AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #21 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig i alt. Hadde også skygget banen om det ikke var forståelse for at jeg ønsket å bruke nærmeste leder som referanse. Anonymkode: 8e939...0f4 Ops, "ikke ønsket å". Anonymkode: 8e939...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #22 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hos meg snakket de med alle tidlige sjefer. 7 stykker. Det var ikke for lite... Anonymkode: fbdb3...fb8 Syv?! Det er jo helt spinnvilt. Hva slags jobb var dette? Anonymkode: 8e939...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #23 Del Skrevet 3 timer siden strilamann skrev (49 minutter siden): Da er du helt på bærtur. Det er svært uvanlig å oppgi nåværende leder som referanse, og jeg tviler sterkt på at noen seriøse arbeidsgivere ikke forstår dette. Det er mange gode grunner for å ikke ville at nåværende arbeidsplass skal vite at man søker andre jobber, jobber man ikke engang kan vite om man vil ha eller ikke når man ikke engang har sett tilbud og forslag til kontrakt... For meg ville det å insisterer på å få oppgitt nåværende leder vært et megarødt flagg. Som arbeidsgiver som krever dette avslører man at man er fullstendig amatør og blottet for sosiale antenner, jeg hadde takket pent nei og valgt noen andre. 100 prosent enig. Anonymkode: 6f030...80b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #24 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hos meg snakket de med alle tidlige sjefer. 7 stykker. Det var ikke for lite... Anonymkode: fbdb3...fb8 De hadde ikke helt god magefølelse på deg da virker det som Anonymkode: 38a22...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #25 Del Skrevet 1 time siden Har vært i lignende situasjon. Begynte i ny jobb. Mistrivdes sterkt og sjefen var ei heks som virkelig mislikte meg. På intervju for ny jobb svarte jeg enkelt at jeg ikke ønsket å oppgi nåværende leder fordi jeg bare hadde jobbet der i 2 mnd, men at de gjerne kunne snakke med min forrige leder gjennom 8 år. Fikk jobben likevel Anonymkode: 7ce7c...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå