AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg skiftet yrket for to år siden, og begynt å jobbe fulltid som kunstner og kunstpedagog. For å nå flere, ble jeg anbefalt å opprette Instagram-konto for kunsten min. Det gjorde jeg i forrige uke, og gledet meg til å legge ut bilder av mine verk, prosjekter jeg holder på med. Det første bildet jeg la ut der, fikk flere latter-emojier. Og da fikk jeg flashback til barndoms- og ungdomstiden, der jeg ble latterliggjort på grunn av utseendet, pluss at mange latterliggjorde mine bilder på Facebook, gikk inn på profilen min og lo av mine bilder og så videre. Hadde det vært tilstrekkelig for dere som potensielle kunder hvis jeg kun la ut bilder av verk og prosjekter, med god, positiv beskrivelse og "teasers", men helt uten å vise meg selv på bildene? Eller MÅ man ha bilder av seg selv også? Jeg ser at enkelte arbeidsgivere gjør bilde obligatorisk i jobbsøknaden, for eksempel. Anonymkode: dc1ff...a8c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Jeg er av typen som synes det er befriende å slippe å se bilder av ett fjes på insta, er så lei folk som er på ferie og tar selfie av seg selv istedenfor utsikten. Skjønner det bare ikke. Begynn med å legg ut bilder av prosjekter du, så kanskje du blir varmere i trøya etterhvert, og kan legge ut ett bilde av ditt blide åsyn når det faller seg naturlig. Anonymkode: 57571...c04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Jeg følger en kunstner på instagram, han legger kun ut bilder av si kunst. Og lenke til avisoppslag etc. Anonymkode: 6d187...5e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Jeg syns kontoer uten fjes er best! Følger jeg en interiørkonto, kunstkonto el matkonto, foretrekker jeg at innholdet er kun det, og ikke en masse selfies og fokus på person. (Altså, helt greit med en «dette er meg intro», men jeg trenger det ikke) Anonymkode: fe00b...05b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Det er en profesjonell konto, intet behov for å ha ansikts bilder. Anonymkode: 9fb0c...730 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Har heller ikke bilde av meg selv på mine instagram bilder. Jeg er så way past selfies og portretter. Liker ting så kjedelig som gatekunst, bygninger, landskap, natur og det man må løfte blikket litt for å få med seg. Kanskje kjedelig for noen, men min konto og mitt innhold Kjør på uten ansiktsbilder du og de som gjemmer seg bak latter emojiene er folk som ikke har noe bedre å ta seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har en konto om en hobby jeg har og har ikke et eneste bilde av meg selv. Gidder ikke selfies. Anonymkode: cb8df...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå