøper uansett!)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå