Maggi2 Skrevet 11 timer siden #61 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (På 21.2.2025 den 13.54): TS her. Jeg forstår som sagt mange av innspillene fra dere som ikke mener det samme som meg her, men at det skal være PINLIG å si fra når noen i relasjon til barna ikke har profesjonell rolleforståelse? For det første: At det skulle være pinlig er da veldig underordnet? Er det sånn dere lever livene deres? Passer dere for ikke å havne i pinlige situasjoner? Voksne mennesker? For det andre: Det virker som at dere tror at vi lever i Hotell Cæsar der alt folk gjør blir fanget opp av et kamera og så vist til alle andre. Bestyreren vil helt selvsagt holde tett og konfronterer hun "Ane" vil ikke Ane få vite hvem bekymringen kom fra. Det er sånn profesjonelle mennesker jobber. Noen ganger er KG bare så utrolig langt unna virkeligheten. Anonymkode: 4ea64...198 Jeg ble "konfrontert" av en dame som mente at jeg flørtet med mannen hennes en gang. Vi bodde i samme oppgang. Problemet var bare at jeg ikke hadde på noen måte flørtet med eller hatt noen interesse av den mannen. Mulig jeg er utadvent og litt tullete av natur og at det kan misforstås, men det er absolutt en stor sjanse for at Ane her ikke er det spor interessert i mannen din... og da blir det pinlig, ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå