AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Han er hjemme 1t per kveld, før det er dusj, måltid og leggetid. Jeg ønsket mer tid med han så han kjøpte tøfler til meg. Ønsket om tid med samboer = jeg ønsker meg en tøffel, i følge han. Så da var jeg så heldig å få to.. Hvordan få han til å forstå at jeg absolutt ikke ønsker en tøffel type, men likevel mer tid sammen? Anonymkode: 639d6...4a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Hva søren er vitsen med å være sammen og bo sammen med noen, når du bare ser dem en time om dagen? Han høres ikke ut som han bryr seg særlig mye om samboeren sin. Seriøst. Dette hadde jeg ikke giddet, om det pågikk i måneder og år. Anonymkode: d2cfe...313 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Han burde vært ungkar. Kjekt med en dame som steller hjemme for ham.. Anonymkode: 1546d...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Omg sassy. Var han humoristisk eller er han direkte slem med deg? Uansett, du trenger jo mer. Anonymkode: ecee3...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Sett tøflene utfor døra og si at det er der han havner om han ikke tar seg sammen.. Anonymkode: 02b6e...915 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
proghodet Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Dusj, mat og soving kommer man ikke unna, men hva gjør han resten av dagen? Dust av han å gjøre et poeng ut av tøffel uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Han jobber vel mye da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Han er hjemme 1t per kveld, før det er dusj, måltid og leggetid. Jeg ønsket mer tid med han så han kjøpte tøfler til meg. Ønsket om tid med samboer = jeg ønsker meg en tøffel, i følge han. Så da var jeg så heldig å få to.. Hvordan få han til å forstå at jeg absolutt ikke ønsker en tøffel type, men likevel mer tid sammen? Anonymkode: 639d6...4a9 Hva er poenget med å være sammen når man aldri er sammen? Det er like greit at man er alene, da. Anonymkode: b3188...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden Flintis skrev (4 minutter siden): Han jobber vel mye da? De er samboere. Hans eventuelle ekstra inntekt kommer ham alene til gode. Anonymkode: b3188...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Han er hjemme 1t per kveld, før det er dusj, måltid og leggetid. Jeg ønsket mer tid med han så han kjøpte tøfler til meg. Ønsket om tid med samboer = jeg ønsker meg en tøffel, i følge han. Så da var jeg så heldig å få to.. Hvordan få han til å forstå at jeg absolutt ikke ønsker en tøffel type, men likevel mer tid sammen? Anonymkode: 639d6...4a9 Og den usmakelige pranken han utsetter deg for, viser bare at han ikke bryr seg. Det er fint for ham å slippe å være gift, samtidig som han har fast tilgang på sex når det passer HAM, ei som vasker og lager mat for ham. Vinn-vinn for ham, tap-tap for deg. Han elsker deg ikke. Gå videre. Anonymkode: b3188...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden Kanskje den minst morsomme mannen jeg har hørt om Anonymkode: 07864...9d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #12 Del Skrevet 7 timer siden Hva er årsaken til at han er borte da, jobb eller fritidsaktiviteter? Anonymkode: 4ee4a...a58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): De er samboere. Hans eventuelle ekstra inntekt kommer ham alene til gode. Anonymkode: b3188...355 Jobb, hobbyer, besøk hos nære, hjelpe andre med ting. Fårr han inn 10k ekstra så får ikke jeg noe av det heller. Anonymkode: 639d6...4a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og den usmakelige pranken han utsetter deg for, viser bare at han ikke bryr seg. Det er fint for ham å slippe å være gift, samtidig som han har fast tilgang på sex når det passer HAM, ei som vasker og lager mat for ham. Vinn-vinn for ham, tap-tap for deg. Han elsker deg ikke. Gå videre. Anonymkode: b3188...355 Jeg sier oftere nei til sex, fikser meg selv i stedet. Vi er ikke gift, heldigvis. Jeg tror ikke vi kommer til å være sammen når dette året er over. Anonymkode: 639d6...4a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå