AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Hei, kvinner! Liker dere en "kjappis" i ny og ne, et raskt samleie i et ledig øyeblikk, eller gir det dere lite? Dere kan umulig rekke å få orgasme av noe sånt? Anonymkode: d126a...d11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Noen ganger er en kjappis helt innafor. Og joda, man kan rekke orgasme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Det avhenger av situasjonen og hvor tent man er der og da. Plutselig er man veldig "på" en dag men har dårlig tid og skal rekke noe, da er jo en kjappis innafor. Husker eksen og jeg skulle ut døra for å rekke en barnedåp og det var 1.5 timer å kjøre... men vi tok oss tid til en liten kjappis. Det var når vi var nyforelskede da, og forholdet ferskt. Da er kjappiser spesielt populære. Anonymkode: d46e3...f0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Tja. Jeg kan fint få orgasme av en kjappis, men liker dem egentlig ikke. De tilfredsstiller ikke behovet mitt for nærhet og for å bruke tid på vågale ting. Det gir meg liksom bare 1 av 3 ting jeg vil ha under sex. Kjappis er sexens svar på å hive en pose popkorn i mikroen. Noen ganger er det greit, men om jeg er sulten vil jeg ha middag! Anonymkode: 2a889...694 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hei, kvinner! Liker dere en "kjappis" i ny og ne, et raskt samleie i et ledig øyeblikk, eller gir det dere lite? Dere kan umulig rekke å få orgasme av noe sånt? Anonymkode: d126a...d11 Selvfølgelig gjør noen av de det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Hvor mange minutter vil dere si en kjappis er da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Synes en kjappis er bedre enn en langs, for å være ærlig. Anonymkode: 370a4...4a4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hei, kvinner! Liker dere en "kjappis" i ny og ne, et raskt samleie i et ledig øyeblikk, eller gir det dere lite? Dere kan umulig rekke å få orgasme av noe sånt? Anonymkode: d126a...d11 Synes langtekkelige akter bare er for at mannen skal showe off. Liker kortere, max 7-10 minutter. Siden kun 30 % får orgasme vaginalt så fikser man uansett orgasmen etter samleiet. Anonymkode: 502b6...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden For min del (og min manns) er en kjappis 10- 30 minutter. Det liker jeg. Under det regner jeg ikke som å ha hatt sex. Da har jeg vært sædbøtte. Anonymkode: 4ab3b...07e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden Enni skrev (6 minutter siden): Hvor mange minutter vil dere si en kjappis er da? 15-20 sekunder Anonymkode: 821ef...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Numii Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden Tiden for kjappiser er egentlig forbi ja. Skal jeg ha sex så vil jeg ha skikkelig sex, med mulighet for å komme. Er det snakk om 2 minutter så kan jeg like gjerne gi han en bj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Numii skrev (40 minutter siden): Tiden for kjappiser er egentlig forbi ja. Skal jeg ha sex så vil jeg ha skikkelig sex, med mulighet for å komme. Er det snakk om 2 minutter så kan jeg like gjerne gi han en bj... Kjappis kan ta rundt ti minutter. Jeg forstå at man ikke liker kjappiser hvis man ikke klarer å komme på så kort tid, da kjappiser i hovedsak handler om orgasme. For begge, så klart. Derfor gjelder det å finne måter å ha sex på som gjør St begge får orgasme. Hos oss - hun alltid først, gjerne to eller tre, jeg til slutt. Det skal være rettferdig når det er kjappiser. Anonymkode: 19c5b...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): 15-20 sekunder Anonymkode: 821ef...f08 Er du seriøs? Det er da knapt å stikke den inn. Anonymkode: 4ab3b...07e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Numii Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjappis kan ta rundt ti minutter. Jeg forstå at man ikke liker kjappiser hvis man ikke klarer å komme på så kort tid, da kjappiser i hovedsak handler om orgasme. For begge, så klart. Derfor gjelder det å finne måter å ha sex på som gjør St begge får orgasme. Hos oss - hun alltid først, gjerne to eller tre, jeg til slutt. Det skal være rettferdig når det er kjappiser. Anonymkode: 19c5b...fd6 Min definisjon av en kjappis er jo ned med buksa, putte den inn og kjøre på til han kommer, stort sett preget av dårlig tid eller fare for å bli oppdaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden Numii skrev (15 minutter siden): Min definisjon av en kjappis er jo ned med buksa, putte den inn og kjøre på til han kommer, stort sett preget av dårlig tid eller fare for å bli oppdaget. Min definisjon er ti minutter i senga, før vi skal sove. Orgasme til begge to. Anonymkode: 19c5b...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, kvinner! Liker dere en "kjappis" i ny og ne, Anonymkode: d126a...d11 Egentlig ikke. Gir meg aldeles ingen ting. Anonymkode: f17d5...3b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden Sex uten orgasme bedriver jeg ikke, men det behøver ikke være så tidkrevende. Anonymkode: 4ea1e...b0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sex uten orgasme bedriver jeg ikke, men det behøver ikke være så tidkrevende. Anonymkode: 4ea1e...b0a Jeg tror kanskje det hele handler om at vi ikke definerer kjappis likt. Se hva jeg har skrevet over. Anonymkode: 19c5b...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Numii Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Min definisjon er ti minutter i senga, før vi skal sove. Orgasme til begge to. Anonymkode: 19c5b...fd6 Men da er det vel ikke preget av dårlig tid, derav navnet kjappis... bare et kortere samlede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #20 Del Skrevet 4 timer siden Numii skrev (Akkurat nå): Men da er det vel ikke preget av dårlig tid, derav navnet kjappis... bare et kortere samlede. Må man ha dårlig tid? Kan det ikke bare bety at man bruker kort tid fordi man ikke orker å bruke lang tid i en slitsom hverdag? Derfor tar man bare en kjsppis. Anonymkode: 19c5b...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå