AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg burde vært trygg på dette nå med så store barn, men det er jeg altså ikke.. Hvordan bli trygg på at man gjør det riktige? Stort sett bestemmer jobben når jeg får henta på sfo men fleksitid gjør at jeg til en viss grad kan bestemme selv (men ikke alle dager). Henter stort sett 15 (det passer fint for det ene barnet da "alle" går da). For det andre barnet er det mer variabelt når barna blir henta. Føler ofte jeg er første som henter i den gjengen barnet ofte er med og barnet vil gjerne være lenger. Henter noen ganger 15. 45 og da er stort sett hele "gjengen" henta så det er for sent igjen.. Føler jeg må velge mellom barna. Og nei, de kan ikke gå hjem selv av diverse grunner. 7 og 9 år gamle. Anonymkode: 7999b...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Jeg vet du skriver de ikke kan gå hjem alene..men har ikkje barnet ditt på 9 siste året på sfo nå? Vil den da klare dette når den blir 10? Du bestemmer jo når de skal hente.. henter du 2 ganger! Jeg ville funnet ut når det passer for deg og eventuelt hentet begge 1530 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden mommyaka skrev (Akkurat nå): Jeg vet du skriver de ikke kan gå hjem alene..men har ikkje barnet ditt på 9 siste året på sfo nå? Vil den da klare dette når den blir 10? Du bestemmer jo når de skal hente.. henter du 2 ganger! Jeg ville funnet ut når det passer for deg og eventuelt hentet begge 1530 Ts Tenkte jeg ikke skulle dra dette helt inn i tråden. Men barnet går noen ganger selv men kan ikke der hver gang (vil ikke presisere hvorfor her da det fort blir gjenkjennelig). Tenker du det er det mest riktige? Hva med barnet som ikke har noen å være med en halvtime.. ? Anonymkode: 7999b...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Hvorfor er dette et problem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ts Tenkte jeg ikke skulle dra dette helt inn i tråden. Men barnet går noen ganger selv men kan ikke der hver gang (vil ikke presisere hvorfor her da det fort blir gjenkjennelig). Tenker du det er det mest riktige? Hva med barnet som ikke har noen å være med en halvtime.. ? Anonymkode: 7999b...5fe Da henter du 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Mye sosialt foregår på sfo, det er kjedelig å være den som alltid må avbryte leken og gå først. Jeg ville evt byttet på når jeg hentet slik at barnet slapp det hver gang. Kan 9åringen slå følge med andre barn som går hjem alene? Anonymkode: ee38d...3ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Har jobbet mange år på SFO, og mange barn finne seg mye venner blant andre barn som blir hentet litt senere. Da leker de med sine faste venner først, og så de andre(ofte på tvers av trinn) etterhvert Jeg ville prøvd å hente 15:45, og så henter du heller tidligere hvis det barnet som er alene gir utrykk for at det er vanskelig. Anonymkode: e971e...0aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har jobbet mange år på SFO, og mange barn finne seg mye venner blant andre barn som blir hentet litt senere. Da leker de med sine faste venner først, og så de andre(ofte på tvers av trinn) etterhvert Jeg ville prøvd å hente 15:45, og så henter du heller tidligere hvis det barnet som er alene gir utrykk for at det er vanskelig. Anonymkode: e971e...0aa Edit, litt skrivefeil i innlegget mitt: *finner *nye Anonymkode: e971e...0aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har jobbet mange år på SFO, og mange barn finne seg mye venner blant andre barn som blir hentet litt senere. Da leker de med sine faste venner først, og så de andre(ofte på tvers av trinn) etterhvert Jeg ville prøvd å hente 15:45, og så henter du heller tidligere hvis det barnet som er alene gir utrykk for at det er vanskelig. Anonymkode: e971e...0aa Ts Okei takk for svar. Det høres jo lurt ut! Anonymkode: 7999b...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Tenker det er fint å bytte på mellom tidlig og sent. Kan du evt ta med en venn til den eldste hjem? Anonymkode: a3f01...b4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå