Gå til innhold

Hvordan få synlige magemuskler?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har trent noen mnd nå etter youtube filmer, typisk hiit økter på 20-40 min og økter som har fokus på mage. Uten vekter. Har trent mest fordi det er bra å trene og fordi jeg håper det skulle bedre psyken min og søvn. 

Jeg er slank, 170 og veier 52-55 kg. Kan man få synlige magemuskler av å trene sånt, eller må det vekter til? Kan alle få synlige magemuskler? 

Anonymkode: 6bd14...7d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har trent noen mnd nå etter youtube filmer, typisk hiit økter på 20-40 min og økter som har fokus på mage. Uten vekter. Har trent mest fordi det er bra å trene og fordi jeg håper det skulle bedre psyken min og søvn. 

Jeg er slank, 170 og veier 52-55 kg. Kan man få synlige magemuskler av å trene sånt, eller må det vekter til? Kan alle få synlige magemuskler? 

Anonymkode: 6bd14...7d6

Bli tynnere selvsagt... 

Anonymkode: 2ab70...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bli tynnere selvsagt... 

Ikke hør på dette. Ikke fokuser på å bli tynnere. Vekt i forhold til din høyde tenker jeg er helt innafor med tanke på å få synlige magemuskler. Jeg ville fokusert på tung styrketrening med spesifikke mageøvelser samt et fokus på høyt proteininntak. Ja, mindre overhudsfett er et poeng for å få frem muskler, men magen har muskler på lik linje med resten av kroppen som trenger å stimuleres for å vokse og å bli mer synlig.

«Å bli tynnere» er et feil fokus, etter min mening.

Anonymkode: b286f...bd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Bli tynnere selvsagt... 

Du mener at en som allerede er i grenseland på å være undervektig, skal gå ned mer for å få synlige magemuskler? For noe forbanna tull!

Trene riktig er det som er viktig. Kjernemuskulatur, statiske øvelser. 

Anonymkode: 8aa8c...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...