Gå til innhold

Har dere varme på wc?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har separat bad og toalett og toalettet mitt er ganske kaldt hvis jeg ikke har på panelovn der.

Jeg sparer strøm og siden jeg sitter maks 5 minutter på do i løpet av en dag, velger jeg å ikke ha på varme der inne.

Jeg har to venninner som er på besøk og de klager og bærer seg noe voldsomt for at det er kaldt på toalettet.

Men man skal jo ikke være der inne i timesvis?

Anonymkode: 171cf...c35

Selvfølgelig har vi på varme på toalettet. Er ikke så store rommet, så koster ikke en formue å ha litt lunk inne der. 

Anonymkode: ad1a1...453

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har ikke på varme. Har ikke varmekabler der.  Har alt på samme bad. Døra til badet står som regel åpen så får varme fra etasjen under. 

Anonymkode: ef567...d47

Gjest jegerrinne
Skrevet

Her er du på samme sted som baderom. Så der står varmekablene på 18 grader året rundt.  Koster ikke så mye å ha de på

Skrevet

En liten lunk må man ha i alle rom. Det er ikke sikekrt man sparer så mye på det om det er et lite rom, det lekker jo da kulde ut i andre rom også....

... ellers husker jeg naboen som sa at han hadde så liten "dass" at man måtte gå ut for å skife mening.

Anonymkode: 43907...696

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg har ikke på varme. Har ikke varmekabler der.  Har alt på samme bad. Døra til badet står som regel åpen så får varme fra etasjen under. 

Trenger bare en liten panelovn, tar ikke mye strøm. Blir så mye mer behagelig. 

Anonymkode: af75b...ba2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har separat bad og toalett og toalettet mitt er ganske kaldt hvis jeg ikke har på panelovn der.

Jeg sparer strøm og siden jeg sitter maks 5 minutter på do i løpet av en dag, velger jeg å ikke ha på varme der inne.

Jeg har to venninner som er på besøk og de klager og bærer seg noe voldsomt for at det er kaldt på toalettet.

Ett toalett skal jo være varmt. Det er det eneste rommet i huset jeg MÅ ha varmt. Resten av huset kan være kaldt,men ikke wc. Kanskje jeg ikke er alene om det.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, dessverre. Bor i et hus fra 60 tallet. Klarer oss, men den dagen vi skal pusse opp mer er det ønskelig med varme på toalettet også. Har ellers varme i alle 3 stuer, bad, barnas soverom osv. 

Anonymkode: ed8e3...451

Skrevet

Vi har et lite toalettrom hvor vi ikke har noen varmekilde, og jeg bruker aldri den doen om vinteren. Kroppen min blir anspent når jeg er kald, og da klarer ikke blæra å tømme seg ordentlig. Tror ikke det er helt sunt å ikke kunne slappe av når man er på do. Om du takler kulde bedre enn meg gjør det ingenting til hverdags, men ville spandert på bittelitt lunk de dagene du har besøk. 

Anonymkode: c413b...944

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Trenger bare en liten panelovn, tar ikke mye strøm. Blir så mye mer behagelig. 

Anonymkode: af75b...ba2

Hadde en liten varmeovn før. Den gikk i stykker. Gidder ikke å betale for elektriker og ny ovn til våtrom. Så mye varmere ble det ikke på badet. 

Skrevet

"Nei,ikke noe varme. Ikke på bad eller soverom heller"

Separert her også. Altså er ikke utedass da,men har jo selvfølgelig døra på gløtt så varmen fra huset forøvrig  kommer inn. Hus fra 1973 på 100Kvm.så ikke noe trekkfullt hus fra 1600 tallet.

Har varmepumpe (gulvmontert) som står på 22 grader året rundt enten det er 30 minus eller 30 pluss ute.

Anonymkode: ab300...c19

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hadde en liten varmeovn før. Den gikk i stykker. Gidder ikke å betale for elektriker og ny ovn til våtrom. Så mye varmere ble det ikke på badet. 

Er det ikke bare ei stikkontakt og 4 skruer da?

• Liker 4
Skrevet
Rosa Gnom skrev (14 minutter siden):

Ett toalett skal jo være varmt. Det er det eneste rommet i huset jeg MÅ ha varmt. Resten av huset kan være kaldt,men ikke wc. Kanskje jeg ikke er alene om det.

Hallo? Sitter du på do i timesvis? Tar da som regel toppen et minutt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hallo? Sitter du på do i timesvis? Tar da som regel toppen et minutt.

Hehe. Kan nok hende det blir litt lenger enn et minutt noen ganger , men det er uansett behagelig.

• Liker 1
Skrevet

Her har jeg varme på toalettet,jeg orker ikke å være der i kulde. Og en skal vel ha på litt varme på grunn av rørene.

Anonymkode: 5f42e...715

Skrevet

Mine barns besteforeldre har det slik på hovedtoalettet i huset og alle barnebarna nekter å bruke det siden det er iskaldt der.

Anonymkode: 82cd8...eef

Skrevet

Er jo ingenting som er så digg som å sette seg ned på et iskaldt toalett. 

Nei, huttetu, varme på toalettet er et must for meg. 

• Liker 5
Skrevet

Varme 20 grader med panelovn her. Gjør det for rørenes del og, selv om de er isolerte. Er innom av og til selv så greit å ikke fryse. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jo varme må man ha ellers så kan rørene fryse. Og toalettet "eksplodere" Det skjedde nemlig med mine svigerforeldre. De hadde reist te syden for en uke og røret til do sprakk i 3 etasje men kjelleren var oversvømt. 
De hadde tatt  varmen av. 

Anonymkode: d9db2...b71

• Nyttig 2
Skrevet

På vårt toalett er det ikke varmeovn. Men det er midt i huset, ingen utevegger. Synes ikke det er kaldt der. 

Skrevet

Har et bittelite separat toalett (typ 1kvm) uten varme i øverste etasje. Det er ikke stikkontakt i rommet eller i nærheten, så får ikke satt inn panelovn uten å få elektriker på besøk. Rommet er heldigvis midt i huset, så det blir aldri iskaldt, men kaldt nok! Skulle gjerne hatt gulvvarme. På de kaldeste dagene lar jeg døra stå åpen med panelovn skrudd på i gangen.

(Gjestene bruker derimot hovedbadet i første etasje, det har god gulvvarme.)

Anonymkode: 2ea83...7a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...