Gå til innhold

Her kunne jeg ha bodd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kunne jeg gjerne ha bodd!

Kikker dere ofte igjennom finn.no og ser hva som er til salgs. og finner noen wow-boliger? Post dem her!

Videoannonse
Annonse
Gjest StoreSky
Skrevet

Sånn vil jeg åååå booooo.....!!

Men jasså, er du blitt så lei av å kikke på boliger at du skal ha andre til å tipse deg...? hmm.... ;-)

Gjest lilletroll
Skrevet
Her kunne jeg gjerne ha bodd!

Åååå, jeg vil også bo der.....hva kostet den herligheten, da??

Skrevet

Hjelp!!Hvordan legger dere inn direkte link??

Gjest Gjest
Skrevet
DENNE hadde ikke vært å forakte... Litt utenfor vår prisklasse bare
Skrevet
DENNE hadde ikke vært å forakte... Litt utenfor vår prisklasse bare

Fikk ikke opp noe

Gjest -eline-
Skrevet

Her kunne jeg ha bodd... ikke alt interiør som er like bra, men det er det samme med alle hus så kresen som jeg er...

...i fjor var det et lekkert funkishus på Holmenkollen til salgs, finere enn det ovenfor, med 1,5 måls tomt og det krevde masse oppussing, med andre ord perfekt for meg... hadde jeg hatt 10-12 mill til overs så hadde jeg kjøpt det ;)

Skrevet

Her kunne jeg tenkt meg å leie hvis jeg hadde hatt råd..

Men har jeg råd til å leie for 10.000kr i mnd så har jeg råd til å kjøpe også ;)

Men elsker det kjøkkenet!! Har siklet på denne leiligheten i lengre tid, nesten så jeg skulle ønske de skal selge den .- for det ser ikke ut til at de får leid den ut, den har stått ledig lenge.

Skrevet

Gurimalla så mye fint da............ Men jeg får nesten "dillerim" av alt det hvite jeg da............. Synes liksom det blir varmere med litt farger på veggene. Men - er det ikke noe som heter smak og behag da :klø:

Skrevet

Fant et annet fint hus...

Men jasså, er du blitt så lei av å kikke på boliger at du skal ha andre til å tipse deg...? hmm.... ;-)

Hehe, nei. Men jeg elsker å kikke på boligannonser, så jeg tenkte at een egen tråd for spesielt fine boliger ville vært fint. :)

Hjelp!!Hvordan legger dere inn direkte link??

Slik:
[URL=http://finn.no]HUS[/URL]

Litt utenfor vår prisklasse bare

Det er fint å drømme også. :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...