AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg og damene i familien skal på kino i neste uke. Jeg la ut penger for å kjøpe billetter til alle. Av de fire jeg skal ha med meg, er det kun tre som har vippset. Jeg sendte en melding til alle fire om at jeg har lagt ut og hvor mye hver enkelt skyldte. La også inn et vippskrav til alle. Alle de tre som har vippset, var kjapt ute og svarte på meldingen min. Sistemann har likt meldingen, men ikke vippset. Det skjønner jeg bare ikke. Det har snart gått 24 timer. Jeg vet vedkommende er ufør og sliter litt med penger. Hadde hun bare sagt ifra at «jeg har ikke penger nå», så hadde jeg akseptert det. Men hun sier ingenting. Og hvorfor sier man ja til kino dersom man ikke har råd? Hvis jeg ikke får pengene innen dagen vi skal på kino, hva gjør jeg? For jeg vil ikke betale for at andre ikke kan ta ansvar for seg selv. Ønsker ikke å være frekk heller, men begynner å bli litt irriterende. Anonymkode: f6220...841 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Hvor mye er det snakk om? Anonymkode: 34ead...9e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg og damene i familien skal på kino i neste uke. Jeg la ut penger for å kjøpe billetter til alle. Av de fire jeg skal ha med meg, er det kun tre som har vippset. Jeg sendte en melding til alle fire om at jeg har lagt ut og hvor mye hver enkelt skyldte. La også inn et vippskrav til alle. Alle de tre som har vippset, var kjapt ute og svarte på meldingen min. Sistemann har likt meldingen, men ikke vippset. Det skjønner jeg bare ikke. Det har snart gått 24 timer. Jeg vet vedkommende er ufør og sliter litt med penger. Hadde hun bare sagt ifra at «jeg har ikke penger nå», så hadde jeg akseptert det. Men hun sier ingenting. Og hvorfor sier man ja til kino dersom man ikke har råd? Hvis jeg ikke får pengene innen dagen vi skal på kino, hva gjør jeg? For jeg vil ikke betale for at andre ikke kan ta ansvar for seg selv. Ønsker ikke å være frekk heller, men begynner å bli litt irriterende. Anonymkode: f6220...841 Men herregud, du sier det jo bare når dere treffes for å gå på kinoen? Hvorfor legge ut om du skal være så gnålete? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor mye er det snakk om? Anonymkode: 34ead...9e7 180kr, men hun og mannen er kjent for å ikke klare å betale tilbake. Samboer har lagt ut mangt en gang for gaver som de ikke har betalt på. Så frykter at de pengene er tapt. Anonymkode: f6220...841 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Og nå virker jeg smålig, men jeg mener det er en prinsippsak. Sier du ja til kino, så betaler du, med mindre andre har sagt noe annet. Anonymkode: f6220...841 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Send vips-krav! Anonymkode: f3132...6f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden lajlaj skrev (2 minutter siden): Men herregud, du sier det jo bare når dere treffes for å gå på kinoen? Hvorfor legge ut om du skal være så gnålete? Ja, for det blir trivelig stemning tror du?😅 vi skal dit for å kose oss og jeg vil ikke forsure stemningen. Anonymkode: f6220...841 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, for det blir trivelig stemning tror du?😅 vi skal dit for å kose oss og jeg vil ikke forsure stemningen. Anonymkode: f6220...841 Er det bedre at du sitter og bygger opp aggresjon? Det er jo bare å si "Å kari! JEg ser du glemte å vippse meg! Null stress altså, ta det når du kan " når dere ses? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Bare si det når dere møtes, "du har glemt å vippse meg, kan du gjøre det nå?". Anonymkode: f5704...ed7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Send vips-krav! Anonymkode: f3132...6f4 Allerede gjort og det står også i HI. Ble sendt i går ettermiddag. Anonymkode: f6220...841 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden "Kan ikke du betale for brus og popcorn, Bente - så er vi skulls? " Kjøp sånn ca for det billetten kostet. Anonymkode: f4266...4cd 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 180kr, men hun og mannen er kjent for å ikke klare å betale tilbake. Samboer har lagt ut mangt en gang for gaver som de ikke har betalt på. Så frykter at de pengene er tapt. Anonymkode: f6220...841 Skjønner. Da ville jeg ha sett på dette som siste dråpe, betaler hun ikke, så er det ikke aktuelt å legge ut noe mer! Anonymkode: 34ead...9e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 180kr, men hun og mannen er kjent for å ikke klare å betale tilbake. Samboer har lagt ut mangt en gang for gaver som de ikke har betalt på. Så frykter at de pengene er tapt. Anonymkode: f6220...841 Da kan du vel bare skylde deg selv og være glad det ikke var mer. Anonymkode: d3de5...363 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden Neste gang vippser de deg før du kjøper billetter. "Alle må vippse innen kl 18 på fredag for da bestiller jeg billettene, om pengene ikke er kommet inn til da må du selv ordne billett". Anonymkode: fb376...9af 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): "Kan ikke du betale for brus og popcorn, Bente - så er vi skulls? " Kjøp sånn ca for det billetten kostet. Anonymkode: f4266...4cd Evt. skuls ☠️ Anonymkode: f4266...4cd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden Du vet jo at hun ikke betaler, hvorfor er det en overraskelse nå? Kan man "purre" i Vipps? Spør fordi jeg aldri har prøvd. Eller så ville jeg sendt en sms. Skjer det ikke noe da, så legger du ikke ut en annen gang. Anonymkode: 3fa0a...2c1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden Du kan jo bare sende henne en melding og skrive "har du anledning til å vippse for biletten før vi skal på kino? Vil bare ha alt på plass først" eller noe sånt. Anonymkode: 0fe8e...052 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden Er hun ufør, så får hun penger den 19. Neste gang lar du være å legge ut. Anonymkode: 7fa66...caa 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, for det blir trivelig stemning tror du?😅 vi skal dit for å kose oss og jeg vil ikke forsure stemningen. Anonymkode: f6220...841 Den som ikke betaler og ikke holder ord har allerede forsuret stemningen. Det koster jo ikke en tier lenger for kino heller, så dette skal betales. Ts. ikke legg ut for henne en gang til. Jeg irriterer meg på dine vegne. Anonymkode: 4b5a5...4a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden Dette er første gang jeg legger ut for henne og jeg hadde muligens en tanke om at hun kanskje skjerpet seg litt for meg. Tidligere har et annet familiemedlem lagt ut og da har det gått greit (tror jeg). Så jeg må nesten forhøre meg med hun som vanligvis legger ut og høre hvilken strategi hun kjører. For en ting er å motta meldinger og krav, og ikke reagere på noe av det. «Late» som man ikke ser det. Men hun har jo sett det. Anonymkode: f6220...841 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå