Gå til innhold

Halvdan kvitter seg med Teslaen.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

https://e24.no/i/GyJ359/halvdan-sivertsen-solgte-teslaen-i-protest?referer=https%3A%2F%2Fwww.vg.no

Muhaha! Nå skal Tesla-eiere steke i sitt eget fett. Om et par år er ikke den Teslaen verd en dritt. Koser meg når jeg ser en Tesla i bakspeilet. Nazi-eiere!

Anonymkode: 29df9...036

De fleste har kjøpt bilen før Elon Musk «ble gal» så litt feil å ta Tesla eiere. 

Anonymkode: 4ca8d...fb6

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De fleste har kjøpt bilen før Elon Musk «ble gal» så litt feil å ta Tesla eiere. 

Ja men jeg koser meg likevel. Da jeg har erfart de som kjører Tesla er de mest uoppdragne og egoistiske i trafikken. De har tatt over for BMW-eiere. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

https://e24.no/i/GyJ359/halvdan-sivertsen-solgte-teslaen-i-protest?referer=https%3A%2F%2Fwww.vg.no

Muhaha! Nå skal Tesla-eiere steke i sitt eget fett. Om et par år er ikke den Teslaen verd en dritt. Koser meg når jeg ser en Tesla i bakspeilet. Nazi-eiere!

Nå skal Tesla-eiere steke i sitt egent fett? I all verden, går det bra med deg? Du vet at det bare er en bil, ikke sant? Å nei bilen vil ikke være uten verdi så lenge batteriet er i orden, vil du ikke bruke bilen som bil kan du få batteri omgjort til batteribank til huset ditt. Mange som er ute etter å kjøpe slike biler som ikke kan kjøres lengere, for å bruke dem til dette. At du oppfatter Tesla eiere som nazi må du nesten ta på din egen kappe, for de fleste av oss er dette et fremkomstmiddel. Ikke no mer eller mindre. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal kjøpe meg en fin lett brukt Tesla fra sosialister som som skal kvitte seg med Teslaen sin.

Burde bli billig.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

– Jeg har i protest byttet fra Tesla til en elbil bygd i Europa. Fikk tilfeldigvis nybilen samme dag som Musk gjorde nazihilsen, så det gjorde godt, sier Sivertsen til avisen.

Så han kan potensielt ha solgt sin gamle Tesla og kjøpt en ny Tesla. Tesla solgt i Europa er jo produsert i Tyskland, rett utenfor Berlin

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herr Sivertsen bytter bil i takt med hva han vill assosieres med, mens andre ikke har råd til å bytte bil, eller ha bil i det hele tatt. Syns dette er direkte snobberi, som jo Tesla er i utgangspunktet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Elon Musk ble ikke gal når Trump ble valgt. 

For alle som har giddet å følge med i timen, så er det klart at han var gal for mange år siden.

Det sagt, jeg skiller fra nå av mellom de som kjøpte i god tro, og de som kjøper ny Tesla nå. 

NakenPanda skrev (16 minutter siden):

Tror jeg skal kjøpe meg en fin lett brukt Tesla fra sosialister som som skal kvitte seg med Teslaen sin.

Burde bli billig.

Du tror dette er noe lettvint du kan tulle med? Fyren er en av klodens mektigste, og er sprøyte gal. Ingen normale mennesker som synes at å støtte en nazi er noe morsomt. Bli voksen.

Anonymkode: 65e83...af9

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maia70 skrev (3 minutter siden):

Så herr Sivertsen bytter bil i takt med hva han vill assosieres med, mens andre ikke har råd til å bytte bil, eller ha bil i det hele tatt. Syns dette er direkte snobberi, som jo Tesla er i utgangspunktet.

Snobberi? Det er den billigste elektriske familiebilen med god rekkevidde som er på markedet... Du får en Y til 440k og en model3 til 350k helt ny. Snobberi du... 

Er det snobberi å kjøre en Ford S-Max også? Eller en hvilken som helst bil? Alle biler er jo da tydeligvis snobberi. En brukt 2021-modell Golf hybrid koster jo 350k på finn.no Bruktbil til salgs: Volkswagen Golf - 2021 - Sølv - 204 hk - Kombi 5-dørs | FINN.no Det må jo da være supersnobberi

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For alle som har giddet å følge med i timen, så er det klart at han var gal for mange år siden.

Det sagt, jeg skiller fra nå av mellom de som kjøpte i god tro, og de som kjøper ny Tesla nå. 

Du tror dette er noe lettvint du kan tulle med? Fyren er en av klodens mektigste, og er sprøyte gal. Ingen normale mennesker som synes at å støtte en nazi er noe morsomt. Bli voksen.

Jepp. At Musk var en brunskjorte visste jeg for mange år siden. Om du har fulgt med i intervjuer. Fyren er jo født og vokst opp i datidens apartheidstat Sør-Afrika. Noe han syntes var en bra ting..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mange gode Tesla tilbud fremover nå da!😉

Anonymkode: 9146c...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
newman01 skrev (7 minutter siden):

Snobberi? Det er den billigste elektriske familiebilen med god rekkevidde som er på markedet... Du får en Y til 440k og en model3 til 350k helt ny. Snobberi du... 

Er det snobberi å kjøre en Ford S-Max også? Eller en hvilken som helst bil? Alle biler er jo da tydeligvis snobberi. En brukt 2021-modell Golf hybrid koster jo 350k på finn.no Bruktbil til salgs: Volkswagen Golf - 2021 - Sølv - 204 hk - Kombi 5-dørs | FINN.no Det må jo da være supersnobberi

Men hvorfor kjører Tesla-eiere som noen drittsekker da? Med nesa i sky. Nei nå skal de få steke i sitt eget fett. Muhaha

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har du en Tesla jeg kan kjøpe fra deg billig? DU høres ut som gruppen med selgere jeg ser etter.

Du skjønner ikke i det hele tatt hva en facist/nazist er det er bare et ord du bruker på folk du ikke liker, han har ikke absolutt makt han har ingen rase ideologi som bakteppe, ikke alt han gjør er bra men jeg tror det gjelder de fleste av oss.

Han er ikke verdens mest mektige, du må ikke forveklse penger med makt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
NakenPanda skrev (3 minutter siden):

Har du en Tesla jeg kan kjøpe fra deg billig? DU høres ut som gruppen med selgere jeg ser etter.

Du skjønner ikke i det hele tatt hva en facist/nazist er det er bare et ord du bruker på folk du ikke liker, han har ikke absolutt makt han har ingen rase ideologi som bakteppe, ikke alt han gjør er bra men jeg tror det gjelder de fleste av oss.

Han er ikke verdens mest mektige, du må ikke forveklse penger med makt.

Okay, så du er åpen nazi. Notert. Tipper PST også har notert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Okay, så du er åpen nazi. Notert. Tipper PST også har notert.

Da er vi tilbake til det at du ikke vet hva er nazi er, men det er ok noen følger ikke med.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ikke nok å redde verden, du må gjøre det politisk korrekt!

Anonymkode: 4e094...eb8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milly GeoCad skrev (44 minutter siden):

Nå skal Tesla-eiere steke i sitt egent fett? I all verden, går det bra med deg? Du vet at det bare er en bil, ikke sant? Å nei bilen vil ikke være uten verdi så lenge batteriet er i orden, vil du ikke bruke bilen som bil kan du få batteri omgjort til batteribank til huset ditt. Mange som er ute etter å kjøpe slike biler som ikke kan kjøres lengere, for å bruke dem til dette. At du oppfatter Tesla eiere som nazi må du nesten ta på din egen kappe, for de fleste av oss er dette et fremkomstmiddel. Ikke no mer eller mindre. 

Hvor mye koster en sånn batteribank?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

newman01 skrev (22 minutter siden):

Det er en snobbebil fordi mange som kjøper Tesla syns Musk er så kul og progressiv, og vil assosieres med han. Men nå når han er teit og bakstreversk så vil de ikke det lenger. Det er regelrett snobberi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt kommer vel litt på vinkelen timing av hilsen og dumheten til den som ser bildet ikke sant?

ANGL250127-2221-Live_CS2221.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...