AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #41 Del Skrevet 6 timer siden NakenPanda skrev (1 time siden): Alt kommer vel litt på vinkelen timing av hilsen og dumheten til den som ser bildet ikke sant? Vi alle har sett Freddie Mercury på bilder som her men vi også alle vet, at han ikke gjort en "romersk hilsen" 😒 Det er ikke ulovlig å løfte opp armen. Det skal litt mer til. Anonymkode: 972fc...43a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #42 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja men jeg koser meg likevel. Da jeg har erfart de som kjører Tesla er de mest uoppdragne og egoistiske i trafikken. De har tatt over for BMW-eiere. Anonymkode: 29df9...036 For noe piss! Anonymkode: 3c9ff...7e3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #43 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Okay, så du er åpen nazi. Notert. Tipper PST også har notert. Anonymkode: 65e83...af9 Nei, PST har et litt mer nyansert syn på virkeligheten. Hvilket flere burde ha også. Anonymkode: c0d93...88a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #44 Del Skrevet 6 timer siden Mardina skrev (1 time siden): Det var da voldsomt 😳 Altså, jeg liker ikke Tesla og kommer aldri til å eie en, men at du ønsker folk som kjører Tesla vondt er bare idiotisk 🙄 Har du ikke bedre ting å gjøre, enn å rakke ned på andres valg? Det sier en del om nivået av intelligens. Uten at de nødvendigvis forstår det selv. Anonymkode: c0d93...88a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #45 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor ofte tenker du på CEO’en til ett merke før du handler? Hvem bryr seg hva han driver med, det er en bil. En bil representerer ikke hva slags meninger man har. Jeg kjører ikke, så eier ikke bil, men føler mesteparten av denne «selg tesla» regla kommer fra folk som tidligere har vært sjalu på de som eker tesla. Litt som de som er sjalu på de som har apple produkter. Hvis noen av dere handler noe som helst fra Nestle (som er nesten alt du finner i butikken) så får dere nesten holde kjeft. Ellers er dere barnemordere og rasister selv. Google alt det direkte onde Nestle har gjort, særlig i fattige land. Så google alle merkene nestle eier. Så får vi høre om dere er villig til å følge deres egne regler her Anonymkode: d0a6b...e01 Ganske ofte faktisk. Problemet er ikke Musk, problemet er at folk ikke tenker nok over det og agerer på det over tid for så å dydsposere og sette seg i offerrollen når personer som Musk endelig får passet sitt påskrevet i mainstream media. Folk kjøper gjerne Tesla om de ikke risikerer å selv merke konsekvensene, om det så bare er sosiale konsekvenser som et og annet stygt blikk på bilen. Ta Nestle for eksempel, et godt eksempel. Min mor er jordmor og boikotta Nestle selv som privatperson, informerte oss andre i familien og oppdro meg og mine tre søsken til å ta aktive standpunkt og undersøke hva og hvem som eier det vi handler. Hun sto også på som ansatt på fødeavdelingen og fikk med seg de andre jordmødrene når Nestle fikk inpass av det offentlige til å dele ut gratis produkter til nybakte mødre. Hun har med andre ord gjord de små men viktige grepa andre har ansett som irriterende og masete. Det er jo bare barnemat og rumpesalve, det betyr ikke noe egentlig. Vel jo, det betyr at på minst en fødeavdeling så er ikke lenger Nestle i forsetet med gratis reklame for nybakte foreldre. De får andre, mer etiske produkter i stede. Anonymkode: 14da1...c79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #46 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner. Du leker tøff her bak et anonymt nick. Hadde du stått frem med det samme offentlig med fullt navn, så ville folk ledd av deg, og du ville blitt kansellert. Anonymkode: 65e83...af9 Er det noe poeng å bli kansellert da? 😅 Anonymkode: addf0...23f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #47 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Skremmende! Anonymkode: 29df9...036 Jeg ser ikke likheten. Den ene er et kors, den andre er en T. Nikolas Tesla, som Tesla Motors er oppkalt etter, må vri seg i graven når folk sammenligner T’en i etternavnet hans med nazistene pga noe Elon Musk gjorde. Anonymkode: bcfad...389 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #48 Del Skrevet 5 timer siden Han har jo alltid satt det som sin ære å være Norges mest politisk korrekte mann. Og det klarer han med glans. Anonymkode: 1e235...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #49 Del Skrevet 5 timer siden Anonymkode: 95f88...a43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå