AnonymBruker Skrevet 24. februar 2025 #41 Skrevet 24. februar 2025 Aldri funnet meg i. Null lommepenger, null mobil, null kos i heimen. Sånt finner man seg ikke i. Anonymkode: 38d84...73c
Snok1 Skrevet 24. februar 2025 #42 Skrevet 24. februar 2025 Majliz skrev (På 20.2.2025 den 14.18): Hvordan skal jeg få slutt på dette? Jeg har forsøkt å snakke med henne om dette, men hun bare ler og føyser det bort. Dette er veldig enkelt å løse uten bråk og støy. Dersom et av mine barn påkalte min oppmerksomhet med et navn eller uttrykk som jeg ikke aksepterer, så responderte jeg rett og slett ikke. Dersom de ønsket min oppmerksomhet-noe de selvsagt hele tiden gjør- måtte de kommunisere innenfor gitte rammer. Jeg opplevde sjelden problemer med dette, de lærte tidlig å holde seg innenfor (de ganske rause) rammene.
instukid08 Skrevet 24. februar 2025 #43 Skrevet 24. februar 2025 så du mener med null kos at straffen blir neglisjering og omsorgssvikt ? så god forelder du er.. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2025 #44 Skrevet 24. februar 2025 Husker moren i One tree hill fjernet soveromsdøra til sønnen da han gikk langt over streken (husker ikke hva han hadde gjort). Anonymkode: 8d2e4...9ac
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2025 #45 Skrevet 24. februar 2025 Dette er ikke normalt nei. Min datter har aldri vært i nærheten å kalle meg noe som helst, hvert fall ikke det som nevnes her. Det hadde blitt husarrest og inndratt telefon tvert hvis tilsnakk ikke funket. Anonymkode: c4fd6...b9a
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2025 #46 Skrevet 24. februar 2025 Om du ikke evner til noe mer enn å snakke litt til ungen din når hun er i ferd med å utvikle seg til et lite hyggelig skapning, så kommer du til å feile stort videre. Hun har tydeligvis ingen respekt for deg og du setter deg ikke i respekt. Klarer hun ikke oppføre seg, så må du gi konsekvenser. Som å miste goder som telefon, kinoturer, internett, lommepenger etc. Anonymkode: 5f741...213
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2025 #47 Skrevet 24. februar 2025 instukid08 skrev (5 timer siden): så du mener med null kos at straffen blir neglisjering og omsorgssvikt ? så god forelder du er.. Vi er onge, men ikke domme!! liker din attitude. xoxo another instukid Anonymkode: b5342...22a
Nooni Skrevet 24. februar 2025 #48 Skrevet 24. februar 2025 (endret) Jeg hadde satt ned foten (streng stemme og direkte tale) og sagt at den type språk er ikke akseptabelt innenfor husets fire vegger. Du gir blanke i hva hun synes er normalt og hvilken slang hun og vennene bruker, men det er IKKE akseptabelt hjemme. Du finner deg ikke i å bli omtalt på denne måten. Jeg ville nok også sagt at hvis jeg hadde hørt henne bruke disse betegnelsene utenfor huset, så hadde jeg skammet meg dypt. Endret 24. februar 2025 av Nooni
Lillemus85 Skrevet 24. februar 2025 #49 Skrevet 24. februar 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Husker moren i One tree hill fjernet soveromsdøra til sønnen da han gikk langt over streken (husker ikke hva han hadde gjort). Anonymkode: 8d2e4...9ac Vi pleide å gjøre det når datteren vår elsket å smelle med døra når hun var sur 😂
instukid08 Skrevet 24. februar 2025 #50 Skrevet 24. februar 2025 AnonymBruker skrev (På 20.2.2025 den 15.32): Fjern mobil, stenger wifi og fjerne alt av goder frem til språket forandres. Har to på 8 og 11. Er ikke normalt her og hadde aldri latt det skje. Ikke alt skal snakkes ihjel. Anonymkode: 8fca9...50b du kan ikke sammenligne en 8 åring og en 11 åring med en tenåring. Du har ikke hatt erfaring med å vær mor til tenåring enda, så jeg mener du egentlig ikke har noe du skulle sagt. gled deg til barna dine bikker 16-17!! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå