Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2002 #21 Del Skrevet 20. november 2002 I dag brukes Zyban som røykeavvenningspreparat, og det er det det står i felleskatalogen, men i utgangspuktet var/er Zyban et antidepressiva, og medikamentet er ikke endret. Middelet er PRØVD ut som et antidepressiva, men virket ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. november 2002 #22 Del Skrevet 20. november 2002 Snakket akkurat med moren min om denne tabletten. Hun sa også at det var antidepressiva. Dette fikk hun fortalt av legen sin: Antidepresiva forandrer kjemien i hjernen din. Dette gjør at du må regne med 3uker for å bli kvitt bivirkningene. Etter disse tre ukene vil du kunne bruke antidepressiva uten bivirkninger, for da har kroppen vent seg til det. (Også i fremtiden) Derfor blir man nok litt dårlig i staren. Jeg snakket med en utdannet psykolog og med legen min om zyban..de sa at de ikke ville ta lang tid bli kvitt bivirkningene..virkningen ville forsvinne når du sluttet ta tablettene, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå