AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Jeg har vært på datingsider en liten stund nå og må innrømme at jeg er litt forvirret, overrasket, skuffet? Muligens alle tre😅 Nesten alle vil møtes hjemme for en filmkveld og det virker som de bare velger minste motstandsvei. For meg er en del av dating forventning, spenning bli kjent med en person og da synes jeg man bør møtes i forskjellige settinger. Jeg kan godt noen ganger kun ønske et forhold uten følelsesmessige forventninger til den andre men ønsker likevel å bli litt kjent.. kjenne spenningen.. Og ja, men begge kjønn kan ta initiativ til å finne på ting. Det å bare møte noen hjemme for så å spre beina gir meg absolutt ingenting uansett om det er en kortvarig eller langvarig relasjon. Lidenskapen mangler liksom, flørtingen.. Jeg er dame om det er viktig info. Anonymkode: addc9...f9b 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Nei, det er ikke vanlig. Anonymkode: a4d10...0a3 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Vet ikke om det er blitt vanlig men hadde aldri gjort det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Si nei. Du er verdt mer enn det. Og så utrolig kleint (og potensielt farlig) å sitte hjemme hos noen du ikke har noe til felles med og kanskje ikke liker. Anonymkode: 93060...3ab 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Jeg regner med at det stort sett alltid er MENN som ber om hjemmedater og "filmkvelder". Kvinner generelt har vel lært å være litt forsiktige med det, pga sjansen for å møte på en pågående ukjent mann som bruker ulike grader av tvang for å få seg sex. Det er nok to grunner til at menn foreslår det; de sparer penger på å møtes hjemme, de trenger ikke spandere på noen. Særlig om det er hos deg og ikke hjemme hos seg selv, for da spanderer jo du maten dere skal spise og ev godteri til "filmkvelden". Den andre grunnen tror jeg er at en hjemmekveld øker sjansene for at de får seg sex, rett og slett. Sofaen er der, og senga er der, innen rekkevidde. Bare å prøve seg, så ser de om det går. Den sjansen er litt vanskeligere om man møtes ute på kafe, pub eller restaurant eller på tur i parken. Anonymkode: 0cde2...995 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Sånne menn hadde jeg ikke orket å møte. De respekterer deg ikke. Det eneste de vil er å pule og vil ikke bruke en krone. Anonymkode: 8cab1...a81 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Vet ikke om det er vanlig, tror ikke det. Det er altfor risikabelt å møte en fremmed alene. Man må bli kjent først på et sted der det er andre folk 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg regner med at det stort sett alltid er MENN som ber om hjemmedater og "filmkvelder". Anonymkode: 0cde2...995 Jepp, filmkveld kan man ha på kino, hvis man virkelig vil se film. Anonymkode: fca0b...b9d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden Jeg synes ikke problemet med dette er at det er minste motstands vei eller gir manglende "spenning" eller "forventning", for å bruke dine ord. For min egen del synes jeg det er klart best å møtes til noe veldig enkelt og uformelt, fremfor å gjøre særlig ut av en første date. Det er, for meg, spennende nok å møte et nytt menneske i seg selv i en sånn setting. Jeg ville ikke ønsket at noen gikk på snørra ut av startblokkene i datingverdenen fordi de ikke klarer å planlegge noe spennende nok. Jeg synes likevel det er sært å foreslå å møtes hjemme til første date dersom man overhodet ikke kjenner hverandre. En man kjenner litt, kanskje, men å reise direkte hjem til en vilt fremmed man kun har snakket digitalt med for å være alene ut over kvelden... Nei takk. Anonymkode: 34186...4b0 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Det er ikke vanlig. Unngå sånne fyrer. Det vanlige er kaffe eller lunsj først, tilfelle det er totalt bomtur. Ikke gøy å sitte gjennom tre retter med en du vet du ikke klaffer med. Neste date kan være middag ute, gå på tur, kino, f eks. Anonymkode: 33218...2b1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden De som vil møtes hjemme vil ikke date, de vil ha sex, og de bryr seg ikke om at kvinner skal føle seg trygge på date. Anonymkode: 75490...4fb 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Noen prøver seg jo, litt dumt av dem kanskje siden de klager over få damer på Tinder.. og så «brenner» de brua med en gang liksom. Men de tenker vel at de får treff til slutt da… eller de kjeder seg og bare matcher for å se om de får respons for gøy… Ville tatt en enkel første date på offentlig sted ute på dagtid. Bare for å se an tonen. Og så gå hjem og tenke litt, kjenne etter om dette er en jeg vil treffe igjen, og så avtale en ny date. Anonymkode: 03aca...fed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nesten alle vil møtes hjemme for en filmkveld Skal man liksom sitte sammen og se film som første treff? Narr meg til å le! Det er de som kun er ute etter å pule. Idioter! Selvsagt treffes man ute på et offentlig sted hvor man kan PRATE på første treff. Man skal jo bli kjent… 🙄 Anonymkode: 5cff1...881 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden Jeg skjønner ikke at noen vil ha fleste date på kino eller restaurant. Hva om du kjapt finner ut at den personen er uaktuell, så skal du sitte der i nærmere 2 timer for å se en film eller spise middag. På kino skal jo folk se på film, ikke sitte og bli kjent. Tenker flere ville hysjet om ett par på første date sitter og skravler hele tiden. Jeg synes det beste er å møtes for en kopp kaffe og en rusletur med kaffekoppen i hånda. Da er det enklere å avslutte etter en time hvis man føler for det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammamie Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden Hadde aldri vært aktuelt! Pleier å foreslå å gå tur når temaet kommer opp. Ikke topptur, men en 45-minutters, da rekker man å få ett inntrykk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden De som er ute etter sex vil det. Selv så vil jeg alltid møte de ute, enten for kaffe, eller gå en tur. Anonymkode: 058f3...9d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden Første date alltid ute, f. eks på en pub eller kafé eller en gåtur osv. Unntaket er hvis vi kjenner hverandre fra før. Mann btw. Anonymkode: 6a2a9...429 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden Jeg som mann vil ikke invitert til hjemmedate heller. Hva om det ikke klaffer i det hele tatt? Man kan jo ikke kaste ut daten heller? Blir daten vellykket og man vil fortsette kvelden tenker jeg at det er helt greit å dra hjem sammen, men å starte med en «filmkveld», være seg skalkeskjul eller ikke, er lite oppfinnsomt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ymse meninger Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden Opplever at mannfolka gjerne møtes først for en promenad. Har og tatt kaffe med noen , spist noe på low key restaurant eller tatt en øl. Har av og til invitert hjem til meg på andre date, men da sitter man og hygger seg, og de går hjem etter noen timer. Har ikke følt på viben til at de forventer sex da liksom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden Aldri! Anonymkode: e40da...824 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå