AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har trent noen mnd nå etter youtube filmer, typisk hiit økter på 20-40 min og økter som har fokus på mage. Uten vekter. Har trent mest fordi det er bra å trene og fordi jeg håper det skulle bedre psyken min og søvn. Jeg er slank, 170 og veier 52-55 kg. Kan man få synlige magemuskler av å trene sånt, eller må det vekter til? Kan alle få synlige magemuskler? Anonymkode: 6bd14...7d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har trent noen mnd nå etter youtube filmer, typisk hiit økter på 20-40 min og økter som har fokus på mage. Uten vekter. Har trent mest fordi det er bra å trene og fordi jeg håper det skulle bedre psyken min og søvn. Jeg er slank, 170 og veier 52-55 kg. Kan man få synlige magemuskler av å trene sånt, eller må det vekter til? Kan alle få synlige magemuskler? Anonymkode: 6bd14...7d6 Bli tynnere selvsagt... Anonymkode: 2ab70...eaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bli tynnere selvsagt... Anonymkode: 2ab70...eaf Ikke hør på dette. Ikke fokuser på å bli tynnere. Vekt i forhold til din høyde tenker jeg er helt innafor med tanke på å få synlige magemuskler. Jeg ville fokusert på tung styrketrening med spesifikke mageøvelser samt et fokus på høyt proteininntak. Ja, mindre overhudsfett er et poeng for å få frem muskler, men magen har muskler på lik linje med resten av kroppen som trenger å stimuleres for å vokse og å bli mer synlig. «Å bli tynnere» er et feil fokus, etter min mening. Anonymkode: b286f...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bli tynnere selvsagt... Anonymkode: 2ab70...eaf Du mener at en som allerede er i grenseland på å være undervektig, skal gå ned mer for å få synlige magemuskler? For noe forbanna tull! Trene riktig er det som er viktig. Kjernemuskulatur, statiske øvelser. Anonymkode: 8aa8c...de6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Må jo miste alt fettet på magen før musklene vises, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå