lillesky Skrevet 9. mars 2006 #1 Skrevet 9. mars 2006 Her kunne jeg gjerne ha bodd! Kikker dere ofte igjennom finn.no og ser hva som er til salgs. og finner noen wow-boliger? Post dem her!
Gjest StoreSky Skrevet 9. mars 2006 #2 Skrevet 9. mars 2006 Sånn vil jeg åååå booooo.....!! Men jasså, er du blitt så lei av å kikke på boliger at du skal ha andre til å tipse deg...? hmm.... ;-)
Gjest lilletroll Skrevet 9. mars 2006 #5 Skrevet 9. mars 2006 Her kunne jeg gjerne ha bodd! ← Åååå, jeg vil også bo der.....hva kostet den herligheten, da??
Smørblomsten Skrevet 9. mars 2006 #7 Skrevet 9. mars 2006 Tja, denne hadde ikke vært så dum ← Åhhhhhhhhhhhhhhhhh
Gjest lilletroll Skrevet 9. mars 2006 #10 Skrevet 9. mars 2006 Her kunne jeg gjerne ha bodd! ← Det var solgt
Gjest lilletroll Skrevet 9. mars 2006 #11 Skrevet 9. mars 2006 denne er heller ikke så dum ← Fy fillern for et hus, og for en utsikt!!! Hvor var det der da??
Sarah Salamander :-) Skrevet 9. mars 2006 #12 Skrevet 9. mars 2006 Hjelp!!Hvordan legger dere inn direkte link??
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #14 Skrevet 9. mars 2006 DENNE hadde ikke vært å forakte... Litt utenfor vår prisklasse bare
Sun Mei Skrevet 9. mars 2006 #15 Skrevet 9. mars 2006 DENNE hadde ikke vært å forakte... Litt utenfor vår prisklasse bare ← Fikk ikke opp noe
Gjest -eline- Skrevet 9. mars 2006 #16 Skrevet 9. mars 2006 Her kunne jeg ha bodd... ikke alt interiør som er like bra, men det er det samme med alle hus så kresen som jeg er... ...i fjor var det et lekkert funkishus på Holmenkollen til salgs, finere enn det ovenfor, med 1,5 måls tomt og det krevde masse oppussing, med andre ord perfekt for meg... hadde jeg hatt 10-12 mill til overs så hadde jeg kjøpt det
Lassie Skrevet 9. mars 2006 #17 Skrevet 9. mars 2006 Her kunne jeg tenkt meg å leie hvis jeg hadde hatt råd.. Men har jeg råd til å leie for 10.000kr i mnd så har jeg råd til å kjøpe også Men elsker det kjøkkenet!! Har siklet på denne leiligheten i lengre tid, nesten så jeg skulle ønske de skal selge den .- for det ser ikke ut til at de får leid den ut, den har stått ledig lenge.
Usikker Skrevet 9. mars 2006 #18 Skrevet 9. mars 2006 Gurimalla så mye fint da............ Men jeg får nesten "dillerim" av alt det hvite jeg da............. Synes liksom det blir varmere med litt farger på veggene. Men - er det ikke noe som heter smak og behag da :klø:
lillesky Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #19 Skrevet 9. mars 2006 Fant et annet fint hus... Men jasså, er du blitt så lei av å kikke på boliger at du skal ha andre til å tipse deg...? hmm.... ;-) ← Hehe, nei. Men jeg elsker å kikke på boligannonser, så jeg tenkte at een egen tråd for spesielt fine boliger ville vært fint. Hjelp!!Hvordan legger dere inn direkte link?? ← Slik: [URL=http://finn.no]HUS[/URL] Litt utenfor vår prisklasse bare ← Det er fint å drømme også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå