AnonymBruker Skrevet 14. februar #21 Skrevet 14. februar Håvard Slutter på -r i uttale hvertfall. Det ville vår gutt hett om ikke onkelen hans allerede het det, syns det er et stødig navn. Anonymkode: ed9c3...c4c 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar #22 Skrevet 14. februar Vet om far og sønn som heter Borgar og Eldar😊 Anonymkode: 81aaf...ab2
AnonymBruker Skrevet 14. februar #26 Skrevet 14. februar Arnar,Alvar,Kjellmar. Anonymkode: a5754...511
AnonymBruker Skrevet 15. februar #29 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (22 timer siden): Håvard Slutter på -r i uttale hvertfall. Det ville vår gutt hett om ikke onkelen hans allerede het det, syns det er et stødig navn. Anonymkode: ed9c3...c4c Kjenner faktisk en Håvar ☺️ Anonymkode: f4a00...5dd
AnonymBruker Skrevet 15. februar #32 Skrevet 15. februar Vinjar, har hatt en gutt i barnehagen som het det. Anonymkode: faef0...f18
AnonymBruker Skrevet 19. februar #34 Skrevet 19. februar Her er det en hel haug! 1588 navn over hele fjøla som slutter på ar: https://www.babycenter.com/baby-names/search/boy-baby-names-ends-with-ar Finner du ikke noe her, Ts, så finner du det aldri. Anonymkode: e8089...c38
AnonymBruker Skrevet 19. februar #35 Skrevet 19. februar ingvar, yngvar, runar, bolivar, omar, bashar, anwar og håvar uten D mener jeg å ha sett Anonymkode: 0f7ff...55d
AnonymBruker Skrevet 25. februar #40 Skrevet 25. februar Daisy-love skrev (På 14.2.2025 den 19.32): Gardar ser jeg ikke nevnt. Vet om en fra Island som heter det. Et av mine favorittnavn. Hadde jeg skulle fått barn og det ble en gutt, hadde han fått navnet Gardar❤️ Ellers synes jeg Joar er et veldig stødig navn. Anonymkode: 7373b...bad 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå