AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg prøver å få kontakt på dypere plan, snakke sammen, prøve å forstå hans side av ting og måten ha tenker og føler på for at han skal ha det bra og vi. At jeg er sikker på at jeg forstår han rett , det han sier og gjør. Vi har vært sammen i over 20år, og han går bare ikke å snakke med. Han bare klikker og blir dritforbanna på meg, skriker høyt og kaller meg mange stygge ting. At han hater meg, og jeg kan dra til helvete. Stygge ....... og mye slemmere ting. Helt ut av det blå. Sitter rolig og snakker sammen. Og han hisser seg mer og mer opp for helt vanlige ting. Jeg skjønner ingenting. Sikker på at han skal kaste meg vekk i mellom og vri om nakken på meg. Klikker så sykt mye. Og feks snakke om at jeg savner at han tenker litt på meg og. ( har mer sexlyst enn han, men venter selvsagt på at han vil. Så max 1 gang i uken ,ingen forspill, kos eller yøtenke på meg. Rett i doggie og knull 2sek før han er ferdig. Så ligger der naken ,kåt og forlatt, igjen.. Han mener jeg er den egoistiske.. Så prøver jeg å si , at jeg ikke er egoistisk, for jeg sitter alle andre før meg alltid. Jeg git og gir og gir. Har rett og slett ikke mer og gi. Når det inæ tilegg ikke er mulig å snakke sammen om noe uten at han klikker. Ikke min mening, ikke si noe eller annet. Danse etter han , være fornøyd ,ikke kommenter noe som kan få han til å gå i luften. Ser jo det no at jeg burde kommet meg vekk. Dette er ikke normalt. Han har vært fysisk før og psykisk. Han trykker meg ned og skylder på meg. Har selv vokst opp under svært vonde forhold. Jeg elsker hardt og gir mye av meg selv. Men alt her er bare galt. Det jeg sier, det jeg gjør. Men hvorfor er det så vanskelig å bare gå? Og hvordan snakker dere sammen? Og han vil gjerne bruke tid på telefon eller gaming framfor å være "intim". Legger mer sjelen i sånt. Han runker ikke, har ikke noen andre, det vet jeg. amen det er sårt fort det. For uansett hva så må voksne mennesker kunne snakke sammen og klare å kompromissere? Å prøve å forstå noen må være lov? Det gjelder absolutt alt. Kan ikke spørre hvordan det gårneller hva han gjør på, da klikker han og mener jeg overvåker han. Noe jeg absolutt ikke gjør. Lurer på helt normale ting og prøver å ha en samtale uten at hsn skal bli sur. Men blir sur for alt. Jeg er så mentalt utslitt og fysisk. Men steget til å gå er bare vond. Vet ikke hva jeg vil her. Bare lufte litt. Anonymkode: 26c8a...2b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Slett innlegget er dere snill moderartor . Takk Anonymkode: 26c8a...2b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden 20 år med dette. Og du lurer på hvordan du skal få han til å snakke? Hva tror du selv her? Anonymkode: 0e909...6eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg prøver å få kontakt på dypere plan, snakke sammen, prøve å forstå hans side av ting og måten ha tenker og føler på for at han skal ha det bra og vi. At jeg er sikker på at jeg forstår han rett , det han sier og gjør. Vi har vært sammen i over 20år, og han går bare ikke å snakke med. Han bare klikker og blir dritforbanna på meg, skriker høyt og kaller meg mange stygge ting. At han hater meg, og jeg kan dra til helvete. Stygge ....... og mye slemmere ting. Helt ut av det blå. Sitter rolig og snakker sammen. Og han hisser seg mer og mer opp for helt vanlige ting. Jeg skjønner ingenting. Sikker på at han skal kaste meg vekk i mellom og vri om nakken på meg. Klikker så sykt mye. Og feks snakke om at jeg savner at han tenker litt på meg og. ( har mer sexlyst enn han, men venter selvsagt på at han vil. Så max 1 gang i uken ,ingen forspill, kos eller yøtenke på meg. Rett i doggie og knull 2sek før han er ferdig. Så ligger der naken ,kåt og forlatt, igjen.. Han mener jeg er den egoistiske.. Så prøver jeg å si , at jeg ikke er egoistisk, for jeg sitter alle andre før meg alltid. Jeg git og gir og gir. Har rett og slett ikke mer og gi. Når det inæ tilegg ikke er mulig å snakke sammen om noe uten at han klikker. Ikke min mening, ikke si noe eller annet. Danse etter han , være fornøyd ,ikke kommenter noe som kan få han til å gå i luften. Ser jo det no at jeg burde kommet meg vekk. Dette er ikke normalt. Han har vært fysisk før og psykisk. Han trykker meg ned og skylder på meg. Har selv vokst opp under svært vonde forhold. Jeg elsker hardt og gir mye av meg selv. Men alt her er bare galt. Det jeg sier, det jeg gjør. Men hvorfor er det så vanskelig å bare gå? Og hvordan snakker dere sammen? Og han vil gjerne bruke tid på telefon eller gaming framfor å være "intim". Legger mer sjelen i sånt. Han runker ikke, har ikke noen andre, det vet jeg. amen det er sårt fort det. For uansett hva så må voksne mennesker kunne snakke sammen og klare å kompromissere? Å prøve å forstå noen må være lov? Det gjelder absolutt alt. Kan ikke spørre hvordan det gårneller hva han gjør på, da klikker han og mener jeg overvåker han. Noe jeg absolutt ikke gjør. Lurer på helt normale ting og prøver å ha en samtale uten at hsn skal bli sur. Men blir sur for alt. Jeg er så mentalt utslitt og fysisk. Men steget til å gå er bare vond. Vet ikke hva jeg vil her. Bare lufte litt. Anonymkode: 26c8a...2b3 Utfordringen med å få gode svar her, når det overordnede spørsmålet er "Hvordan snakke med en mann?", er at de aller fleste menn heldigvis ikke er sånn. jada, det er nok kanskje vanligere at kvinner i langvarige forhold føler at det er vanskeligere å få sin mannlige partner til å snakke om forhold og følelser enn menn føler. Og jada, det er nok flere menn enn kvinner som fremstår skremmende overfor partner rent fysisk, rett og slett pga. styrkeforhold og iblant også aggresjon (som også en god del kvinner besitter mye av). Men det du beskriver her: Vold flere ganger tidligere, frykt for at han skal vri nakken, at han skriker jævlige ting til deg jevnlig osv., det er heldigvis ikke sånn de fleste har det. Selv i seige forhold som hangler etter over 20 år sammen. Det virker det jo som du på et eller annet nivå innser, altså, men da må du virkelig også komme deg vekk. Slik du selv også sier. Du kan ikke få gode råd her inne til hvordan få en voldelig mishandler til å være bedre på intimitet og å snakke om følelser, for det er både umulig og et feil mål å ha. Det eneste rette rådet vil være å løpe unna så fort du overhodet kan. Anonymkode: a8cc4...f79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden 0/10 Anonymkode: ea746...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Leste bare de første få setningene. KOM DEG VEKK Anonymkode: d8fde...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå