AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #21 Del Skrevet 3 timer siden Kommer jeg aldri til å gjøre.. de er kun ute etter å pule.. og kan regne med at noen av dem bli dritsure og når dama sier nei. Best å ikke sette seg selv i en sånn situasjon spør du meg. Anonymkode: 401a2...134 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 2 timer siden #22 Del Skrevet 2 timer siden Nei det er ikke vanlig og de fleste oppegående menn skjønner at man ikke inviterer noen hjem første møte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet 2 timer siden #23 Del Skrevet 2 timer siden Med et par unntak der jeg kjente til vedkommende litt på forhånd har jeg aldri sagt ja til hjemmedate som første date. Menn som blir fornærmet over dette og «ikke har noen baktanker» får skylde på sine medbrødre som har gitt dem alle dårlig rykte, og som i tillegg kaller de damene som har sex på første date for horer (snakker om å skyte seg selv i foten 😆). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå